Σύμφωνα με ένα δημοσίευμα της Νορβηγικής εφημερίδας «Tradewinds» της 21ης Νοεμβρίου 2008, η ιδέα της ίδρυσης ενός νέου Ελληνικού P&I Club από τον Νίκο Βελλιάδη της Aigaion Ασφαλιστικής μάλλον δεν πρόκειται να πάρει «σάρκα και οστά». Τα αρχικά P&I Club αντιπροσωπεύουν ένα είδος «Συνεταιρισμού Αλληλασφάλισης» των Εφοπλιστών, οι οποίοι πληρώνουν μια ετήσια συνδρομή στο Συνεταιρισμό τους εν είδει ασφαλίστρου, που τους αποζημιώνει όταν τα πλοία τους αντιμετωπίζουν ζημιές. Οι Συνεταιρισμοί, ωστόσο, επιφυλάσσονται ότι αν χρειαστεί και αντιμετωπίσουν εξαιρετικά υψηλές ζημιές, τα μέλη υποχρεούνται να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να συνδράμουν. Στην Αγγλία υπάρχουν και λειτουργούν ελάχιστοι, αλλά πανίσχυροι παρόμοιοι Συνεταιρισμοί, μέλη των οποίων είναι όλα τα πλοία που πλέουν και, φυσικά, όλοι σχεδόν οι μεγάλοι εφοπλιστές, οι οποίοι είναι και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων τους.
Ο Νίκος Βελλιάδης, ιδρυτής της Αigaion, μιας μικρής Ασφαλιστικής στην Ελλάδα, αποφάσισε να ιδρύσει και έναν Ελληνικό παρόμοιο «Συνεταιρισμό Αυτασφάλισης», αλλά οι συγκυρίες δε φαίνεται να συνέβαλαν στην επιτυχία του φιλόδοξου έργου του. Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, η εξαγγελία του νέου P&I Club στη διάρκεια της έκθεσης «Ποσειδώνια» δημιούργησε αίσθηση, όμως παραμένει μέχρι στιγμής ως ιδέα (concept) παρά ως Συνεταιρισμός. Ο Graham Edminston, ένας πρώην αναγνωρισμένος Μάνατζερ, που στρατολογήθηκε από τον Βελλιάδη για να διευθύνει το νεοϊδρυθέντα Συνεταιρισμό και, λόγω του πετυχημένου ιστορικού του, για να προσθέσει κύρος στο νέο εγχείρημα, ομολόγησε ότι οι εξελίξεις στην υλοποίηση του Σχεδίου είναι υπερβολικά αργές. Ο Ν. Βελλιάδης, όμως, δεν το βάζει εύκολα κάτω και θέλει να επιμείνει στην καθιέρωση του έργου του.
Οι ανανεώσεις των αρχικών συνδρομών των αρχικών μελών του Ελληνικού P&I Club δε φαίνεται να έρχονται με το ρυθμό που αναμενόταν, δεδομένου ότι ο χρόνος τελειώνει τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Παρόλο που οι τέσσερις διεθνείς «Συνεταιρισμοί» που έχουν μέλη Έλληνες Εφοπλιστές, Αγγλίας, Λονδίνου, Δυτικής Αγγλίας και Αμερικής, αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και ζητάνε επιπρόσθετες χρηματικές συνδρομές από τα μέλη τους, ένα γεγονός που πιθανόν να διοχέτευε νέα μέλη στο νέο Ελληνικό P&I Club, οι προοπτικές δε φαίνονται να είναι θετικές, γιατί και το Ελληνικό P&I Club είναι πολύ πιθανόν να χρειάζεται επιπρόσθετες συνδρομές. Ο Edminston αρνείται ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τον μικρό, αλλά καλά εδραιομένο Κυπριακών συμφερόντων Συνεταιρισμό, Hellenic Hull Mutual, για πιθανή συγχώνευση, γιατί είναι πιθανό λόγω των οικονομικών προβλημάτων των εφοπλιστών να μπορούσε να εισχωρήσει πιο ουσιαστικά στη μεγάλη αγορά των μεγάλων Συνεταιρισμών. Όσον αφορά την Αγορά που καλύπτει ζημιές από Πολεμικές Ενέργειες, το Ελληνικό P&I Club δεν έχει πολλές ελπίδες, γιατί ήδη υπάρχει ένας Συνεταιρισμός Κινδύνων Πολέμου, που ισχύει για 60 χρόνια και δε φαίνεται να είναι ανταγωνίσιμος.
Μάλλον ο Ν. Βελλιάδης θα πρέπει να επιστρέψει στις Ναυλώσεις Πλοίων στην Αγγλία, μια δουλειά που τη γνωρίζει αρκετά καλά και από την οποία έχει κερδίσει αρκετά χρήματα, και να εγκαταλείψει τις Ασφάλειες Αυτοκινήτων και Σκαφών στην Ελλάδα. Ασφάλειες που λειτουργούν με δεδομένες ζημίες για δεκαετίες, λόγω του ανεξέλεγκτου αθέμιτου ανταγωνισμού και κυρίως λόγω των νέων προϋποθέσεων του «Solvency II», που απαιτεί τεράστια Κεφάλαια, τα οποία, ακόμα και αν υπήρχαν, θα ήταν εντελώς ασύμφορη η Επένδυσή τους σε μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζημιών στην Ελλάδα.
Όσον αφορά τα μεγαλεπήβολα σχέδιά του να δημιουργήσει ένα Ελληνικό P&I Club, η προσπάθειά του ήταν αξιέπαινη, όμως φάνηκε άτυχος, κυρίως λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, που έπληξε επικίνδυνα τις μεταφορές του θαλάσσιου ξηρού φορτίου και απειλεί τους Έλληνες εφοπλιστές ακόμη και με πτωχεύσεις. Σημειωτέον ότι στο παρελθόν έχουν γίνει πολλές προσπάθειες να δημιουργηθεί ένα Ελληνικό P&I Club, ωστόσο, όλες απέτυχαν.