Θέλετε να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας; Μήπως είστε από αυτούς που ενώ νομίζουν ότι τα κάνουν όλα σωστά δεν βλέπουν τα επιθυμητά αποτελέσματα;
Αποφύγετε τις τακτικές πώλησης που ακολουθούν με κάθε τρόπο. Μπορεί να μην γίνεται από τη μία ημέρα στην άλλη ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο, όμως το σίγουρο είναι ότι θα δείτε ουσιαστική διαφορά στις σχέσεις με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες σας.
1.Περιμένετε κάποιον άλλο να δημιουργήσει ευκαιρίες για σας
Η έλλειψη αναζήτησης συνήθως αποδεικνύεται μοιραία όταν πρόκειται για τις πωλήσεις. Η επιτυχία σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να δημιουργείτε καινούριες ευκαιρίες.
2. Δεν προετοιμάζεστε για τις συναντήσεις σας
Η πιο πολύτιμη δραστηριότητα με την οποία μπορείτε να ασχοληθείτε είναι να περνάτε χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες σας. Είναι λάθος να μην αξιοποιείτε αυτό τον χρόνο.
3. Δεν ακούτε
Μία ανικανότητα – ή απροθυμία – να ακούτε καλά αποδεικνύει ότι έχετε έλλειψη πειθαρχίας. Κανείς δεν θέλει να αγοράσει από κάποιον που δεν ενδιαφέρεται αρκετά γι’ αυτά που λένε.
4. Ξεκινάτε με το προϊόν σας
Εκτός κι αν είστε η Apple, δεν είστε η Apple. Το να προσπαθείτε να ανοίξετε εναν διάλογο ξεκινώντας με το προϊόν σας κατά κύριο λόγο προκαλεί αντίσταση. Επίσης κάνει αυτό που πουλάτε να μοιάζει με εμπόρευμα.
5. Ανταγωνίζεστε στις τιμές
Εκτός και αν είναι η επιλεγμένη στρατηγική της εταιρείας σας, το να μπαίνετε σε ανταγωνισμό τιμών είναι μία από τις χειρότερες τακτικές πώλησης. Και σας εμποδίσει να φέρετε αποτελέσματα.
6. Λέτε ψέμματα ή δεν θέτετε τις σωστές προσδοκίες
Δεν υπάρχουν πολλά χειρότερα πράγματα από το να ψεύδεστε στην προσπάθεια να κερδίσετε στη δουλειά. Τα ψέμματα από παράλειψη δεν είναι λιγότερο βλαβερά, το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να τεθούν οι σωστές προσδοκίες ακόμη και αν πιστεύετε ότι απειλούν το να κλείσει η συμφωνία.
7. Δεν δείχνετε συνέχεια
Το να αποτύχετε να κρατήσετε τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις σας υποδεικνύει ότι δεν νοιάζεστε, ότι δεν δίνετε σημασία στη λεπτομέρεια και δεν είστε προσεχτικός, ή ότι δεν είστε έμπιστος. Ακόμη και οι μικρές δεσμεύσεις έχουν σημασία.
8. Αποφεύγετε τις ευθύνες
Όταν πουλάτε κάτι, είστε υπεύθυνοι για τα αποτελέσματα που πουλήσατε. Το να αποφεύγετε τις ευθύνες σας κάνει να φαίνεστε ότι δεν είστε έμπιστος για να μπείτε στην «ομάδα» των πελατών σας. Αν δεν είστε κύριος αυτού που πουλάτε είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα κάνετε μελλοντική πώληση.
9. Έχετε κακή νοοτροπία
Το να έχετε αρνητική ή κυνική στάση είναι θλιβερό. Η μετάδοση αυτής της ασθένειας είναι ακόμη χειρότερη. Τα αποτελέσματα ξεκινούν στο μυαλό σας και μία κακή νοοτροπία είναι ρίζα κακών αποτελεσμάτων.
10. Τα παρατάτε
Η έλλειψη επιμονής και επαγγελματικής επιθυμίας να «κυνηγήσετε» τους πελάτες των ονείρων σας θα περιορίσει πάρα πολύ την επιτυχία σας στις πωλήσεις. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε τους πελάτες των ονείρων σας ότι θα φύγετε και ότι μπορούν να σας περιμένουν.
11. Επιλέγετε το λάθος μέσο επικοινωνίας
Το να στείλετε ένα email αντί να πάρετε τηλέφωνο όταν είναι αναγκαίο να γίνει μία κρίσιμη συζήτηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να καταστραφεί μία σχέση. Όταν ένα ζήτημα είναι σημαντικό, το λάθος μέσο υποδεικνύει ότι δεν νοιάζεστε, ή ότι αποφεύγετε τον δύσκολο διάλογο.
12. Ζείτε μέσα στην αλληλογραφία σας
Τα email δεν είναι η δουλειά σας. Η πιο σημαντική δουλειά που πρέπει να κάνετε δεν γίνεται στα εισερχόμενα μηνύματα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Δεν θα είστε ποτέ όσο παραγωγικός μπορείτε αν αφήσετε τις προτεραιότητες άλλων ανθρώπων να αντικαταστήσουν τις δικές σας.
13. Δεν αναπτύσεστε ούτε προσωπικά ούτε επαγγελματικά
Αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο είναι το επιχειρηματικό δαιμόνιο και η γνώση της κατάστασης. Αν θέλετε να είστε ένας έμπιστος σύμβουλος, τότε χρειάζεστε την εμπιστοσύνη και τη θέληση που σαν κάνουν κάποιον που οι άλλοι θα του επιτρέψουν να τους συμβουλέψει. Αν δεν μεγαλώνετε, τότε μικραίνετε.
14. Βρίσκετε δικαιολογίες
Οι δικαιολογίες δείχνουν ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσατε ή θα θέλατε να κάνετε διαφορετικά. Αν όμως δεν έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε, πρέπει να κάνετε κάτι άλλο, έτσι δεν είναι; Οι δικαιολογίες είναι η προσπάθειά σας να εξηγήσετε λογικά τα φτωχά αποτελέσματα και να βγάλετε από πάνω σας την ευθύνη. Το να βρίσκετε δικαιολογίες για την αποτυχία σας σας αποδυναμώνει.