Ένας φίλος, μεγάλος Δ/Κ μιας μεγάλης ξένης Εταιρείας μας είπε το εξής παράδοξο: Ένας τύπος, μπήκε στο γραφείο του και είπε ότι θέλει να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του. Μετά από μερικά… λεπτά όμως και αφού πήρε θάρρος από το φιλικό ύφος του Δ/Κ ο οποίος βλέπει όσους μπαίνουν στο γραφείο του, ως υποψήφιους συνεργάτες, του είπε: Άκου να σου πω φίλε: Το πρόβλημά μου δεν είναι η Ασφάλιση του Αυτοκινήτου μου. Είναι ότι… τράκαρα το μεσημέρι και το Αυτοκίνητό μου είναι Ανασφάλιστο! Μπορείς να κάνεις κάτι και να είσαι σίγουρος ότι δε θα χάσεις… Ο φίλος Δ/Κ τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα άφωνος… και αφού συνήλθε του λέει: Φίλε μου, εμείς δεν κάνουμε αυτού του είδους τις Εξυπηρετήσεις… Μπορείς να πας αλλού… και τον ξεφορτώθηκε! Έλα όμως που ο διάολος έσπασε το πόδι του και τυχαία μαθαίνει την ίδια μέρα, ότι ένας άλλος Ασφαλιστικός Σύμβουλος άλλης Εταιρείας, δέχτηκε να τον Ασφαλίσει μέσω της απευθείας Ασφάλισης που προσφέρεται στην Αγορά, εύκολα και γρήγορα από άλλη Εταιρεία. Όπως γνωρίζετε, μια μεγάλη Εταιρεία, προσφέρει προμήθεια 3% σε Ασφαλιστικούς Συμβούλους που στέλνουν πελάτες. Ο Ασφαλιστής μας λέει: Τι έχω να χάσω. Αφού μου δίνουν 3%, χωρίς πολλές Ερωτήσεις και αφού εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, γιατί να μην το συστήσω;
Η Εταιρεία μέσω της ευγενέστατης τηλεφωνήτριας τον Ασφάλισε στις 8:00 το βράδυ, ενώ το ατύχημα έγινε στις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας!
Είμαστε σίγουροι ότι η αναδρομική Ασφάλιση μέχρι μερικές ώρες θα περιλαμβάνει τον όρο, ότι ατυχήματα πριν την ώρα ανάληψης του κινδύνου δεν καλύπτονται, όμως εδώ είναι Ελλάδα. Όταν και οι δύο εμπλεκόμενοι συμφωνήσουν να πουν ότι το ατύχημα έγινε την άλλη μέρα στις 12:00, ή μερικές μέρες μετά, για να σιγουρέψουν την αποζημίωση, η Εταιρεία της απευθείας Ασφάλισης δεν φορτώνεται το Ατύχημα;
Και επειδή, συχνά μας ζητάτε ονόματα… γιατί είστε άπιστοι Θωμάδες… θα σας δώσουμε το όνομα του φίλου Δ/Κ και ελπίζουμε να μας συγχωρέσει, γιατί είμαστε σίγουροι ότι αρκετοί από σας θα τον πάρετε να το επιβεβαιώσετε και να μάθετε ποια είναι η Εταιρεία, αν και δεν χρειάζεται… Κώστας Νικολετάκης, Δ/Κ Groupama Φοίνιξ. Sorry my friend αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι να βελτιώσουμε το Καρκίνωμα των Ανασφάλιστων…
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ !!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ !!! ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 3% ΑΠΟ ΤΗΝ ANYTIME ,
Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕ ΕΝΩ Η ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ !!!
KAI ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΖΑΜΙ , ΑΡΝΟΥΜΑΙ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ , ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ , ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΕΛΕΝΧΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ.
Αυτά ειναι μονο τα ελαχιστα αποτελεσματα που θα δεχθει η ασφαλιστική βιομηχανια . Οταν δεν θα φθανουν τα αποθεματικά να πληρώσουν αλλες ζημίες μαιμουδες και οταν δεν θα φθανουν τα αποθεματικά για την εύρυθμη λειτουργια της εταιρίας που προωθεί on Line ασφαλισεις τοτε θα ξεδιπλωθει τ ομεγαλείο των geo της ΕΑΕΕ.
