Σεβαστοί Αναγνώστες, πήραμε μια απόφαση να κάνουμε «κάτι» που δεν το κάναμε ποτέ στο παρελθόν. Παραβιάζουμε την αρχή της Μη Λογοκρισίας γιατί, κάποια στιγμή, θα πρέπει να βελτιώσουμε λίγο τη «Νοοτροπία μας»! Αναλαμβάνουμε και το κόστος αυτής της απόφασης και αφήνουμε την αξιολόγηση στην Κρίση σας. Δεν μπορούμε να ζούμε στο 1970 και 1980, όταν ο υπόλοιπος κόσμος ζει στο… 2020 και τρέχουν με χίλια χιλιόμετρα την ώρα. Δεν μπορούμε εμείς, οι «Ελληναράδες» να τρέχουμε με… 20 χιλιόμετρα την ώρα και να έχουμε γνώμη για όλους και για όλα με Τριτοκοσμικές Μεσαιωνικές και Παιδαριώδεις Αντιλήψεις… και να μουρμουράνε όπως μουρμουράνε οι αποτυχημένοι στο δρόμο βρίζοντας τους… Αμερικάνους, τους Γερμανούς ή και τους… Εβραίους!
Πρέπει να προσγειωθούμε και να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας. Θεωρήσαμε ότι, ως ένα από τα Κλαδικά Μέσα Ενημέρωσης του Κλάδου, έχουμε μια ευθύνη απέναντι στους Σύγχρονους, Σοβαρούς και Ώριμους συναδέλφους οι οποίοι αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της εποχής μας, σιωπηλά, με σύνεση και σκέψη, ψάχνοντας για ρεαλιστικές «Λύσεις» και «Αδιέξοδα» προκειμένου να ανακαλύψουν «Ευκαιρίες» μέσα στη δίνη της Συμφοράς που μας προκάλεσαν τα δύο Κόμματα Εξουσίας τα τελευταία 35 χρόνια, καθώς και Εναλλακτικές Πρακτικές που θα τους επιτρέψουν, όχι μόνον να συνεχίσουν να προσφέρουν τις Υπηρεσίες τους ως «Επαγγελματίες Διαμεσολαβούντες» αλλά και να εκμεταλλευτούν τις Προκλήσεις της Τεχνολογίας για να Αναπτύξουν σταθερά τις Εργασίες τους.
Στο διά ταύτα:
Λάβαμε το πιο κάτω μήνυμα από ένα σεβαστό αναγνώστη και σχολιαστή του “ID” και ενώ η πρώτη μας αντίδραση ήταν να το «Διαγράψουμε», όπως Διαγράφουμε αρκετά άλλα, γιατί δεν έλεγε «Τίποτα» και δεν βοηθούσε κανέναν από όποια πλευρά και αν το αξιολογούσαμε, απλώς εξέφραζε μια «Χολωμένη Προσωπική Αντίληψη» και έβγαζε σκέτο δηλητήριο. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, να το χρησιμοποιήσουμε και να προσπαθήσουμε να στείλουμε για πολλοστή φορά ένα «Μήνυμα» που ελπίζουμε να βοηθήσει πολλούς συναδέλφους να αναθεωρήσουν λίγο τις «Συναισθηματικές» τους Αντιδράσεις και να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν τις Προκλήσεις πιο «Ψύχραιμα» και πιο «Παραγωγικά»!
Το Μήνυμα του σχολιαστή είναι το εξής:
Διονύσης. dionisis***@hotmail.com Υποβλήθηκε 02/07/2011 17:55
Αυτό δεν ονομάζεται αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά “πάμε για φούντο”. Το πρώτο βήμα ήταν να βάλουν στην άκρη τους Συμβούλους τους, και να κόψουν το μερίδιο τους από τις ασφάλειες αυτοκινήτων ώστε να τραβήξουν περισσότερο ανυποψίαστο κοσμάκη.
Η Interamerican παρακάμπτει συνεχώς το ανθρώπινο δυναμικό, κλείνει θέσεις εργασίας, και πάει να γίνει μηχανή αυτόματης πώλησης. Το φθηνό κρέας όμως είναι για τα σκυλιά, αν δεν γίνει μελέτη, και αν δεν υπάρχουν αντιπρόσωποι του πελάτη και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ… οι ασφαλισμένοι αργά ή γρήγορα θα μπλέξουν… και θα δούμε τότε πόσο φθηνό είναι το Anytime και όλες αυτές οι παρακάμψεις.
Για φούντο λέμε.
