Κάθε τόσο δημοσιεύονται Αναλύσεις για τον Κλάδο, τάχα μου για να προσδιορίσουν την πορεία του, και τις εξελίξεις του. Οι αναλυτάδες, ξένοι και ντόπιοι δεν έχουν ιδέα από τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ των Ασφαλειών Ζωής και Υγείας, παίρνουν υπόψη τους διάφορα γεγονότα και στοιχεία και… δημοσιεύουν τις εκθέσεις τους, δήθεν για να βοηθήσουν τις Εταιρείες και τους Επενδυτές στις επιλογές τους.
Το γεγονός ότι στις αναδυόμενες Αγορές οι Ασφάλειες Ζωής και Ζημιών θα παρουσιάσουν σημαντικά ποσοστά αυξήσεων, δεν θέλει καμία Οικονομική Ανάλυση! Ούτε, η επικείμενη αύξηση των Πωλήσεων του κλάδου Ζωής στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, δεδομένου ότι για χρόνια καμία σχεδόν μεγάλη Ασφαλιστική της Ευρώπης δεν χρησιμοποιούσε ούτε δείγμα από την Επιστήμη του Μάρκετινγκ των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών.
Ότι έφερναν οι Πράκτορες από ανεμοσκορπίσματα και ανεμομαζώματα, αποτελούσαν τη Νέα Παραγωγή των Ασφαλειών Ζωής της Κεντρικής Ευρώπης. Την τελευταία δεκαετία, επειδή έκαναν επενδύσεις σε Αμερικάνικες και Καναδέζικες Ασφαλιστικές άνοιξαν τα μάτια τους και άρχισαν οργανωμένα και συστηματικά να Επενδύουν στο Μάρκετινγκ των Ασφαλειών.
Ο κλάδος των Ασφαλειών Ζωής και Ζημιών, ωστόσο, δεν χρειάζεται τόσο την Επιστήμη του Μάρκετινγκ, η οποία σε πολλές περιπτώσεις κάνει θαύματα και παράγει Ασφάλιστρα που ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν φαντάστηκαν οι παραδοσιακοί Ασφαλιστές του Agency System και των Πρακτοριακών Δικτύων. Αυτό που χρειάζονται και οι δύο Κλάδοι, είναι η καλλιέργεια της «Πίστης» και της «Αφοσίωσης» του Ασφαλιστή στην «Αναγκαιότητα», και «Χρησιμότητα» της «Ασφάλισης» καθώς και στην «Αξία της Προσωπικής Παρακολούθησης» των Ασφαλιστικών Αναγκών του Πελάτη!
Αν κάποια Εταιρεία είχε τη δυνατότητα να δημιουργήσει «Ομάδες Κρούσης» και να τους «Ντοπάρει» να τρέχουν σαν τα άγρια άλογα να Ασφαλίσουν όποιον έβρισκαν μπροστά τους, μη δεχόμενοι καμία «Αντίρρηση», γιατί επί της Ουσίας, «Δεν Υπάρχει Καμία Αντίρρηση» Ασφάλισης των Περιουσιακών μας Στοιχείων, μόνον οι επιπόλαιοι και οι ελαφρόμυαλοι αρνούνται να ασφαλίσουν ότι έχουν και δεν έχουν, οι Παραγωγές θα είχαν φτάσει στα ύψη και το 90% των σημερινών προβλημάτων μας θα είχαν εξαφανιστεί από την Αγορά μας!
Ακόμα και το αυτοκίνητο θα Ασφαλίζονταν με Κέρδος! Ποιος Πελάτης θα τολμούσε να ζητήσει το χαμηλότερο Ασφάλιστρα Αυτοκινήτου, αν ο Ασφαλιστής του με γυαλισμένο το βλέμμα του «Μάρτυρα της Ασφάλισης» θα τον κεραυνοβολούσε με τη απλή Ερώτηση:
Αυτός είναι ο λόγος που θέλεις να σου Ασφαλίσω το Αυτοκίνητό σου;
Για να κερδίσεις εκατό ή διακόσια ευρώ το χρόνο;
Μήπως το Ασφαλίζεις για να μην σου πάρουν το Σπίτι και σε κλείσουν και φυλακή;
Μήπως το Ασφαλίζεις για να προστατεύσεις πρώτα τα παιδιά σου και την οικογένειά σου και μετά τον εαυτό σου;
Εγώ δεν Ασφαλίζω τους Πελάτες μου στις πιο φτηνές Ασφαλιστικές Εταιρείες. Τους Ασφαλίζω στις πιο «Αξιόπιστες»! Και οι πιο «Αξιόπιστες» πληρώνουν! Και για να «Πληρώσουν» πρέπει να εισπράξουν το Ελάχιστο Επιτρεπτό Ασφάλιστρο. Αυτό σου προτείνω. Τα άλλα φτηνά Ασφάλιστρα, είναι λιγότερα από τα Επιτρεπτά, γιατί…δεν πληρώνουν καμία αποζημίωση… Τσεπώνονται από τους Απατεώνες και εγώ δεν συναλλάσσομαι με Απατεώνες!
Ασφαλίζω τους Πελάτες μου όπως θα Ασφάλιζα τα Παιδιά μου και τα Αδέλφια μου. Τους Ασφαλίζω για να αποζημιωθούν όταν έλθει η ώρα!
Σου υπενθυμίζω αγαπητέ Πελάτη ότι είμαι και υπόλογος για το είδος και την ποιότητα της Ασφάλισης που σου προτείνω και ότι και εγώ είμαι Ασφαλισμένος για την «Αστική Ευθύνη» των Συμβουλών που δίνω στους Πελάτες μου.
Το μεγάλο λάθος των ελάχιστων καλών ομιλητών που «Ντόπαραν» τους Ασφαλιστές τους (Ανδρόνικος και άλλοι) ήταν ότι καλλιεργούσαν την «Εταιρική Αφοσίωση και Ταυτότητα» και όχι την «Ασφαλιστική», τη «Θεσμική Ιδέα της Ασφάλισης».
Η «Εταιρική Αφοσίωση» όσο καλοπροαίρετη και αν είναι «Φθείρεται» γιατί εμπλέκει τα προσωπικά συμφέροντα των δύο πλευρών, Εταιρείας και Διαμεσολαβούντων.
Η «Θεσμική Αφοσίωση», όμως δεν Φθείρεται με τίποτα!
Δεν έχει λόγους να «Φθαρεί»!
Αντίθετα, Καλλιεργείται, Αναπτύσσεται, Δυναμώνει και Φουντώνει με τον καιρό και μπορεί να φτάσει το σημείο ο «Μάρτυρας της Ασφάλισης» Ασφαλιστής, να μην δέχεται καμία απολύτως Αντίρρηση του Πελάτη…και το σημαντικότερο…ο Πελάτης να δέχεται την επιμονή του γιατί εύκολα εντοπίζει την Αγνή Πίστη του στη «Αναγκαιότητα της Ασφάλισης»…
Επιτρέψτε μου αγαπητέ Πελάτη να μη δεχτώ το επιχείρημά σας όσον αφορά την Εξασφάλιση των Παιδιών σας και της Οικογένειά σας!
Δεν συζητάμε για κάποιο στερεοφωνικό ή κάποια Επένδυση…
Δεν με πείθετε ότι δεν ενδιαφέρεστε να εξασφαλίσετε τα παιδιά σας!
Κάποιος άλλος λόγος θα υπάρχει και σας παρακαλώ να μου τον πείτε γιατί είμαι σίγουρος ότι μπορεί να αντιμετωπιστεί.