Στην έρευνα γνώμης κοινού, που διεξήγαγαν για όγδοη συνεχή χρονιά φέτος στο πλαίσιο του θεσμού “Famous Brands” η Wizzard Insights Strategists και το Reputation Management Institute, η Interamerican αναδείχθηκε και πάλι πρώτη σε φήμη εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο. Πρόκειται για την έκτη πρωτιά της εταιρείας στο σύνολο των οκτώ ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2006 και εντεύθεν, γεγονός που επιβεβαιώνει την σταθερά υψηλή αναγνώριση και καταξίωση της Interamerican στη συνείδηση του καταναλωτή.
Η ευρύτερη θετική κοινή γνώμη για την εταιρεία παραπέμπει στα στοιχεία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, όπως αυτά προκύπτουν και από την ετήσια εταιρική εικόνα στο επίπεδο των πελατών με βάση το δείκτη ικανοποίησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πρόσφατες (2013) έρευνες ικανοποίησης που διενεργήθηκαν για λογαριασμό της εταιρείας, έδωσαν ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ικανοποίησης, που έφθασε στο 87% για τους πελάτες της απευθείας ασφάλισης και 83% για τους πελάτες του δικτύου συνεργατών. Σημειώνεται ότι η διάκριση στα “Famous Brands” αντιδιαστέλλει την Interamerican έναντι της φήμης του συνόλου της ασφαλιστικής αγοράς, που βρίσκεται στην 32η θέση της κατάταξης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της παράλληλης έρευνας Pulse 2013, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη μιας μάρκας είναι κατά σειρά η εμπιστοσύνη, η ισορροπία κόστους – οφέλους του προϊόντος ή της υπηρεσίας, η επένδυση στην Ελλάδα και η κοινωνική υπευθυνότητα. Η έρευνα “Famous Brands”, που υλοποιήθηκε με τη μέθοδο «Computer Assisted Web Interviews», με αξιολόγηση 34 κατηγοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και μιας κατηγορίας Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, διήρκησε από τις 15 Μαΐου έως τις 25 Ιουνίου. Αναπτύχθηκε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού, σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 μέχρι 64 ετών. Συμμετείχαν στην έρευνα τυχαία επιλεγμένοι πολίτες από το ευρύ κοινό με απαντήσεις αυθόρμητες, χωρίς τη βοήθεια λίστας. Όπως τονίστηκε κατά τις παρουσιάσεις των βραβείων, η καλή φήμη επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την πώληση. Χαρακτηριστικά, «σίγουρα αγοράζει» μία μάρκα με αδύναμη φήμη το 16%, με μέτρια φήμη το 41% και με δυνατή φήμη το 64% των καταναλωτών.