Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για την αγορά της Θεσσαλίας υπογράμμισε η Interamerican με δύο εκδηλώσεις που οργάνωσε στην Καρδίτσα και στη Λάρισα. Η εταιρεία παρουσίασε τις σύγχρονες προτάσεις της στην ασφάλιση υγείας, περιουσίας και στην προστασία του εισοδήματος με κριτήριο τις διαμορφούμενες ανάγκες των πολιτών και στην περιφέρεια, σε συνδυασμό με τις δραματικές αλλαγές που συντελούνται στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον και ειδικότερα στην κοινωνική ασφάλιση. Παράλληλα, η Interamerican ολοκλήρωσε και παρουσίασε τη συμφωνία συνεργασίας που συνήψε με το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου υγείας Medisystem.
Η εταιρεία που είχε το 2011 πάνω από 11 εκατ. ευρώ σε παραγωγή ασφαλίστρων στην περιοχή της Θεσσαλίας, διαθέτει σήμερα τοπική παρουσία με 4 γραφεία πωλήσεων, 3 σταθμούς οδικής βοήθειας με 12 οχήματα και ένα ασθενοφόρο, ενώ συνεργάζεται με 94 ασφαλιστικούς συμβούλους και 24 πράκτορες και μεσίτες. Στον τομέα της υγείας έχει τοπικές συνεργασίες με 26 διαγνωστικά κέντρα και 113 συμβεβλημένους ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων.
Όπως τόνισε ο Γ. Μαυρέλης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, η Interamerican κινείται αντίθετα στη γενικότερη πτωτική πορεία της αγοράς, τυποποιώντας και απλοποιώντας ασφαλιστικά προγράμματα και διαδικασίες. Επενδύοντας συνεχώς στην ανάπτυξη των δικτύων διανομής και σε εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας, η εταιρεία διατηρεί τα επίπεδα νέας παραγωγής εργασιών υψηλά και ταυτόχρονα προσαρμόζεται με άριστη ανταπόκριση στις επιταγές του πλαισίου της κοινοτικής οδηγίας για τη φερεγγυότητα (Solvency II), που θα αλλάξει το χάρτη και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ο ομιλητής παρατήρησε ότι «Η Interamerican ακούει συνεχώς το σφυγμό των πολιτών που είναι, πλέον, πιο ενημερωμένοι, πιο απαιτητικοί ως προς την αξία και την ποιότητα, πιο εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογίας και περισσότερο κριτικοί και προσεκτικοί σε θέματα διαφάνειας και κόστους της ασφάλισης».
Ο Γ. Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής και Υγείας, μίλησε ειδικότερα για τις εξελίξεις στο χώρο της υγείας και τις επιπτώσεις της κρίσης στο δημόσιο σύστημα υγείας. Παρατήρησε την αναγκαιότητα λύσεων με ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια ασφάλισης της υγείας, τα οποία προωθεί η Interamerican ως περισσότερο ευέλικτα και οικονομικότερα. Επίσης, παρουσίασε τα αποτελέσματα της εμπειρίας της εταιρείας από τη διαχείριση περιστατικών υγείας -50% από αυτά αφορούν σε χειρουργεία-, που την στρέφουν σε ιδιαίτερες επιλογές και συνεργασίες, όπως αυτή με το δίκτυο ειδικών συνεργατών–χειρουργών, οι οποίοι πληρώνονται απευθείας από την Interamerican, προς όφελος του ασφαλισμένου. Η εταιρεία έχει επιτύχει το 81% των αποζημιώσεων υγείας να εκδίδονται σε χρόνο μικρότερο των 10 ημερών, ενώ έχει αυξήσει το όριο ηλικίας για ασφάλιση υγείας από τα 60 στα 65 έτη.