Την ηγετική θέση της Interamerican στους τομείς της Βοήθειας επιβεβαιώνουν τα απολογιστικά στοιχεία του 2010. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται από το 1991 στην Προσωπική (Άμεση Ιατρική) και από το 1993 στην Οδική Βοήθεια, ανταποκρίθηκε την περασμένη χρονιά σε 204.637 περιστατικά. Συγκριτικά με το 2009 η κίνηση εξυπηρέτησης κατέγραψε αύξηση περιστατικών κατά 11% στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια και κατά 14% στην Οδική Βοήθεια. Κατά μέσο όρο, οι σχετικές υπηρεσίες της εταιρείας ημερησίως ανταποκρίνονταν το 2010 σε 562 κλήσεις. Φωτό: Ο στόλος της Interamerican Βοηθείας.
Ειδικότερα, στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας η Interamerican παρείχε τις υπηρεσίες της σε 29.824 περιστατικά. Οι διακομιδές ατόμων έφθασαν τις 3.604 με ασθενοφόρο και τις 101 (αύξηση κατά 38% έναντι του 2009) με ελικόπτερο ή αεροπλάνο λόγω της κρισιμότητας των περιστατικών και του δυσπρόσιτου των περιοχών από τις οποίες ζητήθηκε η βοήθεια. Ακόμη, παρασχέθηκαν υπηρεσίες σε 213 περιστατικά στο εξωτερικό και ιατρικές συμβουλές σε 25.906 ασφαλισμένους της εταιρείας.
Στην Οδική Βοήθεια, όπου η Interamerican είναι αδειοδοτημένη για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε 174.813 κλήσεις, από τις οποίες οι 67.156 αφορούσαν σε επιτόπου επισκευή, οι 64.830 σε ρυμούλκηση και μεταφορά, οι 7.400 σε επαναπατρισμό οχήματος και 35.427 σε φροντίδα με την υπηρεσία Autohelp.
Αναφερόμενος στην αυξημένη δραστηριότητα της Interamerican, ο Γιώργος Βαλαής, Γενικός Διευθυντής των τομέων Βοήθειας, υπογραμμίζει ως εγγυήσεις τις μοναδικές υποδομές της εταιρείας σε ιδιόκτητα μέσα, καθώς και σε εξειδικευμένο προσωπικό και συνεργάτες. «Σε ένα χώρο με ιδιαίτερη σημασία για τις κοινωνικές αλλαγές, τόσο στην υγειονομική όσο και στην οδική υποστήριξη, λειτουργούμε με αμεσότητα ανταπόκρισης και υψηλές αποδόσεις αποτελεσματικότητας, που καταγράφονται και στις έρευνες ικανοποίησης των εξυπηρετουμένων ατόμων. Οι υπηρεσίες μας δεν περιορίζονται μόνο στους ασφαλισμένους της εταιρείας, δεδομένου ότι η Interamerican παρέχει συχνά υποστήριξη σε εκδηλώσεις, κοινωνικές ομάδες και στο πλαίσιο του εταιρικού προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας», επισημαίνει ο κ. Βαλαής. Η εταιρεία Βοήθειας έκλεισε το 2010 με 680 χιλιάδες ασφαλισμένα αυτοκίνητα και 470 χιλιάδες ασφαλισμένους για Άμεση Ιατρική Βοήθεια.
Η συνεργασία με την Anek Lines και την Hellenic Seaways
Η πρωτοποριακή συνεργασία της Interamerican με την Anek Lines για την παροχή προγράμματος Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας στους ταξιδιώτες της ακτοπλοϊκής εταιρείας εν πλώ και επί 7 ημέρες μετά το ταξίδι, είχε αξιόλογο αντίκρισμα σε παρασχεθείσες υπηρεσίες το 2010. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 57 μεταφορές με ασθενοφόρο εντός Ελλάδος και 12 στο εξωτερικό, ενώ σε 9 περιστατικά χρειάστηκε αεροδιακομιδή. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι 506 ταξιδιώτες ζήτησαν ιατρικές συμβουλές εν πλώ και 775 στο επταήμερο ισχύος της ασφαλιστικής κάλυψης. Συνολικά, το 2010 τα περιστατικά χρήσης του προγράμματος από τους ταξιδιώτες της ANEK έφθασαν τα 1.411.
Εξάλλου, τις 2.018 παροχές έφθασε η συνεργασία της Interamerican με την Hellenic Seaways σε ταξιδιώτες της ασφαλισμένους με το αντίστοιχο πρόγραμμα. Από αυτές τις παροχές, που πραγματοποιήθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2010, οι 100 ήταν διακομιδές με ασθενοφόρο.