Πιστεύουμε πως η ιδέα της ανακοίνωσης του «2008 ως Έτους Πρόληψης» από την Ένωση είναι εξαιρετική και ότι θα συμβάλει θετικά τόσο στην αντιμετώπιση της Υγείας του Λαού μας, όσο και του περιορισμού του Κόστους της Περίθαλψης. Φυσικά μια παρόμοια εκστρατεία θα συμβάλει και στην αναβάθμιση της εικόνας του κλάδου. Συγχαρητήρια σε όποιον είχε την ιδέα.
Πιστεύουμε όμως ότι η Ένωση επαναλαμβάνει για πολλοστή φορά ένα επικοινωνιακό λάθος, για αυτό και το επισημαίνουμε, μήπως το διορθώσει.
Χρησιμοποιεί ορισμένα ΜΜΕ ως αποκλειστικούς Χορηγούς Επικοινωνίας της εκστρατείας προκειμένου να δώσει έκταση στη δημοσιότητα της είδησης που θέλει να κυκλοφορήσει στο ευρύτερο κοινό και αποκλείει τον Κλαδικό Τύπο με μια όχι και τόσο κολακευτική δικαιολογία:
– Δεν μας ενδιαφέρει ο Κλαδικός Τύπος γιατί η είδηση απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό!
– Δεν είναι κάτι που αφορά τον Κλάδος μας! Μεταξύ μας, δεν χρειάζεται η είδηση! Έξω χρειάζεται!
Δύο ουσιαστικά επιχειρήματα, ωστόσο, παραμερίζουν τη συγκεκριμένη δικαιολογία ως πρόχειρη και αβάσιμη: Πρώτον, αποκλείουν 30.000 περίπου εργαζόμενους στον Κλάδο των Ασφαλειών από το Ευρύτερο Κοινό!
Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο των Ασφαλειών δεν… αρρωσταίνουν και δεν έχουν ανάγκη να συνειδητοποιήσουν την ανεκτίμητη Αξία της τακτικής «Πρόληψης της Υγείας τους»! Η δικαιολογία ότι, ούτως ή άλλως θα ενημερωθούν από τις Διαφημίσεις, τις Εκδηλώσεις και από τα τρία έντυπα που προθυμοποιήθηκαν να χρησιμοποιηθούν ως Χορηγοί Επικοινωνίας, δεν δικαιολογείται, γιατί αλλιώς περνάνε τα Μηνύματα όταν επαναλαμβάνονται σταθερά και αλλιώς όταν προβάλλονται ως διαφήμιση! Σίγουρα, από τον Κλαδικό Τύπο, θα περνούσαν πιο αποτελεσματικά στους 30,000 περίπου εργαζόμενους στον Κλάδο.
Το σημαντικότερο ερώτημα που δεν έχει απάντηση είναι το εξής:
Θα πείραζε, και πού θα πείραζε, θα κόστιζε και πού θα κόστιζε, αν διάβαζαν σύσσωμοι οι εργαζόμενοι στον Κλάδο για την «Πρόληψη της Υγείας τους» από τον Κλαδικό τύπο;Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο των Ασφαλειών, ως «Κέντρα Επιρροής» του ευρύτερου κοινού δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως «εξαιρετικοί πρεσβευτές» στη διάδοση της εκστρατείας στους συγγενείς, γνωστούς και φίλους τους;
Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες θα επηρεάζονταν από τους εργαζόμενους στον Κλάδο που θα χρησιμοποιούσαν την «Πρόληψη» και θα έσπευδαν και αυτοί να κάνουν το ίδιο!
Και όχι μόνον. Άλλες εκστρατείες χρησιμοποιούν όλα σχεδόν τα ΜΜΕ ως Χορηγούς Επικοινωνίας! Όσο περισσότερα ΜΜΕ χρησιμοποιηθούν, τόσο το καλύτερο!
Δεύτερον, δεν δικαιολογείται, όπως και αν το σκέπτονται οι υπεύθυνοι της Επικοινωνίας της Ένωσης ο αποκλεισμός των κατ’εξοχήν Μέσων Επικοινωνίας του Κλάδου!
Δεν μπορείτε κύριοι να αποκλείετε από μια τόση σοβαρή εκστρατεία τον Κλαδικό Τύπο που αποτελεί το αποκλειστικό Μέσο Επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Εταιρειών με τα δύο Μοναδικά Δίκτυα Διανομής που διαθέτει.
Οι 3000-4000 Διαμεσολαβούντες επικοινωνούν , ο κάθε ένας, με εκατοντάδες έως χιλιάδες Πελάτες τους που είναι και Πελάτες σας!
Το Κλαδικό Έντυπο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «Κέντρο Επιρροής» προς τους Κοινούς Πελάτες τους και Πελάτες σας, για να τους παροτρύνει να χρησιμοποιήσουν την «Πρόληψη της Υγείας τους» που συμφέρει όλους μας!
Είναι σαν να ετοιμάζει μια μεγάλη βιομηχανία τροφίμων μια χρήσιμη μεγάλη εκστρατεία Πρόληψης της Υγείας των Καταναλωτών Πελατών της, χρησιμοποιεί τρία «Ειδικού Τύπου» ΜΜΕ ως Χορηγούς Επικοινωνίας και… αποκλείει τον δικό της «Ειδικό Τύπο» των Τροφίμων που είναι το αποκλειστικό Μέσο επικοινωνίας με τα Supermarket και τους υπόλοιπους Εμπόρους με τους οποίους συνεργάζεται, και οι οποίοι είναι οι μοναδικοί που έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους Πελάτες τους!
Μήπως… ντρέπεστε να… αναφέρετε ως «Χορηγούς Επικοινωνίας»… έξι… Κλαδικά Έντυπα που εσείς…. συντηρείτε… δίπλα στον άλλον, πλην της Καθημερινής, «Ειδικό Τύπο»;
Τι να πούμε!
Το “InsuranceDaily”, όπως πάντα, εκφράζει τις δικές του απόψεις και αυτές του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ»!