Οφείλουμε να κάνουμε μια διευκρίνηση για λόγους τάξης. Μιλήσαμε με ένα Στέλεχος της Εθνικής του οποίου το Ήθος και η Ακεραιότητα για μας είναι δεδομένη. Μας είπε ότι το 27%+3% που γράψαμε προ ημερών στο “ID” δεν ισχύει! Υπάρχει ένας, στον οποίο η προηγούμενη Διοίκηση είχε παραχωρήσει κατ’εξαίρεση μια ή δύο μονάδες πάνω από το 27%, και αυτό υπό ορισμένες σκληρές προϋποθέσεις, το οποίο, δήλωσε το Στέλεχος με το οποίο μιλήσαμε, είμαστε σε φάση της διακοπής του, ακόμα και αν χάσουμε τον συνεργάτη! Η Εθνική, δεν μπορεί να παίζει με το κύρος της στην Αγορά, ούτε να κάνει παραχωρήσεις σε κανένα για οποιοδήποτε λόγο. Δεν παίζουμε με την Αξιοπιστία μας, τόνισε… Αυτά για όσους οραματίζονται το 27%+3% από Εταιρείες του επιπέδου της Εθνικής!
Δηλαδή?
Το 27% είναι λίγο όταν μάλιστα αυτό το 27% “μοιράζεται” μετά απο τον όποιο “μεγαλοπράκτορα” στο ήδη υπάρχον πρακτορειακό δίκτυο της Εθνικής που κατά μέσο όρο παίρνει 17%-18%?
Έχει ελέγξει η εταιρία που και σε ποιους μοιράζεται το εναπομένον ποσοστό?
Αυτό δεν είναι ανήθικο και επικίνδυνο τόσο για το υπάρχον δίκτυο της Εθνικής, όσο και για τον “μεγαλοπράκτορα” που εκμεταλεύεται την αδυναμία της και την αδυναμία των στελεχών της να συνεργαστούν και να αξιοποιήσουν τα μικρά πρακτορεία της ?
Δεν φοβάται μήπως μετά “μεταφέρει” αυτά τα μικροπρακτορεία σε άλλες εταιρίες “πακέτο” και χάσει την παραγωγή της, αφού ήδη ο “μεγαλοπράκτορας” έχει δημιουργήσει τους δεσμούς που πρέπει με την δική της ανοχή και συνεργασία?
Μα καλά δεν πονάνε κάποιοι καθόλου αυτόν το τεράστιο ελληνικό ακόμα οργανισμό απο τον οποίο και γω πέρασα κάποτε και δούλεψα επι 10 χρόνια?
Δεν μετράνε καθόλου τα κόστη και τα έξοδα λειτουργίας τους πριν αποφασίσουν?
“Βγαίνουν” με τέτοιες προμήθειες και τέτοια λειτουργικά κόστη?
Δεν ξέρουν ότι το 2012 που είναι έτος εφαρμογής του Solvency II είναι πολύ κοντά?
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
δηλ ειναι λογικο το 27% σε ενα κλαδο που για την εθνικη ειναι ο κατεξοχην ζημιογονος …ενω παραλληλα ο συγκεκριμμενος συνεργατης εχεi loss ratio 50% πανω απο την αγορα και ειναι γνωστο σε ολους οτι χρησιμοποιει την προμηθεια προκειμενου να στρατολογησει συνεργατες(ακυρωνοντας την διευθυνση πωλησεων της ιδιας της εταιρια) προκειμενου να τερατωσει δημιουργωντας…αφηστε το… ειναι πολυ τυχεροι καποιοι δεν παρεμβαινει ο κυριος μετοχος γιατι …
Οι κύριοι της Εθνικής μέχρι που ανέλαβε η νεα διοίκηση ήταν απαράδεκτοι με την πολιτική που ασκούσαν στα αυτοκίνητα, γνωρίζω όμως ότι γίνονται σωστές κινήσεις “από μέσα”.