Απαντάμε χρηστικά στο Σχόλιο του εν λόγω άγνωστου μπλόγκερ παρόλο που δεν έχουμε αυτό το Δικαίωμα για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω και για αυτούς που γράφουμε πιο κάτω, βασισμένοι σε «Δεδομένα» και όχι σε προσωπικές αντιλήψεις:
Το Ιστορικό των 30 χρόνων του «Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ», του «ID» και των Σεμιναρίων της «Μorax» έχει δώσει τις Εξετάσεις του και δεν απορρίπτεται εύκολα. Αυτή η πεποίθηση μας δίνει το Δικαίωμα να εκφράσουμε την άποψή μας, υπηρετώντας το θεσμό της πληροφόρησης.
Πρώτο, η σχέση μας με την εν λόγω Εταιρεία, όπως και με αρκετές άλλες, δεν υπήρξε πάντα «Ομαλή» γιατί όταν κρίναμε ότι έπρεπε να σχολιάσουμε «κάτι» επικριτικά, το σχολιάζαμε, αδιαφορώντας για την οικονομική υποστήριξη που μας παρείχε. Αισθανόμαστε τη «Ρομαντική Υποχρέωση» να υπηρετούμε τον Ιερό Θεσμό της Ασφάλισης και οι επόμενες Κινήσεις μας, από τον Σεπτέμβριο θα το επιβεβαιώσουν για άλλη μια φορά! Δυστυχώς ή Ευτυχώς, υποφέρουμε από αυτή την «Επιχειρηματική Αδυναμία» που μας έχει κοστίσει και συνεχίζει να μας κοστίζει! Είναι γνωστό, ότι οι εκδόσεις μας είναι οι τελευταίες από πλευράς ύψους χορηγιών. Είναι φυσιολογικό. Η κάθε Εταιρεία θέλει να υποστηρίζει τα Συμφέροντά της, με τον ίδιο τρόπο που τα υποστηρίζουν ορισμένοι… «Διαμεσολαβούντες»! Με μια διαφορά! Οι Εταιρείες μάς συντηρούν! Αν δεν είχαν την ευαισθησία και τον επαγγελματισμό να διακρίνουν την ποιότητα των δικών μας παρεχομένων υπηρεσιών, έστω και «Επικριτικών», δεν θα υποστήριζαν Κλαδικά Μέσα σαν το δικό μας. Δεν θα υπήρχαμε να σας δίνουμε το δημόσιο χώρο να εκφράζετε τις απόψεις σας! Άρα το «μικρόφωνο» δεν είναι ούτε δικό μας ούτε δικό σας. Είναι δικό τους! Καλώς ή κακώς, αυτό είναι το «Σύστημα» και το γνωρίζουμε και το ζούμε με χιλιάδες παραδείγματα κάθε μέρα. Επομένως, λίγος «Σεβασμός» σε αυτό το Δικαίωμα, δεν πειράζει. Βοηθάει. Σας πληροφορούμε επίσης ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να διατηρεί ένα «Μέσο» αυτές τις λεπτές Ισορροπίες!
Δεύτερο. Η Εξέλιξη τη Τεχνολογίας έχει εξαφανίσει εκατοντάδες επαγγέλματα. Είναι τόσο προκλητική που ο Peter Senge έγραψε στο μπεστ σέλλερ βιβλίο του: “The Learning Organization” το εξής Μήνυμα του Αιώνα μας: Αν η Επιχείρηση (και βέβαια και ο κάθε Ελεύθερος Επαγγελματίας), δεν φροντίσει να «Φυτεύσει» μια «Μόνιμη Διαδικασία» Συνεχούς Επιμόρφωσης, είναι καταδικασμένοι στην… Εξαφάνιση. Για ένα διπλό λόγο: Ο ανταγωνισμός συμμορφώνεται και παρακολουθεί τις εξελίξεις, άρα προσθέτει ανταγωνιστικούς πόντους, ενώ η «Ξεροκέφαλη και Απόλυτη» Επιχείρηση ή Ελεύθερος Επαγγελματίας, μένει πίσω και αφαιρεί πόντους από την Ανταγωνιστικότητά του!
Αυτό γράψτε το με μεγάλα γράμματα και βάλτε το κάπου να το βλέπετε κάθε μέρα!
Τρίτο. Ποτέ δεν είναι αργά. Αντί να καθόμαστε στη γωνία με το δάκτυλο στο στόμα σαν τα πεισμωμένα παιδάκια, τα γνωστά ως (Cry Babies) και να βρίζουμε τον Ανταγωνιστή μας γιατί αρνούμεθα να πληρώσουμε το «Τίμημα Εξέλιξης» που απαιτεί λίγη Μελέτη της Τεχνολογίας και Νέες Γνώσεις, και επιμένουμε να λειτουργούμε ως «Τζάμπα Μάγκες» προσφέροντας μια σκέτη διαμεσολάβηση, και αυτή προκλητικά αντιπαραγωγικά, παρακρατώντας τα ξένα Ασφάλιστρα των Πελατών μας για… μήνες…καλά θα κάνουμε να Αναθεωρήσουμε τη Σκέψη μας για να Επιβιώσουμε Εμείς και οι Οικογένειές μας. Διαφορετικά, θα εξαφανιστούμε από το επάγγελμα και θα ψάχνουμε να κάνουμε ρεπατζίδικα μεροκάματα ως ταξιτζήδες μερικής απασχόλησης.
