Το τεύχος Μαΐου 2009 του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ» είναι ένας Θησαυρός. Σε κανένα άλλο έντυπο δε θα βρείτε συγκεντρωμένο σε ένα τεύχος τόσο πλούσιο και τόσο πολύτιμο υλικό που να αφορά το μαχόμενο Μάνατζερ και το μαχόμενο Επαγγελματία Ασφαλιστή. Και δεν είναι μόνο αυτό το τεύχος…
Κάθε μήνα αισθανόμαστε ότι εκδίδουμε ένα Μπεστ Σέλερ!
Το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ» ξεχωρίζει!
Ξεχωρίζει γιατί έχουμε το μεράκι της «Γνώσης» και της «Δεξιότητας», μιας και ολόκληρη τη Ζωή μας την Επενδύσαμε προσφέροντας Υπηρεσίες που περιλαμβάνουν «Πρόσθετη Αξία». Για να το καταφέρεις αυτό χρειάζεσαι και τη «Γνώση» και τη «Δεξιότητα». Μια μεγάλη Ασφάλεια Ζωής δεν παράγεται με επιφανειακά Επιχειρήματα. Παράγεται με και με τα δύο αυτά Στοιχεία.
Χωρίς να θέλουμε να παραμερίσουμε τα άλλα κλαδικά έντυπα, γιατί όλα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, έχουν «κάτι το δικό τους» να προσφέρουν, δεν μπορούμε να μην τονίσουμε τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ» και το «Insurance Daily».
Δυστυχώς, στη χώρα μας δεν ισχύει η Αξιοκρατία.
Ισχύουν η «Προσωπική Γνωριμία», οι Φιλίες και οι Κοινωνικές Σχέσεις.
Η «Πρόσθετη Αξία» δε μετράει!
Δε μετράει γιατί οι περισσότεροι είναι βουτηγμένοι στο καζάνι που βράζει. Στο καζάνι της Επιβίωσης, το οποίο βράζει γιατί το αφήνουμε επάνω στη φωτιά! Εμείς το αφήνουμε επάνω στη φωτιά. Η επιβίωση μπορεί να κερδηθεί χωρίς να βράζουμε στο ζουμί μας επάνω στη φωτιά. Αρκεί να βγούμε μέσα από το «Κάστρο» που έχουμε χτίσει γύρω μας και μας έχει εγκλωβίσει. Πρέπει να γκρεμίσεις τα τείχη του «Κάστρου» σου για να αρχίσεις να χαρακτηρίζεσαι «Μάνατζερ Τρίτης Γενιάς»! Όπως λέει ο S. Ghoshal και τονίζει και ο δικός μας Δημήτρης Μπουραντάς:
«Δεν μπορείς να υλοποιήσεις “Στρατηγικές Τρίτης Γενιάς” που απαιτούνται από τους σημερινούς καιρούς με “Οργανώσεις Δεύτερης Γενιάς” και “Στελέχη Πρώτης Γενιάς”»!
Εσύ στο κάτω κάτω της γραφής γνωρίζεις σε ποια «Γενιά Ανήκεις»;
Σε ένα μόνο Συνέδριο της Limra να πάτε, και απευθυνόμαστε αποκλειστικά στην πλειοψηφία των CEO, Ελλήνων και ξένων, θα αισθανθείτε… μελαγχολία γιατί αργήσατε τόσο καιρό να το παρακολουθήσετε!
Ποτέ, όμως, δεν είναι αργά. Το επόμενο είναι το Σεπτέμβριο στη Βαρκελώνη. Ρωτήστε.
Τα Μεσαία Στελέχη που το παρακολουθούν δεν μπορούν να συλλάβουν τα Ουσιαστικά Μηνύματα αυτών των Συνεδρίων. Εξάλλου, δεν τους ακούτε ποτέ! Έτσι, αναγκάζονται και αυτοί να το αντιμετωπίζουν ως ένα καλό ταξιδάκι αναψυχής! Στην Υγειά σας και στην Υγεία των Ασφαλισμένων μας, μιας και αυτοί το πληρώνουν!
Σε πολλά κείμενα και των δύο εκδόσεων, του έντυπου και του ηλεκτρονικού, υπάρχουν άπειρα Μηνύματα που μπορούν να μας απελευθερώσουν από τις έμμονες ιδέες της «Πρώτης και της Δεύτερης Γενιάς»! Κάντε μια βόλτα πίσω, στα προηγούμενα κείμενα και των δύο εκδόσεων. Θα εκπλαγείτε. Διαβάστε και το τρέχον τεύχος Μαΐου 2009 του Ε.Μ. Θα εκπλαγείτε περισσότερο!
Προσέξτε πόσα άρθρα του τεύχους Μαΐου 2009 είναι Άξια Μελέτης:
Γιατί χάνουμε τα Καλά μας Στελέχη!
(Harvard Business Review) A «Must» for all CEOs
Γνώσεις vs Δεξιότητες – Έρευνα!
(Θέλουμε Μικρούς Σοφούς με «Γνώσεις» ή Πρακτικούς Μάνατζερ με «Δεξιότητες;)
Στελέχη Τρίτης Γενιάς!
(S.Ghoshal, του καθηγητή Δ. Μπουραντά)
Ποιος θα είναι Ισχυρότερος μετά την Κρίση;
(του Καθηγητή Χ. Κανελλόπουλου)
Νευρομάρκετινγκ στις Πωλήσεις!
(του Φώτη Φιλιππόπουλου)
Η Εξέλιξη του Εργατικού Δυναμικού στην Ελλάδα!
(του Χ. Κουτσουδάκη, Business Partner, Toyota Hellas)
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη!
(Ετήσιος Απολογισμός – Η πληρέστερη Ενημέρωση ΕΚΕ της Αγοράς)
Επιπλέον, ανακοινώσεις και περιλήψεις σημαντικών εκδηλώσεων:
- ΕΑΣΕ – Συνέδριο. Γιατί Έξυπνοι Ηγέτες παίρνουν Κακές Αποφάσεις (19/5/09);
- Prothesis – Ημερίδα. Ο Sir Richard Branson στην Αθήνα (27/5/09).
- Πρακτικά Φόρουμ ΣΕΒ & ΚΕΕΕ: Αιτίες & Συνέπειες της Κρίσης!
- Φυσικά και ο Παλμός της Ασφαλιστικής, της Τραπεζικής και της υπόλοιπης Επιχειρηματικής Αγοράς δημοσιεύει όλα τα ουσιαστικά νέα που χρειάζεται να γνωρίζετε! Ούτε περισσότερα ούτε λιγότερα!
Σήμερα είναι Παρασκευή:
Βάλατε το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ» στο χαρτοφύλακά σας;
Μειώστε λίγο το χρόνο της δήθεν «Ενημέρωσης» των κυριακάτικων εφημερίδων που δεν προσφέρουν καμία «Πρόσθετη Αξία» και απολαύστε το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ», που Προσφέρει και «Γνώσεις» και «Δεξιότητες»!
Πάρτε και ένα μαρκαδόρο, γιατί θα υπογραμμίσετε αρκετές αράδες…
Εσείς εξάλλου το έχετε χαρακτηρίσει «Το Χρήσιμο Περιοδικό»!
Είναι ένας Θησαυρός για το Σύγχρονο Ανήσυχο Μάνατζερ της… Τρίτης Γενιάς!