Εντυπωσιακό είναι το μέγεθος των υπηρεσιών βοήθειας που παρέχει η Interamerican, κυριαρχώντας στον κλάδο Βοήθειας ταυτόχρονα και σε παραγωγή ασφαλίστρων, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών. Η εταιρεία παρουσίασε ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, υποστηρίζοντας στους τομείς της οδικής και άμεσης ιατρικής (προσωπικής) βοήθειας συνολικά 146.545 περιστατικά. Η παραγωγή ασφαλίστρων εξαμήνου έφθασε συνολικά στα 13,3 εκατ. ευρώ – αναλυτικά, στην οδική βοήθεια στα 11,4 εκατ. και στην προσωπική στα 1,9 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια η Interamerican ανταποκρίθηκε σε 129.595 περιπτώσεις. Η εταιρεία παρέσχε υπηρεσίες επιτόπου εξυπηρέτησης σε 49.686 περιστατικά, ρυμούλκησης σε 38.554, επαναπατρισμού οχήματος σε 3.488, ενώ επιλήφθηκε της φροντίδας με την υπηρεσία Autohelp σε 37.867 ατυχήματα. Ο μέσος χρόνος προσέγγισης των περιστατικών, με βάση τα στοιχεία έρευνας στην πελατειακή βάση, ήταν 35 λεπτά της ώρας.
Στον τομέα της άμεσης ιατρικής βοήθειας η Interamerican εξυπηρέτησε συνολικά 16.545 κλήσεις, πραγματοποιώντας 51 αεροδιακομιδές ασθενών και τραυματιών σε περιστατικά επείγουσας ανάγκης, 2.404 μεταφορές με ασθενοφόρο, ενώ παρέσχε υπηρεσίες σε 90 περιπτώσεις ασφαλισμένων εκτός Ελλάδος και ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά με ιατρικές οδηγίες μέσω του Συντονιστικού Κέντρου της σε 14.000 τηλεφωνικές κλήσεις. Η εταιρεία αναπτύσσει δυναμικά τον τομέα της προσωπικής βοήθειας επιτυγχάνοντας συμφωνίες συνεργασίας και με δήμους που επιλέγουν να παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες στους δημότες τους (Τήνος, Σίφνος) αλλά και με συνεταιριστικούς φορείς (Νάξος).
«Οι υπηρεσίες οδικής και προσωπικής βοήθειας της εταιρείας είναι οργανωμένες στη λογική της καθετοποίησης της διαχείρισης των περιστατικών, από την υποστήριξη μέχρι την αποζημίωση και συνεπώς, αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλιστικής κάλυψης. Η οδική βοήθεια παρέχεται με κάθε ασφαλιστήριο αυτοκινήτου, ενώ η προσωπική βοήθεια συμπληρώνει τα προγράμματα υγείας. Πρόκειται για τομείς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στην κάλυψη του πελάτη», τονίζει ο Γιώργος Μαυρέλης, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών του Ομίλου, ενώ ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοηθείας υπογραμμίζει: «Οι ιδιόκτητες υποδομές του πανελλαδικού δικτύου βοήθειας της Interamerican συνεργάζονται με συμβεβλημένα και ιδιόκτητα συνεργεία-κέντρα εξυπηρέτησης για το αυτοκίνητο, καθώς και με το δίκτυο υγείας της εταιρείας. Τούτο σημαίνει ταχύτερη, πληρέστερη και απόλυτα υπεύθυνη παροχή υπηρεσιών βοήθειας, σφαιρικό έλεγχο και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των συμβάντων και φυσικά, ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».
Σημειώνεται ότι η έρευνα ικανοποίησης πελατών των υπηρεσιών βοήθειας που διενεργείται σε μηνιαία βάση για λογαριασμό της εταιρείας, στο εξάμηνο καταδεικνύει ποσοστό ικανοποίησης για το χρόνο ανταπόκρισης πάνω από 92%, ενώ ο δείκτης net promoter score (σύσταση ασφάλισης από πελάτη) υπερβαίνει το 82%.
Επιτέλους και μια εταιρεία με δικό της δίκτυο και δικές της υποδομές για την υγεία που πραγματικά βοηθάει τον κόσμο. Αν περιμένουμε από το δημόσιο σύστημα υγείας… τράτζικ!