Τέταρτο, αν βάλετε στη θέση του «Γενικού» τον εαυτό σας, έστω για λίγες μέρες, η οργή σας θα ήταν δέκα φορές ισχυρότερη από την τωρινή δική σας, θα σας έπνιγε το δίκιο για την Κατάχρηση της Εξουσίας των Μετρητών που έχετε στα χέρια σας, και που δεν είναι δικά σας, που πιθανόν να προσλαμβάνατε μπράβους να… δέρνουν τους συνεργάτες σας για τις ανυπέρβλητες δυσκολίες που σας δημιουργούν! Για σκεφτείτε, να έχετε 100.000 π.χ. εισπραττόμενα Ασφάλιστρα, τα 60.000 να είναι στα χέρια των συνεργατών σας και να είστε υποχρεωμένοι να ψάχνετε με τις ώρες με τον Οικονομικό Διευθυντή, κάθε μήνα, πού να βρείτε τα «Πολύτιμα Μετρητά» από πού να τα δανειστείτε, που είναι «Φαγωμένα» ή «Επενδυμένα» σε προθεσμιακές καταθέσεις ή σε πολυκατοικίες ή σε υπεράκτιες εταιρείες, για να πληρώσετε τη Μισθοδοσία σας, τις Ασφαλιστικές Εισφορές, την απόδοση των παρακρατηθέντων φόρων και κυρίως να πληρώσετε τους άτυχους πελάτες που ουρλιάζουν καθημερινά στα γραφεία για να πληρωθούν διάφορα μικροποσά! Τι θα λέγατε για το τμήμα είσπραξης των Επιταγών σας που απασχολεί μέχρι και δέκα άτομα προσπαθώντας να εισπράξουν τις επιταγές σας που τις πάτε από μέρα σε μέρα… Είναι αυτές Σύγχρονες Επιχειρηματικές πρακτικές ή είναι ίδιες με το απερίγραπτο Κράτος μας που Οικειοποιείται και Καταληστεύει το δημόσιο χρήμα σε επίπεδο «Σχιζοφρένειας», ταμπουρωμένο μέσα στην Κοινοβουλευτική Δικτατορία και το απόρθητο Κάστρο τους που λέγεται «Ελληνικό Σύνταγμα»!
Η συντριπτική πλειονότητα των Εταιρειών δεν έχει Τράπεζες να κάνουν αυξήσεις κεφαλαίων που μετράνε σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε πέντε και δέκα!
Πέμπτο. Επομένως, σεβαστοί Αναγνώστες Διαμεσολαβούντες, που βρίζετε τον Επαγγελματία Μάνατζερ που ζει καθημερινά το «Χτικιό των τεράστιων Ευθυνών του και των Υποχρεώσεών του απέναντι στους Πελάτες, στους Εργαζομένους, στην Πολιτεία, στους Μετόχους και είναι υποχρεωμένος να Αναφέρεται κάθε μήνα, που πάει το κάθε ένα ευρώ που περνάει μέσα από την Εταιρεία, ηρεμήστε, χαλαρώστε και σκεφτείτε ότι εσείς δεν έχετε καμία από αυτές τις τεράστιες δυσκολίες και υποχρεώσεις. Έχετε μόνον το εαυτό σας. Το γεγονός ότι οι παλαιοί Ηγέτες του Κλάδου που επέτρεψαν αυτή την απερίγραπτη μεσαιωνική κατάσταση που λειτουργούσε στους Διαμεσολαβούντες, Πρακτορεία και Agency, για δεκαετίες, γιατί ο στόχος τους δεν ήταν ποτέ ο Θεσμός και τα Υγιή Επιχειρηματικά Κέρδη, αλλά τα Προσωπικά Μαύρα Κέρδη, φυσικά και φέρουν ένα μεγάλο μέρος της Ευθύνης! Αυτό, όμως δεν σας απαλλάσσει, γιατί είχατε όλο το χρόνο να διακρίνετε και τις Λαμογιές τους, τύπου Εγνατία, Ασπίς κ.ά., καθώς και τις επερχόμενες αλλαγές που επέβαλε η Τεχνολογία!
