Την ανάγκη για προσεκτικότερη Επιλογή Στελεχών στον Κλάδο και την καθιέρωση Επαγγελματικής Πιστοποίησης από το Κράτος, τόνισε στην Ημερίδα της Ε.Α.Ε.Ε. για τα Αυτοκίνητα ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτων και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων κ. Ι Παυλίδης. Ο κ. Παυλίδης έκανε λόγο για Στοιχεία σύμφωνα με τα οποία το 5%, και σε πολλές περιπτώσεις έως και το 15% των χρημάτων που διαθέτουν οι Εταιρίες για Αποζημιώσεις χάνεται…στη διαδρομή, κάπου μεταξύ Δικηγόρων, Πραγματογνωμόνων, Στελεχών (!), Υπαλλήλων, αλλά και Ασφαλισμένων…Βεβαίως για όλους όσους απασχολούνται στον Κλάδο τα παραπάνω δεν αποτελούν…Είδηση. Μόνο στην Ελλάδα για παράδειγμα, τα συνεργεία αυτοκινήτων καταβάλουν…μίζες για να πάρουν επισκευές..
Ωστόσο η Δημόσια Παραδοχή και Επισήμανση εκ μέρους Εκπροσώπου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος είναι σημαντικό βήμα και αξίζει την προσοχή όλων.
Άλλο επίκαιρο θέμα που αναφέρθηκε στην Ημερίδα αφορά στην Αύξηση των Ορίων Αποζημιώσεων που επέβαλε η ΕΕ και στην αντίστοιχη σταδιακή αναπροσαρμογή Ασφαλίστρων που θα πρέπει να προωθηθεί και στη χώρα μας.
Το νέο Νομοσχέδιο είναι στο στάδιο της προετοιμασίας και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ σε περίπου ένα χρόνο από τώρα. Σύμφωνα με αυτό,
τα Όρια Αποζημιώσεων θα φτάσουν τις 500.000 ευρώ ανά θύμα για Σωματικές Βλάβες και 500.000 ευρώ ανά Ατύχημα για Υλικές Ζημιές από 1η Ιουνίου 2009. Από 1η Ιανουαρίου 2011 το Όριο και για τις δύο περιπτώσεις θα φτάσει τα 750.000 ευρώ ενώ από 1η Ιουνίου 2012 το 1.000.000 ευρώ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα ποσοστά όσον αφορά στο μέσο Ασφάλιστρο για το οποίο ο κ. Παυλίδης παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν ότι από το 2003 έχει πέσει κατά 8% , εξαιτίας του «Ανταγωνισμού» που δημιουργούν τιμολόγια ύψους… 169 ευρώ ετησίως για αυτοκίνητα 11 ίππων, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά….