Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε το 39ο Συνέδριο Πωλήσεων της International Life στις 12 και 13 Μαΐου στο Costa Navarino της Μεσσηνίας. Το Συνέδριο, με κεντρικό μήνυμα «Αλλάζοντας Ζωές», εστίασε στις αλλαγές που συντελούνται τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας και των συνεργατών της και την κατεύθυνση της σε μία πελατοκεντρική στρατηγική. Παρουσίασαν και συντόνισαν, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Agency System & Εκπαίδευσης, κ. Κλέαρχος Πεφάνιος, και η Senior Training Coordinator, κα Εβίτα Λαμπαδιάρη, ενώ περισσότεροι από 300 ασφαλιστικοί σύμβουλοι και στελέχη πωλήσεων, διοικητικοί υπάλληλοι, εκπρόσωποι τύπου και φίλοι της International Life έδωσαν το παρών.
Τις εργασίες του Συνεδρίου άνοιξε ο Πρόεδρος του Ομίλου, κ. Φωκίων Μπράβος, ο οποίος μετά από μια ανασκόπηση της πορείας της International Life έδωσε το στίγμα του για την αλλαγή της εταιρείας, την εξέλιξη και την στροφή της προς καινοτόμες μεθόδους διοίκησης και οργάνωσης.
Ακολούθησε ο κ. Γιάννης Μπράβος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον και τις προοπτικές της International Life. Ο κ. Μπράβος αναφέρθηκε στις θετικές επιδόσεις της εταιρείας, την κερδοφορία της και την αύξηση εποπτικών κεφαλαίων και επισήμανε τις στρατηγικές αλλαγές στις οποίες σκοπεύει να προχωρήσει η International Life εν όψει της προετοιμασίας της για το 2020.
Η ομιλία του Γενικού Διευθυντή του Ομίλου, κ. Γιάννη Φουρλή, επικεντρώθηκε σε τρία βασικά θέματα, στις διεθνείς τάσεις στον ασφαλιστικό κλάδο, στις οργανωτικές αλλαγές στην εταιρεία και στην πελατοκεντρική προσέγγιση του cross selling.
Κεντρικός ομιλητής στο Συνέδριο ήταν ο brand strategist, κ. Peter Economides, ο οποίος αναφέρθηκε στην Ελλάδα και στον Έλληνα εστιάζοντας στο: «Σημασία δεν έχει τι κάνεις, αλλά γιατί το κάνεις».
Ο κ. Κλέαρχος Πεφάνιος στην ομιλία του «Με ορίζοντα το 2020» ενημέρωσε τους Σύνεδρους σχετικά με τα εργαλεία εκπαίδευσης και υποστήριξης, τα social media και τον καθοριστικό ρόλο της γενιάς Υ στην εξέλιξη της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ μέρος της ομιλίας του αποτέλεσε η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αφήγηση μίας περίπτωσης αποζημίωσης πελάτη από τον κλάδο της Υγείας.
Τέλος, ανακοινώθηκαν από τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή κ. Βέλη Παππά, τρία σύγχρονα προϊόντα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης, τα Εν Υγεία Πρόληψη, Εν Υγεία Extra Πρόληψη και Εν Υγεία Elite, και από τον Διευθυντή Πληροφορικής κ. Γιώργο Παπασαράντο παρουσιάστηκε το One, το νέο φιλικό και εύχρηστο σύστημα συνεργατών της Εταιρείας το οποίο στοχεύει στην απλοποίηση της καθημερινής δουλειάς των συνεργατών της εταιρείας αυξάνοντας την αποδοτικότητά τους.
Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με την σύνοψη του κ. Γιάννη Μπράβου που επικεντρώθηκε στις αλλαγές που συντελούνται στην αγορά και στην ανάπτυξη της International Life.