Το μεγάλο πρόβλημα των Εταιρειών δεν είναι μόνον η κάλυψη των Αποθεμάτων τους το 2011, που λήγει η διευκόλυνση των τριών δόσεων που τους πρόσφερε η Κυβέρνηση το 2009. Ούτε είναι τα Ελλείμματα που παρουσιάζουν οι Εταιρείες από την άλλη διευκόλυνση σχετικά με το τρόπο Αποτίμησης των Μετοχών και των Ομολόγων του Χαρτοφυλακίου τους σε τιμές κτήσεως καθώς και των Ακινήτων τους. Το πρόβλημα είναι στους κλάδους Αυτοκινήτων όπου τα Ελλείμματα αυξάνονται με Γεωμετρικές Διαστάσεις, χρόνο με το χρόνο και κανένας δεν φαίνεται αποφασισμένος να ξεκινήσει τη Διαδικασία Επίλυσης του προβλήματος στις ρίζες του!
Αυτός, ίσως θα πρέπει να γίνει ο πρώτος Στρατηγικός στόχος της Ένωσης, η οποία με τη συνεργασία και των υπολοίπων Συλλόγων, να ζητήσουν από την Πολιτεία να συμβάλλει στη ριζική επίλυση του προβλήματος του αυτοκινήτου. Πολλοί γνωρίζουν ότι με δύο-τρεις νομοθετικές ρυθμίσεις, οι Αιτίες που προκαλούν τις τεράστιες ζημιές μπορούν να περιοριστούν αρκετά.
Μην αγγίζοντας το θέμα στη ρίζα του, διαιωνίζουμε πολλά δεινά για τον Κλάδο και τις δεκάδες χιλιάδες των οικογενειαρχών που ζουν από αυτόν.
Ηγεσία, σημαίνει να υποχρεώσεις κάποιον να υποστεί θυσίες για να σώσει τη ζωή του, γιατί πιθανόν ό ίδιος να μη μπορεί να διακρίνει την επερχόμενη καταστροφή του.
Το Solvency II, θα δεχτεί τις διευκολύνσεις που πρόσφερε η Ελληνική Κυβέρνηση στις Εταιρείες ή θα τις αγνοήσει και θα ζητήσει την Αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων τους και των Αποθεμάτων τους, σε τρέχουσες τιμές;