Ξημεροβραδιάζονται οι Οικονομικοί Διευθυντές να τα βγάλουν πέρα. Εσείς τι θα κάνατε! Θα κόβατε τους Μισθούς και τις Αποζημιώσεις των Πελατών, όπως κάνει το Κράτος που αρνείται επίμονα να κόψει τις τρομακτικές Λαμογιές του ή θα κόβατε τα Παραδοσιακά Αντιπαραγωγικά Κόστη που δεν προσφέρουν καμία απολύτως πρόσθετη Αξία στις Παρεχόμενες Υπηρεσίες τις Εταιρείας;
Θα τιμωρήσουμε τον επαγγελματία Μάνατζερ που ψάχνει πυρετωδώς γεμάτος Άγχη, να παραμείνει ανταγωνιστικός και να διατηρήσει την Εταιρεία σε κερδοφόρα τροχιά, για να ικανοποιήσει τις Ανάγκες όλων των εμπλεκομένων πλευρών που αναφέραμε πιο πάνω, Πελάτες, Εργαζομένους, Πολιτεία, Μετόχους, Προμηθευτές κ.ά. για να διατηρήσει ένα αρρωστημένο καθεστώς διαμεσολάβησης που Μόνον Κοστίζει και Κοστίζει Ακριβά και δεν Προσφέρει Απολύτως Τίποτα σε ολόκληρη την Επιχειρησιακή Δραστηριότητα, με όλους αυτούς του Ανθρώπους, τοποθετημένους στο ένα πιάτο της πλάστιγγας, με εσάς να στρογγυλοκάθεστε στο απέναντι πιάτο, σαν πασάς, και να μετράτε τα Λάφυρα που λέγονται «Μετρητά»!
Έκτο. Σας παρακαλούμε να είστε λίγο επιεικής στις τοποθετήσεις μας.
Επειδή ζήσαμε πολλά χρόνια και σαν Διαμεσολαβούντες, τόσο στη σκληρή αγορά της Νέας Υόρκης όσο και της Αθήνας, όταν ξεκινήσαμε τη Morax, το 1984, και νιώσαμε στο πετσί μας τις μοναδικές δυσκολίες και Ανασφάλειες που περιέχει η άσκηση του Ελεύθερου Επαγγελματία, ιδίως στο ξεκίνημά του, χωρίς κανένα σταθερό εισόδημα, και επειδή ζήσαμε και τις δυσκολίες των Κεντρικών Υπηρεσιών και σαν Μάνατζερ πλήρους απασχόλησης και σαν Σύμβουλοι, αποφασίσαμε πρώτον, να επαναφέρουμε στην κυκλοφορία το «Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ» για να προσφέρουμε συγκεκριμένες Σύγχρονες Πρακτικές και Εύρεσης Νέων Πελατών και Πώλησης, προσωπικής πώλησης και μέσω του Διαδικτύου, για όλες τις κατηγορίες των Διαμεσολαβούντων. Επιπλέον θα διαθέσουμε στο Ευρύτερο Κοινό το γνωστό σε όλους σας «ΜΕΛΟΙΚ», ώστε να στρώνουμε το έδαφος για σας για να προσφέρετε τις Υπηρεσίες σας πιο εύκολα, πιο χρήσιμα και πιο παραγωγικά. Υπομονή, λοιπόν, μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου, 2011
ΩΠΑ !!! ΩΠΑ !! ΛΙΓΗ ΗΡΕΜΙΑ…λοιπον εχουμε και λεμε … μπραβο σας για την παραδοχη σας οτι οι εταιρειες ειναι αυτες που σας “ταιζουν” … δυτερον.. μου φαινεται λιγο ανοητο να αρχισω να κλαιω για την μοιρα και το κακο που βρηκε τον ταλαιπωρημενο οικονομικο διευθυντη και τον μανατζερ που ψαχνουν τα λεφτα τους και δεν τα βρισκουν γιατι καποιοι τους τα παρακρατουν,,, τριτον, “καθεστως διαμεσολαβησης που δεν προσφαρει τιποτα ???/ και κοστιζει ακριβα ??? …
Κυριοι του insurance daily , της morax κλπ κλπ… το γεγονος οτι εκδιδετε ενα περιοδικο και κανετε αφιλοκερδως καποια σεμιναρια δεν σας κανει επιστημονες του κλαδου και δεν σας δινει κανενα δικαιωμα τα βαζετε συλληβδην εναν ολοκληρο κλαδο σε ενα τσουβαλι… Στις τοποθετησεις σας θα απαντησω απλα…
Οι εταιρειες που εχουν προβλημα με τους συνεργατες που “παρακρατουν τα ασφαλιστρα ” μπορουν παρα πολυ απλα και αμεσα να σταματησουν τις συνεργασιες με οσους δεν ειναι τυπικοι στον χρονο αποδοσης.. , Επωδυνο ισως αλλα ειναι οι ιδιες οι εταιρειες που το καλλιεργησαν το “αρρωστημενο καθεστως διαμεσολαβησης”.. Μπορουν να συνεχισουν να αναπτυσσονται μεσα απο τους σωστους και τυπικους επαγγελματιες !!!
Και ειναι αυτοι οι τυπικοι και σωστοι που “ταισαν” το συστημα και μεγαλωσαν τις εταιρειες που τωρα αποφασισαν να τους εξοντωσουν…
Καπου αναφερεστε στις κομπινες των ΑΣΠΙΣ ΕΓΝΑΤΙΑ κλπ… να μιλησουμε για τις κομπινες αυτων που ειναι τωρα σε λειτουργια και λογω μεγεθους κλπ κλπ δεν θα τις πειραξει κανεις ??/
Πριν τολμησετε να αναφερετε οτι οι διαμεσολαβουντες ΔΕΝ προσφερουν τιποτα θα ……
Ξερετε κατι ?? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ … ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ… ΜΟΝΟ ΑΞΙΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ …
Αγαπητό I.D. Τελευταία επαψα να συμμετέχω στους σχολιασμούς των δημοσιεύσεών σου. Επαν’ερχομαι ,για τελευταία φορα (ισως) για να μιλήσω και εγώ εξω απο τα …δοντια. Υπάρχουν αρκετές αλήθειες στα γραφόμενά σου περί Τεχνολογίας, δια βιου μάθησης, ανταγωνισμου, εξέλιξης, παρακράτησης μετρητών,υπεξαίρεσης μετρητών, δικαιώματος καθε μετόχου και επαγγελματία manager (CEO) κλπ. Υπάρχουν ομως και σημεία που δημιουργούν ερωτηματικά.
1. Δεν βλέπω την ιδια σπουδή να υπερασπισθείς την πχ ING απο οσα καθημερινά σχεδον αναγράφονται γιαυτήν . Ευλογα μπορεί κάποιος (κακοπροαίρετος θα απαντήσεις) να υποθέσει οτι το ενδιαφέρον σου ειναι ευθέως ανάλογο με το πλήθος των διαφημίσεων και ανακοινώσεων των Εταιρειών.
Ειναι γνωστό στους παροικούντες την ιερουσαλήμ οτι οι μη ομαλές σχέσεις σου με την εν λογω Εταιρεία ειχαν και προσωπικό στοιχείο. βλ. Δ. Κοντομηνάς του οποίου υπήρξες συνεργάτης. Με τν ΝΕΑ INTER ομως?
2. θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω οτι μας ζουν οι Εταιρείες και το μικρόφωνο είναι δικό τους. Απλ’α οι Εταιρείες εχουν το Χρημα και την δυνατότητα να διαθέσουν τεράστια ποσά κατα το Δοκούν. Δίκαίωμά τους φυσικά αλλά δεν εχει την ιδια δυνατότητα και ο μικρο διαμεσολαβητής των ας πουμε 25-30000. για τους μικρότερους δεν αναφέρομαι .
3.Απο οσο γνωρίζω η εν λόγω Εταιρεία στο Δικτυο Agensy δεν αφηνε περιθώρια παρακράτησης. Επρεπε να αποδίδονται εντός 24 ωρών και υπήρχαν και αλλοι σχετικοί κανόνες και κανονισμοί ιδιαίτερα στην Νεα ΙΝΤΕΡ.
Το φαινόμενο ηταν πιο συχνό στα πρακτορεία και μεσιτικά. Ομως απο οσο θυμάμαι παρτίδες μαυτό το κομμάτι της αγοράς άνοιξε τελευταία.
4. Σε πάρα πολλές ανακοινώσεις της ,δημοσιευμένες συχνά . και στο ID καταφέρεται κατα των Δ/Κ και Συμβούλων και εχει προβεί σε αρκετές “κινήσεις” κατα του τεως και νυν Δικτύου της. Επιχειρηματικά καλώς εκανε. Φαινεται ομως οτι καποιοι εχουν και αντίθετη γνώμη και μάλλον (γιατί άραγε?) φοβούνται να την εκφράσουν Δημοσια.
