H MetLife κυκλοφόρησε μια νέα εφαρμογή για τους χρήστες tablet. Το Whole Life Up Close επιτρέπει στους πράκτορες και τους ασφαλιστικούς συμβούλους να χρησιμοποιούν περιπτωσιολογικές μελέτες (case studies) που αντικατοπτρίζουν ιδιαίτερες καταστάσεις πελατών για να παρουσιάζουν πώς συνταξιοδοτικά ασφαλιστήρια ζωής μπορούν να τους ωφελήσουν.
«Το Whole Life Up Close προσφέρει μια πιο δυναμική προσέγγιση στην εκπαίδευση των καταναλωτών σε αντίθεση με το έντυπο διαφημιστικό υλικό του προϊόντος», δήλωσε ο Matt Quale, αντιπρόεδρος του Retail Marketing για τη MetLife στις ΗΠΑ, συνεχίζοντας, «Μέσα από τις διαδραστικές δυνατότητές του, η εφαρμογή επιτρέπει στους χρηματοοικονομικούς συμβούλους να ζωντανέψουν τις συνομιλίες τους με τους πελάτες δείχνοντας πώς τα συνταξιοδοτικά ασφαλιστήρια ζωής μπορούν να βοηθήσουν αυτούς και τις οικογένειές τους να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους ανάγκες».
Δεδομένης της πολυπλοκότητας των συνταξιοδοτικών ασφαλιστηρίων ζωής, ιδίως όσον αφορά την ικανότητά τους να συσσωρεύουν αξία, και της δυνατότητάς τους να πληρώνουν μερίσματα, η MetLife αναγνώρισε την ανάγκη στην αγορά με την ανάπτυξη ενός εργαλείου που θα επιτρέπει στους χρηματοοικονομικούς συμβούλους να διατυπώνουν με σαφήνεια τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Χρησιμοποιώντας αληθινά παραδείγματα για να αποδείξουν πώς λειτουργούν τα εν λόγω προϊόντα, το Whole Life Up Close έχει σχεδιαστεί για να καταστήσει ευκολότερο για τους καταναλωτές να εκτιμήσουν τα οφέλη από τη συμμετοχή τους σε συνταξιοδοτικά ασφαλιστήρια ζωής.