Η Hyundai Motor έθεσε σε λειτουργία τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία της Ευρώπης προβάλλοντας τη νέα παγκόσμια εταιρική ταυτότητα του εμπορικού της χώρου. Βρίσκεται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας και είναι μία από τις 200 αντιπροσωπείες στην Ευρώπη, που δημιουργήθηκε με τη νέα ταυτότητα έως το τέλος του 2014.
Βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις της Hyundai Motor Europe και λειτουργεί από το νέο συνεργάτη του δικτύου της«Delta Automobile». Η διώροφη κάθετη μονάδα διαθέτη έκθεση αυτοκινήτων εκτάσεως 2.466 μ2 και επιπλέον χώρο 2.000 μ2 για το συνεργείο της μονάδας.
Υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Hyundai Motor να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης στους πελάτες της και να γίνει το πιο αγαπημένο εμπορικό σήμα στο χώρο της αυτοκίνησης, η νέα ταυτότητα ξεπερνά τον παραδοσιακό εκθεσιακό χώρο. Συνδυάζει μεγάλους χώρους, μοντέρνα επίπλωση και στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας για να προσδώσει μια βελτιωμένη εμπειρία στον πελάτη.
Ο κ. Byung Kwon Rhim, Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe, σχολίασε: «Οι πελάτες μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε, έτσι η νέα ταυτότητα των αντιπροσωπειών μας έχει σχεδιαστεί για εκείνους. Παρέχει χώρο για τις πωλήσεις και τη δέσμευση των after-sales υπηρεσιών μας και προσθέτει μια νέα διάσταση – όπου οι πελάτες μπορούν να βιώσουν πραγματικά τη μάρκα Hyundai».
Εμπνευσμένο από το συναίσθημα του πελάτη, την κίνηση των οχημάτων και την ύπαιθρο, η σχεδιαστική γραμμή «EΜotion Park» διαθέτει ένα ζεστό εξωτερικό σε χάλκινες αποχρώσεις,όπου σε συνδυασμό με το φυσικό φως που ρέει από τον εσωτερικό χώρο, έχει ως αποτέλεσμα ένα φωτεινό, ευάερο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον.
Οι πελάτες απολαμβάνουν ένα χαλαρωτικό και εμπνευσμένο περιβάλλον, με αίθουσες αναμονής και υπολογιστές tablet που δίνουν στους επισκέπτες μια νέα διάσταση, στην οποία μπορούν να διερευνήσουν τη μάρκα Hyundai.
Μέχρι το 2018, 6.000 αντιπροσωπείες της Hyundai Motor σε παγκόσμιο επίπεδο θα διαθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας.