Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος αξιολογείται ως το σούπερ μάρκετ με τη χρυσή φήμη, κατακτώντας την πρώτη θέση σε έρευνα που διεξήγαγε η Hill + Knowlton Strategies.
Στην απονομή που πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015, η εταιρεία απέδειξε για μία ακόμα φορά ότι βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντάς τους μία ευρεία γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, στις καλύτερες τιμές και με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Στην έρευνα FAMOUS BRANDS, που αποτελεί ένα μοναδικό θεσμό στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας στην Ελλάδα, οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα τις μάρκες με τη χρυσή φήμη, σε κάθε μία από τις 42 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Αυτή η διάκριση τιμά ιδιαίτερα την ΑΒ και επιβεβαιώνει την προτίμηση που, διαχρονικά, της δείχνουν οι πελάτες της. Πιστή στο όραμα και στις αξίες της, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει με συνέπεια και σεβασμό να προσφέρει το καλύτερο και να βρίσκεται πάντα στην καρδιά των καταναλωτών.