Η εκτεταμένη χρήση του Διαδικτύου από τους Καταναλωτές αναμένεται να φέρει αλλαγές και στον τρόπο λειτουργίας των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Αν και οι μεγαλύτερες γενιές το χρησιμοποιούν επίσης, οι νεότεροι αλλά και οι έφηβοι κυρίως μεγάλωσαν και μεγαλώνουν μαζί του. Κατά συνέπεια, ο παραδοσιακός τρόπος συναλλαγών μεταξύ Επιχειρήσεων και Καταναλωτών αλλάζει για πάντα. Τα σημερινά παιδιά έχουν έναν εντελώς διαφορετικό -«ηλεκτρονικό»- τρόπο σκέψης.
Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις αρχίζουν και αυτές να σκέφτονται τρόπους ευρύτερης προσέγγισης και εκμετάλλευσης του «νέου» μέσου. Μόλις φέτος το Διαδίκτυο «έκλεισε» τα 20 χρόνια παρουσίας του στην ευρύτερη καθημερινότητα των πολιτών. Στη Μεγάλη Βρετανία Εταιρείες όπως η Aviva και η Direct Line, που είναι και η μεγαλύτερη Ασφαλιστική Εταιρεία αυτοκινήτων στη χώρα, λειτουργούν ιστοσελίδες στις οποίες απευθύνονται σχεδόν όλοι όσοι ψάχνουν να ασφαλίσουν το σπίτι ή το αυτοκίνητό τους. Επίσης, στην Αγγλία λειτουργούν και πολλά ενημερωτικά sites, όπου συγκρίνονται τιμές και όροι ασφαλιστικών συμβολαίων. Μια μικρή Ασφαλιστική Εταιρεία αυτοκινήτων έφτιαξε μια διαφήμιση για την τηλεόραση, η οποία έκανε τεράστια επιτυχία και γύρο μέσω του You Tube -μιλάμε για αρκετά εκατομμύρια «κλικ»-, με αποτέλεσμα η άγνωστη Εταιρεία να κερδίσει Παγκόσμια Αναγνώριση. Ο λόγος της επιτυχίας στο YouTube, ωστόσο, παραμένει… άγνωστος. Προφανώς η διαφήμιση ήταν έξυπνη και αστεία, όπως πολλά άλλα κλιπάκια που κυκλοφορούν στο Internet. Πάντως, η ιστορία αυτή αποδεικνύει ότι, αν καταφέρει κανείς να αγγίξει, με ένα διαφορετικό τρόπο, έστω ένα μικρό μέρος από το στοχευμένο κοινό του, είναι πολύ πιθανό η περίπτωσή του να πάρει το δρόμο του Internet, το οποίο, απ’ ό,τι φαίνεται, μπορεί να κάνει όλα τα υπόλοιπα!
Η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ανοιξε τον δρομο και χθές μάλιστα σε παρουσίαση που κάνανε στους brokers για τα νεα τους προγραμματα όταν κάποιος συναδελφος τους είπε πως είναι δυνατον να πουλαμε το ιδιο προιον εμεις σαν διαμεσολαβητες και εσείς σαν ιντεραμερικαν, με μειωμενη τιμή? δεν θεωρείται αυτό αθεμιτος ανταγωνισμός??? και φυσικά συμφωνησαν όλοι οι παρευρισκόμενοι.
απάντηση φυσικά ξεκαθαρη δεν πηραμε παρα μόνο όταν συνεχίσαμε να πιεζουμε και παραδεχτηλκαν οτι οντως δεν ειναι σωστό και οτι θα φτιαξουν ενα διαφορετικο προιον. για να δούμε . πάντως το οτι το παραδεχτηκαν ειναι προς τιμήν τους !!!
πολύ καλή η τεχνολογία αλλά θα πρέπει να μας υπηρετει και να μας κάνει την ζωή πιο ευκολη όχι να μας εξαλείψει . αν και στις ασφάλειες αυτό δεν είναι ιδιατερα ευκολο λόγω της πολυπλοκότητας του κλάδου. μέχρι στιγμής έχουμε αποδειξει οτι δεν προσθέτουμε κόστος στην ασφάλιση παρα μόνο αξία. Ας το καταλάβουν και κάποιοι φοινικες που κάθονται στα μεγάλα και πολυτελες γραφεία τους !
καλημερα !