Μήνυμα τόσο προς τις τράπεζες, για τις αθέμιτες πρακτικές που υιοθετούν στο bancassurance, όσο και προς τις αρμόδιες Αρχές – τη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (ΔΕΙΑ), την κυβέρνηση και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, έστειλε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, στην ομιλία του στο πλαίσιο της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου απευθύνθηκε με σκληρά λόγια προς τις τράπεζες, τονίζοντας ότι ο καταναλωτής πιέζεται ή ακόμη και εκβιάζεται για να ασφαλιστεί μέσω των προϊόντων που προωθούν οι τράπεζες. Παράλληλα, έδωσε το σύνθημα για τον κοινό αγώνα όλων των ασφαλιστών απέναντι στις συγκεκριμένες πρακτικές τονίζοντας με νόημα: “Καταστρέψατε τη χώρα, δεν θα σας αφήσουμε να καταστρέψετε και την ασφαλιστική αγορά”.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του κ. Χατζηθεοδοσίου:
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Εμείς δημιουργήσαμε την ασφαλιστική βιομηχανία πηγαίνοντας πόρτα πόρτα στους πελάτες για να τους πείσουμε για την ανάγκη της ασφάλισής τους. Στηρίξαμε τις αποφάσεις 30 & 31 της Τράπεζας της Ελλάδος γιατί θέλουμε την εξυγίανση της αγοράς. Δεν μπορεί με πρακτικές αθέμιτες και παράνομες οι τράπεζες να μας κλέβουν τους πελάτες κατά παράβαση της νομοθεσίας.
Ας πούμε μερικές αλήθειες:
1.Για να υπάρχουν σήμερα οι τράπεζες και να γίνει η ανακεφαλαιοποίηση τους, ο ελληνικός λαός πλήρωσε κεφαλικό φόρο. Πλήρωσε από το υστέρημά του και ζούμε τα πέντε χειρότερα χρόνια της ιστορίας μας.
2.Πως γίνεται να υπάρχουν 11.000 σημεία πώλησης των τραπεζών και μόλις 2.000 πιστοποιήσεις; Με ποια νομιμότητα πουλάτε σε όλα αυτά τα σημεία;
3.Πως αυξήθηκε ο τζίρος σας 300% όταν ο κλάδος μας μειώθηκε πάνω από 40% και σας καθιστά σήμερα σε τζίρο τη δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα;
ΔΕΙΑ, κυβέρνηση, Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, δεν μπορούν να παραμείνουν απαθείς στα παραπάνω και πρέπει να δώσουν απαντήσεις.
Ο Καταναλωτής:
1.Πιέζεται ή και εκβιάζεται για την ασφάλειά του στην τράπεζα. Πως είναι δυνατόν να αγοράζει στη διπλάσια τιμή την ασφάλεια του σπιτιού του σε εποχή κρίσης και οικονομικής στενότητας; Γιατί να το κάνει αν δεν πιέζεται;
2.Γιατί ξαφνικά οι επιχειρήσεις φεύγουν από τους διαμεσολαβητές και πηγαίνουν στις τράπεζες;
3.Στα κισέ των τραπεζών γίνεται πλιάτσικο. Τραβάνε τον πελάτη, υπάλληλοι πολλές φορές μη πιστοποιημένοι για να τον υποχρεώσουν να ασφαλιστεί εκεί.
4.Από που αντλείτε το δικαίωμα να στέλνετε email και sms στους πελάτες;
Καταστρέψατε τη χώρα, δεν θα σας αφήσουμε να διαλύσετε και την ασφαλιστική αγορά.
Ασφαλιστές και ασφαλιστικές εταιρείες στην πλειοψηφία τους είμαστε μαζί σε αυτό τον αγώνα.
Θέλω να ευχαριστήσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες που μας στήριξαν, τον κλαδικό τύπο και ιδιαίτερα αυτούς που στάθηκαν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό μας, τα μέσα ενημέρωσης που αψήφησαν τις πιέσεις των τραπεζών και είναι σήμερα εδώ, τα πάρα πολλά επιμελητήρια σε όλη τη χώρα που αυτή τη στιγμή μαζί με εμάς διαμαρτύρονται με τους συναδέλφους μας στις τοπικές τράπεζες και βέβαια κυρίως όλους εσάς που είστε σήμερα εδώ.
Το προεδρείο της ΕΑΔΕ θα στείλει τώρα το ψήφισμα στην Τράπεζα της Ελλάδος και στην Τράπεζα Πειραιώς, το επόμενο διάστημα θα σταλεί και στις υπόλοιπες τράπεζες και με πρωτοβουλία της ΕΑΔΕ και των επιμελητηρίων θα κάνουμε συναντήσεις τόσο με τα υπουργεία, τη ΔΕΙΑ, την Τράπεζα της Ελλάδος και το συνήγορο του καταναλωτή για να τους μεταφέρουμε τα προβλήματά μας.
Έχουμε μόνο μία δυνατότητα, να νικήσουμε και θα νικήσουμε.
[su_youtube url=”https://youtu.be/KGPsnqkNvTU”]
Όπου ανακατεύτηκαν τράπεζες στην ασφαλιστική αγορά, βλέπε citibank/commercial value, η εξαπάτηση των ασφαλισμένων ήταν δεδομένη………
Δεν εχεις άδικο!