Ξαναείπα αλλα δεν καταγράφηκε μαλλον ,ποιος θα πιστοποιησει την αξιοπιστία των λεγομένων του πελατη ,αφου με ενα κλικαρισμα γίνεται ολη η ασφάλιση ? Ποιος θα πληρώσει την αποζημιωση αστικής ευθύνης διαμεσολάβησης σε τυχόν λάθος ?
Η πρόληψη, ο συντονισμός, η αλήθεια εδώ και καιρό έχουν πάει περίπατο.
Εαν τώρα εσύ δεν είσαι από αυτούς που για να μην χάσουν ενα πελάτη μπλέκεις σε τέτοιες καταστάσεις
δεν υπάρχει περίπτωση να μην το βρεις μπροστά σου.
Είναι η φύση της εργασίας μας τέτοια που μπορεί να είσαι ο καλύτερος στην δουλειά σου, γνώστης και φίλος με πολλούς αλλά κάνοντας καλά την δουλειά σου ή εαν έχεις λίγο ακριβότερο προιον να προσπαθεί να σε έχει στην άκρη ο συνεργάτης ,φίλος,γνωστός εαν δεν του κάνεις τα χατήρια. διότι έχεις μειονέκτημα την γνώση ή την αλήθεια, και τότε όλοι σε ξεχνούν μα όλοι.
Το τραγούδι είναι γνωστό << να δείς που κάποτε θα μας πουν και μαλάκ.. >> Μηλιώκας δεκαετία 80
κλέφτες όμως ΟΧΙ .
Κατι μου λέι οτι τα περιθώρια κέρδους της “διαδικτυακής” της επιτρέπουν να γράφει και τέτοια. φαντασθείτε τα μαγειρέματα που γίνονται με το δικαίωμα συμβολαίου και το loss ratio. Α ρε κατακαημένοι σύμβουλοι και Συντονιστές. Θύματα που πέσατε αδέλφια εσείς.
Ρωτω, ομως: γιατι δεν τον ασφαλισε με προγραμμα της INTERAMERICAN, που εχει κι αυτο, αμεση εναρξη, αλλα μεγαλυτερη προμηθεια? Γιατι προτιμησε την οποιαδηποτε ΑΝΥΤΙΜΕ ‘η DIRECT, με χαμηλοτερη προμηθεια? Και ειμαι σιγουρος οτι ο πρακτορας, στο επομενο εξαμηνο, αν τον εμπιστευτει ο συγκεκριμενος πελατης ( δεν το πιστευω…. ), θα τον μεταφερει σε εταιρεια μεγαλυτερης προμηθειας. Αρα, ο πρακτορας απο τη μια εκμεταλλευτηκε το ποθο των εαιρειων αμεσης ασφαλισης, να αρπαξουν τον πελατη απο το δικτυο πωλησης ( αρα, πιθανως, δεν θα αντιδρουσαν, ακομη κι αν τον καταλαβαιναν ) και απο την αλλη τους παρουσιασε, ως αλλοθι, οτι δεν θα το εκανε σκοπιμα, λογω χαμηλου κερδους. Πονηρος, λοιπον, ο …..βλαχος!!!! … αλλα ανοιξε και το δικο του λακκο. Θα το καταλαβει στο επομενο εξαμηνο. Οταν θα χασει τον πελάτη…
ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΛΕΝΧΟΥΝ , ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΦΩΤΙΑ, Η ΚΛΟΠΗ, Η ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ , ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ , ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΠΟ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ , ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ,
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΝ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΥΤΙΜΕ
ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ !!!
Καλά έκανε!!!!
και εγω θα έκανα στην ANYTIME!!!!!!
μας χτυπάνε υπουλα , το ιδιο και εμεις!!!
na parathesw enan silogismo oson afora to kostos enos aftokinitu: 250eyrw teli kikloforias + 500 eyrw asfalia( panw katw) = 750eyrw ton xrono xwris na ipologisume venzines k sidirisis, kteo , prostima klp. dld gyrw sta 65 eyrw ton mina TULAXISTON akoma k ean to exis akinito. sinepws ean den metakiniste kathimerina me to amaksi afiste to stin akri anasfalisto k pernete taksaki i metro