Ένα σημείο κλειδί της διαδικασίας στρατολόγησης και επιλογής, είναι η κατάλληλη προβολή της καριέρας του ασφαλιστή, ιδίως της καριέρας στο κατάστημά σας, στους υποψηφίους που ταιριάζουν με το προφίλ του υποψηφίου που αναζητάτε και τους οποίους αποφασίσατε να προσλάβετε.
Μπορείτε μόνοι σας, απαντώντας στις ερωτήσεις που ακολουθούν, να αναλύσετε τους λόγους για τους οποίους οι υποψήφιοι θα επέλεγαν το κατάστημά σας, τόσο κατά τη δική σας άποψη, όσο και κατά την άποψη των ασφαλιστών που ήδη εργάζονται στο κατάστημά σας.
Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:
Α. Ποια είναι η εικόνα του καταστήματος στην περιοχή/κοινότητά σας;
Β. Ποια είναι τα θετικά χαρακτηριστικά της κουλτούρας του καταστήματος (π.χ. αφοσίωση στην επιτυχία, υψηλά κριτήρια, διοικητική στήριξη ομάδας, κ.λπ.);
Γ. Ποια συγκεκριμένα συστήματα και τι είδους υποστήριξη προσφέρονται για να βοηθήσουν τους νέους ασφαλιστές να επιτύχουν;
Δ. Ποιες «ανέσεις» προσφέρονται στους ασφαλιστές (π.χ. άνετος χώρος εργασίας, χώρος πάρκινγκ, αίθουσα για συναντήσεις με πελάτες κ.λπ.);
Ε. Ποια πλεονεκτήματα παρουσιάζει το κατάστημά σας για τον υποψήφιο, σε σχέση με τα άλλα καταστήματα της περιοχής σας;
ΣΤ. Πώς προβάλετε τα πλεονεκτήματα αυτά στους υποψηφίους;
Ζητήστε από τους ασφαλιστές που εργάζονται στο κατάστημά σας να απαντήσουν στις παρακάτω ερωτήσεις:
Α. Όταν ήσουν υποψήφιος ασφαλιστής, ποια χαρακτηριστικά του καταστήματος ήταν αυτά που σε έκαναν να επιλέξεις αυτό το κατάστημα αντί κάποιο άλλο;
Β. Τι ήταν αυτό που βάρυνε περισσότερο στην απόφασή σου;
Γ. Αφού άρχισες να εργάζεσαι στο κατάστημα, ανακάλυψες κάποια άλλα χαρακτηριστικά που το κάνουν να διαφέρει από άλλα καταστήματα της περιοχής; Ποια χαρακτηριστικά ήταν αυτά;
από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου / cover story Στρατολόγηση