5. Οι Εταιρείες εχουν τον τρόπο και τα μεσα για να δημοσιοποιήσουν τις απόψεις τους και αυτό κάνουν με ανακοινώσεις, Δελτια Τυπου, εκδηλώσεις Εταιρικής ευθύνης, ΕΑΕΕ και αλλα. Αναρωτιέμαι αν την ιδια δυνατότητα εχει ο διαμεσολαβητής και εαν θα δημοσίευες ενα Δελτιο Τυπου απο κάθε διαμεσολαβητή που δεν θα ειχε την δυνατότητα διαφήμισης. Τα Blog ειναι το Βημα τους για να πουν την αποψή τους . Ανώνυμα συχνά για τον φοβο των Ιουδαίων
6. Διακρίναμε τις Λαμογιές αλλά οπως και εσείς φαντάζομαι πρώτον σιωπούσαμε μπροστα στην Ελεγκτικη Αρχη που εδινε πιστοποιητικα Φερεγγυοτητας και δευτερον ειχαμε κιεμείς να διατηρήσουμε τις λεπτές μας ισορροπίες
Τελος νομίζω οτι θα πρέπει και Εσείς να είσθε επιεικείς στις τοποθετήσεις των σχολιαστών του Blog Πολλές απο αυτές είναι αληθινές αν και (ισως) φορτισμένες. Στο κατω κατω και για την Ασπίς, Εγνατία κλπ οι πρώτοι που το ψιθυρησαν ηταν οι Διαμεσολαβούντες (κοντρα συχνα στα συμφέροντά τους) και οχι η Ελεγκτική Αρχή , τα Εντυπα η Η Ενωση ΕΑΕΕ.
Δεν ξέρω αν το σχόλιο μου θα δημοσιευθεί, αν προσφέρει κάτι. και δεν με ενδιαφέρει . Το εγραψα για μένα και χαριν της συζήτησης . Εαν το δημοσιεύσετε ισως επανέλθω και με αλλα (συγκεκριμμένα και οχι συναισθηματικά) στοιχεία σχετικά.
Με ειλικρινή εκτίμηση (αφου ο Πυρήνας των Πωλήσεων και της Επιτυχίας αλλά και αλλα εντυπα καθώς και σειρα (δια ζώσης) σεμιναρίων του κ Μωρακη( της πρώιμης περιοδου) απετέλεσαν βασικα στοιχεία επαγγελματικής εκπαίδευσης για μένα. Γνωριζόμαστε Αγαπητέ
Έξω από κάθε παραλογισμό..!
Αγαπητό ID,
Απαντώντας στο post σας το οποίο κάθε άλλο παρά επαγγελματισμό αναδεικνύει έχω να επισημάνω τα εξής και θα παρακαλούσα να μην ξανα παραβιάσετε την αρχή της μη λογοκρισίας για να σβήσετε την απάντησή μου, γιατί έτσι κι αλλιώς η αρχή θα σας υπερβεί και θα βρείτε την απάντηση μαζί με το άρθρο σε άλλα μέσα με πολύ περισσότερους αναγνώστες:
1. Σε όλο το άρθρο μας μπερδεύετε για το τι ακριβώς κάνετε:
a. Παραβιάζετε την αρχή της Μη λογοκρισίας για να βελτιώσετε τη Νοοτροπία Μας;
b. Λέτε την άποψή σας;
c. Απαντάτε βασισμένοι σε «δεδομένα» και όχι σε προσωπικές αντιλήψεις;
d. Εκφράζετε την άποψή σας υπηρετώντας το θεσμό της πληροφόρηση;
Για να ξεκαθαρίσω λοιπόν τι πιστεύω:
Αυτό που κάνετε είναι καθαρή έκφραση της ΑΠΟΨΗΣ σας με έντονα στοιχεία ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ, ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΝΙΣΧΥΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ.
Γιατί αυτό είναι κακό; Θα μπορούσατε να απαντούσατε στο σχόλιο του αναγνώστη σαν αναγνώστης χωρίς το όνομα του ID από πίσω. Κανένα πρόβλημα. Έτσι όμως αποδεικνύεστε ΚΑΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. Και αυτό γιατί:
· Το site σας έχει τη δουλειά να ενημερώνει, να κάνει κριτική και να παρέχει ΕΛΕΥΕΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
· Με την απάντησή σας μπαίνετε στα χωράφια της ελεύθερης έκφρασης των αναγνωστών σας, εμφανίζεστε σαν κάποια αυθεντία(Το Ιστορικό των 30 χρόνων του «Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ», του «ID» και των Σεμιναρίων της «Μorax» έχει δώσει τις Εξετάσεις του και δεν απορρίπτεται εύκολα. Αυτή η πεποίθηση μας δίνει το Δικαίωμα να εκφράσουμε την άποψή μας, υπηρετώντας το θεσμό της πληροφόρησης) που θα τους βελτιώσει την νοοτροπία σκέψης και τις απόψεις και έτσι παραιτείστε ως ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και αποδέχεστε μόνο όσους έχουν την ίδια άποψη με εσάς. Εμμέσως φυσικά. Αυτό είναι ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ Σας.
