Αναδημοσίευση από το ειδικό ένθετο του “Επιστημονικού Marketing Management”, τεύχος Δεκεμβρίου, 2010: “Μεσίτες Ασφαλίσεων. Οδηγός κατά Ειδίκευση ως Πρόσθετη Αξία Παροχής Υπηρεσιών”. Πολύτιμες πραγματικές Ιστορίες για τη Βιβλιοθήκη των Ασφαλιστών που Αγαπάνε τη δουλειά τους και Σέβονται το Θεσμό που Υπηρετούν. Μια Ασφαλίστρια, αρκετά απογοητευμένη ήταν έτοιμη να φύγει από το σπίτι που επισκέφτηκε γιατί δεν μπόρεσε να πείσει το νέο ζευγάρι να ξεκινήσει ένα Συμβόλαιο Ασφάλειας Ζωής. Ξαφνικά, μπαίνει στο δωμάτιο η εξάχρονη κόρη του ζευγαριού και ρώτησε τί ακριβώς ήθελε η Ασφαλίστρια στο σπίτι τους. Ο μπαμπάς, τότε, γύρισε σαρκαστικά προς την Ασφαλίστρια και της ζήτησε να απαντήσει στη μικρή κορούλα του τι δουλειά κάνει.
Η Ασφαλίστρια ξαφνιάστηκε από την εξέλιξη της επίσκεψης, αλλά γρήγορα πήρε μια κόλα χαρτί, φώναξε το κοριτσάκι να έλθει δίπλα της, σχεδίασε ένα κύκλο στο κέντρο της σελίδας και είπε στη μικρούλα: Ας υποθέσουμε ότι αυτός ο κύκλος είναι ο χώρος μέσα στον οποίο ζουν όλοι οι Άνθρωποι του κόσμου. Γύρω γύρω από τον κύκλο υπάρχει μια μεγάλη θάλασσα που ονομάζεται η “Θάλασσα της Ζωής” Είναι η υποχρέωση του κάθε Γονέα να περάσει την Οικογένειά του μέσα από αυτή τη “Θάλασσα της Ζωής”. Μερικοί Γονείς μαζεύουν μερικές σανίδες, τις ενώνουν μεταξύ τους και φτιάχνουν μια μικρή βάρκα. Ύστερα κάθε οικογένεια παίρνει τη δική της βάρκα και ξεκινά να διασχίσει τη “Θάλασσα της Ζωής”. Πού και πού, όμως ξαφνικά μέσα από το νερό πηδά ένα μεγάλο ψάρι και αρπάζει τη Μαμά ή το Μπαμπά και χάνεται μαζί τους στη θάλασσα για πάντα! Όταν συμβεί αυτό, ο Γονιός που έμεινε στη βάρκα είναι υποχρεωμένος να συνεχίσει για να συνεχίσει το ταξίδι, τραβώντας μόνος του το κουπί της βάρκας.
Αυτό, όμως δεν είναι εύκολο γιατί ένας μόνος του δεν μπορεί να τραβήξει το κουπί όπως το τραβάνε δύο μαζί!
Από την άλλη πλευρά της μεγάλης αυτής Θάλασσας, κάποιοι άλλοι Γονείς συγκεντρώνονται και φτιάχνουν μαζί μια μεγάλη βάρκα. Βάζουν μέσα τις οικογένειές τους και αρχίζουν να διασχίζουν τη “Θάλασσα της Ζωής”. Το γεγονός αυτό, όμως, δεν εμποδίζει το μεγάλο ψάρι να τιναχτεί από το νερό και να αρπάξει κάποια Μαμά ή κάποιον Μπαμπά, αλλά όταν συμβεί αυτό, ο Γονέας που θα μείνει στη βάρκα δεν θα χρειάζεται να τραβάει το κουπί του άλλου Γονέα που έφυγε γιατί θα υπάρχουν εκεί οι άλλοι Γονείς για να μοιραστούν το κουπί και να βοηθήσουν το Γονέα που έμεινε μόνος του…
Έτσι, οι υπόλοιπες Μαμάδες και Μπαμπάδες μαζί με τα μικρά παιδιά τους θα μπορούν να διασχίζουν τη “Θάλασσα της Ζωής”
με Ασφάλεια χωρίς πολλά προβλήματα…
“Ο λόγος λοιπόν, που βρίσκομαι εδώ και μιλάω στους Γονείς σου είναι γιατί θέλω να τους Πουλήσω ένα Εισιτήριο για αυτή τη μεγάλη βάρκα”!
Η άμεση αντίδραση της μικρής ήταν να γυρίσει προς τους Γονείς της και τους ρωτήσει:
Μαμά…Μπαμπά…θα αγοράσετε ένα εισιτήριο για τη μεγάλη βάρκα και για μας…έτσι δεν είναι…
παρα πολυ καλο..φανταστικα αψογο..
…Ετσι είναι παιδάκι μου, θα αγοράσουμε κι εμείς ενα εισητήριο για τη μεγάλη βάρκα!!
Ας τα βλέπουν οι διοικήσεις των ασφαλιστικών εταιριών τι επιχειρήματα και τεχνικές απαιτούνται να χρησιμοποιήσει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος για την πώληση κάποιου προγράμματος, κυρίως Ζωής, και πόσο ψυχοφθόρα διαδικασία είναι να πείσεις τον Ελληνα για την εξασφάλιση της δικής του οικογένειας, για να κατανοήσουν και να ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ λίγο τους κόπους αυτών των ανθρώπων.
Η παραγωγή δεν έρχεται με τον αυτόματο πιλότο, και η όποια παραγωγή έρχεται διατηρείται μόνο με την επαφή του ίδιου του ασφαλιστικού συμβούλου, γι αυτό πρέπει να αμοίβεται, και να αμοίβεται καλά!!!
Ετσι και χειρότερα αν δεν είσαι ασφαλισμένος. Ωστόσο η αλητεία των κάθε λογής κρατούντων κατέστρεψε και αυτό τον θεσμό.Ντροπή και αίσχος στους απατεώνες που κλέβουν και ρημάζουν και λογαρισμό δεν δίνουν. Συγγνώμη που η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να χρησιμοποιήσω χειρότερες εκφράσεις.
Εκπληκτική ιστορία!!! Μου πήρε να διαβάσω τη φάση με την μικρή περίπου 3 λεπτά.Στη πραγματικότητα στη συνάδελφο πρέπει να πήρε κανα 10 λεπτο τουλάχιστον , συν την ωρα που ήταν με το ζευγάρι.Πέστε μου ποιος τραπεζουπάλληλος έχει αυτό το χρόνο να διαθέσει και το βασικότερο την επιχειρηματολογία και την ψυχολογία, για να δώσει ένα τέτοιο “εισιτήριο”? Ας κοιτάξουν λοιπόν όλοι (εταιρείες-ΤτΕ-ΥΠΑΝ κλπ) πως να διευκολύνουν τον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, αντί στο βωμό του εφήμερου κέρδους και της μείωσης των λειτουργικών εξόδων , να του βαζουν συνέχεια τρικλοποδιές.
Καλή Χρονιά σε όλους!!!! και ειδικά στο συνάδελφο ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΝΤΙΚΟ…