Από όποια πλευρά και αν εξετάσουμε τον τρόπο που προτείνει η Διεύθυνση Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης, της Τράπεζας της Ελλάδος, να βαθμολογούνται οι εξεταζόμενοι υποψήφιοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και άλλοι που επιθυμούν να ασκούν το επάγγελμα, τον βρίσκουμε υπερβολικό. Λένε οι οδηγίες: Οι εξεταζόμενοι πρέπει να απαντούν 6 Σωστές απαντήσεις από τις 10 ερωτήσεις της κάθε θεματικής ενότητας. Οι θεματικές ενότητες είναι 10. Αυτό σημαίνει ότι οι εξεταζόμενοι πρέπει να έχουν 6 στις 6 σωστές απαντήσεις, από τις 10, δηλαδή περιθώριο μηδέν, γιατί απαιτούν 100% ακρίβεια και στις 6, και προσέξτε και αυτή την απαίτηση, απαιτούν 100% ακρίβεια και στις 10 ενότητες! Δηλαδή, αν ένας εξεταζόμενος απαντήσει σε μια ενότητα 5 σωστές ερωτήσεις από τις 6, κόβεται!
Επιτρεπόμενο Περιθώριο λάθους μηδέν!
Παρακαλούμε τη ΔΕΙΑ να επανεξετάσει το θέμα, γιατί λάβαμε αρκετά τηλέφωνα διαμαρτυρίας, όχι μόνο για… 600 ερωτήσεις, αλλά για τον τρόπο βαθμολόγησης ο οποίος είναι λίγο… απόλυτα απόλυτος!
Ναι μεν, έχει την ευχέρεια ο εξεταζόμενος να επιλέξει 6 από τις 10 ερωτήσεις για να τις απαντήσει, που του δίνει ένα περιθώριο επιλογής 60%, όμως η απαίτηση να είναι 100% σωστές όλες οι απαντήσεις όλων των ενοτήτων, δεν επιτρέπει κανένα περιθώριο Ανθρωπίνου Λάθους! Κατά τη γνώμη μας, θα έπρεπε να υπάρχει ένα περιθώριο λάθους στο σύνολο των Θεματικών Ενοτήτων, τουλάχιστον 30%. Δηλαδή, αν ο εξεταζόμενος δεν απαντήσει και τις 6 ερωτήσεις σωστά, σε 7 τουλάχιστον Θεματικές Ενότητες, τότε να κόβεται. Είναι σαν να έχεις ως οριακό σημείο βάσης το 70%, που και αυτό είναι υψηλό, όταν το συγκρίνεις με διάφορες πανεπιστημιακές μεθόδους βαθμολόγησης…
Ελπίζουμε οι αρμόδιοι να μην αντιμετωπίσουν… εγωιστικά την προτάσή μας και να δώσουν ένα περιθώριο αναπνοής στους εξεταζόμενους, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο που χάσαμε.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ
ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ,ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΗΜΙΑΔΑΕΙΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Η ΓΚΛΑΒΑ……………..ΕΛΕΟΣ ΜΑ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ
Προσωπικά, είμαι απόλυτα σύμφωνη με αυτήν τη βαθμολόγηση. Δεν είναι καθόλου αυστηρή. Κατά τη γνώμη μου είναι μια δίκαιη αντιμετώπιση. Τα θεματικά πεδία είναι διαφορετικά μεταξύ τους και όλα είναι ουσιώδη. Τι να αφήσει κανείς έξω από την ύλη ? Την έννοια της ασφάλισης, τον κοινωνικό + οικονομικό της ρόλο, την εποπτεία, την ίδρυση-λύση και εκκαθάριση της ασφαλιστικής επιχ/σης, το περιθώριο φερεγγυότητας, την ενιαία άδεια, τη σύμβαση, τα διαμεσολαβούντα πρόσωπα, τις σχέσεις μεταξύ τους και σχέσεις με τον Ασφαλιστή, την αντασφάλιση, την αστική ευθύνη, τους κλάδους, τις προσωπικές ασφαλίσεις????. Η ύλη ούτως ή άλλως είναι σε πολύ προχωρημένο επίπεδο με τη μελέτη των νόμων, οπότε σταδιακά πιστεύω ότι σε έναν απόφοιτο/η Λυκείου δεν θα είναι εύκολο και κατανοητό όλο αυτό.
Αν θέλουμε αναβάθμιση της εργασίας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και τη θέση που του αρμόζει στην κοινωνία και στην αγορά, πρεσβεύω ότι αυτή είναι μια καλή αρχή.Ακόμα, είμαι της άποψης ότι σταδιακά θα πρέπει να γίνονται ακόμα πιο απαιτητικές οι εξετάσεις με σκοπό τη γνώση , την εξειδίκευση και τον επαγγελματισμό σε ένα άλλο επίπεδο.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Ασφαλιστικός Σύμβουλος