Το πλέον παράλογο είναι φυσικά ότι αν δεν απαντούσατε όπως μας λέτε με πολύ άνεση σε αυτό το σχόλιο αυτό που θα κάνετε θα ήταν να ΤΟ ΣΒΗΝΑΤΕ. Κάτι που αποτελεί ΑΜΕΣΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ κύριοι. Η φράση σας αυτή: «ενώ η πρώτη μας αντίδραση ήταν να το «Διαγράψουμε», όπως Διαγράφουμε αρκετά άλλα, γιατί δεν έλεγε «Τίποτα» και δεν βοηθούσε κανέναν από όποια πλευρά και αν το αξιολογούσαμε, απλώς εξέφραζε μια «Χολωμένη Προσωπική Αντίληψη» και έβγαζε σκέτο δηλητήριο.» τα λέει ΟΛΑ. Ο αναγνώστης δε βρίζει, απλά εκφράζει άποψη και συναισθήματα.
Πάμε να δούμε όμως τώρα ΓΙΑΤΙ όλος αυτός ο πανικός και το ηθικό βάρος της παραβίασης της αρχής !! Τι πιστεύω ότι σας οδηγεί σε αυτή την απάντηση αγαπητοί του ID? Ας πάμε στις δικές σας απόψεις πριν:
1. «Οι εταιρείες μας συντηρούν»: Το καταλάβαμε. Κύριοι ΞΥΠΝΗΣΤΕ εμείς σας συντηρούμε. Οι εταιρείες μετρούν αναγνώστες αγαπητοί. Χωρίς αναγνώστες οι εταιρείες που τόσο συναισθηματικά παρουσιάζετε θα σας γυρίσουν την πλάτη και θα τρέχετε σε Blogs να εκφράσετε τον πόνο σας.
2. «Αν δεν είχαν την ευαισθησία και τον επαγγελματισμό να διακρίνουν την ποιότητα των δικών μας παρεχομένων υπηρεσιών, έστω και «Επικριτικών», δεν θα υποστήριζαν Κλαδικά Μέσα σαν το δικό μας»: Τελικά γιατί σας συντηρούν και σας υποστηρίζουν για να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες προς όφελος των αναγνωστών σας ή ποιοτικές προς όφελος των εταιρειών; !
3. «Δεν θα υπήρχαμε να σας δίνουμε το δημόσιο χώρο να εκφράζετε τις απόψεις σας! Άρα το «μικρόφωνο» δεν είναι ούτε δικό μας ούτε δικό σας. Είναι δικό τους! Καλώς ή κακώς, αυτό είναι το «Σύστημα» και το γνωρίζουμε και το ζούμε με χιλιάδες παραδείγματα κάθε μέρα». Επομένως, λίγος «Σεβασμός» σε αυτό το Δικαίωμα, δεν πειράζει. Βοηθάει.»: Συνεπώς εγώ εκφράζω την άποψη μου εδώ τώρα επειδή μου έδωσε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ η όποια εταιρεία. Όχι κύριε το δικαίωμα να εκφραστώ είναι δικό μου και δε μου το παίρνει κανένας. Αν θες να το περιορίσεις θα χάσεις και εσύ και το μικρόφωνο και αυτός που ΠΛΗΡΩΝΕΙ το μικρόφωνο. Είναι απαράδεκτες τέτοιες δηλώσεις αγαπητοί ειδικά σε μέσο στο internet. Θα έπρεπε να σκεφτείτε πολύ καλύτερα πριν γράψετε.
4. Σας πληροφορούμε επίσης ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να διατηρεί ένα «Μέσο» αυτές τις λεπτές Ισορροπίες!: Κανείς δεν αρνείται τις δυσκολίες αυτές, αλλά σας ενημερώνω ότι υπάρχουν πολύ πιο αξιοπρεπή, λιγότερα λαϊκίστικα και με μεγαλύτερη εστίαση στην άνευ καθοδήγηση πληροφόρηση και κριτική ΜΕΣΑ που κάνουν αυτή σας τη φράση μία ανίσχυρη συναισθηματική δικαιολογία ..
5. «Επόμενα επιχειρήματα»: Κύριοι βάζετε σε ένα σακί όλους του διαμεσολαβούντες και εξυμνείτε τις επιχειρήσεις. Και το χειρότερο με εκφράσεις όπως: τζάμπα μάγκες, ρεπατζίδικα μεροκάματα. Προσδίδετε πολύ στο κύρος σας με αυτό το λεξιλόγιο. Και Φυσικά ο λόγος σας δεν έχει περιθώρια αμφισβήτησης. Έχετε δίκιο γιατί έτσι. Φωνάζετε ΑΚΡΙΒΩΣ σαν το σκύλο στη διαφημιση της INTERAMERICAN. Μπράβο! Όλο το υπόλοιπο κείμενο κλαίει για τον CEO μίας ασφαλιστικής. Συμφωνώ. Ωραία μαζί σας, πολλές υποχρεώσεις, πολύ άγχος, πολλά προβλήματα. Όμως αυτή είναι η μία εικόνα κύριοι όχι όλο το παζλ. Δεν είναι επιχείρημα το: «Λυπηθείτε τον άμοιρο τον γενικό δεν είχε άλλη επιλογή..!».
Μερικές ερωτήσεις μόνο σαν food for thought:
1. Σκεφτήκατε γιατί καμία από τις άλλες εταιρείες δεν προχώρησε σε τέτοιας μορφής ανταγωνισμό;
2. Σκεφτήκατε τον διαμεσολαβούντα σαν σοβαρό επαγγελματία που πλήττεται καθημερινά από την πίεση, τις αλλαγές του κλάδου και τις εξωτερικές αυτές της οικονομικής κρίσης;
3. Αναρωτηθήκατε μήπως γιατί οι συνεργάτες αυτής της εταιρείας είναι δυσαρεστημένοι; Μήπως γιατί η εταιρεία οδηγήθηκε σε κανιβαλισμό (όρος μάρκετινγκ) των υπηρεσιών της εν μέρει και έριξε τους συνεργάτες χρόνων; Τι είναι πιο σημαντικό αγαπητοί τον ανθρώπινο κεφάλαιο ή το προσωρινό ρευστό;
4. Σκεφτήκατε μήπως πως με τέτοια ασφάλιστρα η εταιρεία καλύπτει τις κεφαλαιακές τις υποχρεώσεις; (ενώ ο Γενικός ψάχνει χρήματα;)
Το θέμα της interamerican είναι περίπλοκο. Δεν είμαι ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ, είναι πολύπλευρο και προβληματίζομαι σαν ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Εσείς ως παλιοί επαγγελματίες και έμπειροι εργαζόμενοι του κλάδου θα έπρεπε να το ξέρετε. Και είμαι σίγουρος ότι το ξέρετε απλά ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΗΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, αλλά ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ, δυστυχώς για εσάς γιατί εγώ δε πρόκειται να σας ξαναδιαβάσω. Και δε θα είμαι ο μόνος αγαπητό ID.
Πες τα χρυσόστομε!
Ενήλιξ Διαμεσολαβών, έχων σώας τας φρένας.
Υ.Γ. Η ζωή προχωράει με τους δικούς της ρυθμούς και για τους δικούς της λόγους και δεν χρωστάει σε κανέναν τίποτα. Παρ’ όλα αυτά, σχεδόν πάντα δίνει -έστω λίγο- χρόνο και στους αργοπορημένους, να προσαρμοστούν και να διεκδικήσουν τη θέση τους μέσα της. Μόνο που αν αργήσουν περισσότερο απ’ όσο πρέπει, η θέση τους -κατά κανόνα- δεν θα είναι πλέον η ίδια με πριν.
ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ANYTIME, ΠΗΡΑ ΤΗΛ.ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟ ΠΕΛΑΤΗ…ΕΝΝΟΗΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ,ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΧ ΜΟΥ,…ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ “ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ” ΠΛΑΤΟΛΟΓΙΟ !!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Η “ΠΡΩΤΕΙΑ” ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ, ΤΟ ΠΟΛΥ…..
ΟΤΑΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ “ΑΚΡΗ”, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ!
NO COMMENT…….
Αν μια ασφαλιστική πιστεύει ότι σήμερα, με καλή οργάνωση και άξιους υπαλλήλους, μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει σε ποιότητα το service των περισσότερων διαμεσολαβούντων, πουλώντας φθηνότερα, θα επιχειρήσει να το κάνει. ΟΦΕΙΛΕΙ να επιχειρήσει να το κάνει, αλλιώς κινδυνεύει η ίδια. Το ότι θα έχει παράπλευρες απώλειες το γνωρίζει. Το μέλλον θα δείξει αν το εγχείρημα ήταν σχεδιασμένο σωστά, αν το timing ήταν το κατάλληλο και -τελικά- αν θα επιτύχει ή όχι. Ο μόνος τρόπος για να την αντιμετωπίσετε και να δικαιολογήσετε την επί πλέον αμοιβή σας, είναι ναι είστε περισσότερο ωφέλιμοι στον πελάτη. Και μάλιστα σε εκείνον τον πελάτη που θα μπορεί να σας πληρώσει γι’ αυτό χωρίς να κόψει το γάλα του παιδιού του. Ήσασταν; Είστε; Θα είστε;
Ενήλιξ Διαμεσολαβών, έχων σώας τας φρένας.