Πρώτον δε γίνεται συνεργάτες του agency να βγάζουν παράλληλους κωδικούς σε πρακτορεία, τα οποία τους δίνουν 20%… σημαίνει επομένως οτι τους περισσεύει και κάτι.. Δεύτερον, δε γίνεται να δίνονται τέτοιες προμήθειες σε κλάδους που η ασφάλιση είναι υποχρεωτική και ο διαμεσολαβών δεν βγαίνει να πουλήσει, του έρχονται!
Τα γνωρίζει η διοίκηση και οι αλλαγές που έρχονται θα πονέσουν πολλούς, από πράκτορες μέχρι ασφαλιστές. Η έκφραση “θα κλάψουν μανούλες” τα λέει όλα.
Γιατί είναι όντως καιρός να μπει ένα φρένο στον αμαρτωλό κλάδο του αυτοκινήτου.
Για την Εθνική θα σας πω μία πρόσφατη πραγματική ιστορία για να δείτε τον τρόπο που λειτουργεί αυτός ο τεράστιος οργανισμός.
Γνωρίζετε όλοι όσοι “έχετε την τύχη” να συνεργάζεστε μαζί της ότι στο εξής κανείς διαμεσολαβητής δεν παίρνει ανανεώσεις του μήνα παραγωγής του, εάν προηγουμένως δεν έχει εξοφλήσει τα ανείσπρακτα των προηγουμένων μηνών με επιταγή έως την 25η του επόμενου μήνα παραγωγής.
Θα μου πείτε μέχρι εδώ καλά και γιατί όχι Νικολάκο ? Εμπορική πολιτική κάνει και καιρός είναι επιτέλους να μαζέψει λιγάκι τα ασυμάζευτα απο τα ανείσπρακτα της, που είναι θηλειά στο λαιμό για την πολιτική της, καθώς και τις υψηλές και αδικαιολόγητες προμήθειες που είναι δυσανάλογες με τους δείκτες των γενικών της εξόδων (κοιτάξτε προηγούμενα σχόλια)
Το πρόβλημα είναι όμως για κάποιους απο εμάς, που είτε ξέροντας τι σημαίνει κακή διοικητική νοοτροπία και αδιαφορία , είτε τι σημαίνει καθυστέρηση ανταπόκρισης στην εξυπηρέτηση συνεργατών και πελατών της Εθνικής, αναθέσαμε απο παλιά το έργο της είσπραξης σε εισπράκτορες δικούς της εκχωρώντας ταυτόχρονα και την προμήθεια είσπραξης σε αυτούς με ανεξάρτητο κωδικό είσπραξης
Κάποιοι κρατήσαμε και ΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ μόνον ένα μικρό μέρος της είσπραξης κυρίως στον κλάδο πυρός -ζωής που μπορεί να ελεγθεί απο εμάς και να πληρωθεί συμβόλαιο – συμβόλαιο για να μην έχουμε μπλεξίματα
Θέλετε να μάθετε τι γίνεται αυτή τη στιγμή ? Μας καλούν να καταβάλουμε να ανέισπρακτα ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ Η ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Μας έκλεισαν τις θυρίδες μας ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ καλώντας μας, είτε να μεταβιβάσουμε ΟΛΗ την είσπραξη στους εισπράκτορες της, είτε να πάρουμε επάνω μας ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΜΕΙΣ, επειδή είναι ανίκανοι να βάλουν ένα υπο-κωδικό είσπραξης κάτω απο τον κωδικό παραγωγής και να ελέγξουν την κατάσταση ΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΙ και να διεκδικήσουν την είσπραξη.
Μας βάζουν μάλιστα πονηρά να υπογράψουμε μονομερείς συμβάσεις και ύποπτες συνεργασίας για να αναλάβουμε όλη την ευθύνη της είσπραξης όλων των προηγουμένων συμβολαίων ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΥΘΥΝΗ
εμείς γι αυτό
Την εποχή δηλαδή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και του Ιντερνετ η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ διακινδυνεύει την αξιοπιστία της συνεργασίας των παλιών καλών καλοπληρωτών (όχι αυτών που συμάζεψε τελευταίως) πιστών της συνεργατών ταλαιπωρώντας τους καθώς και τους πελάτες τους που τελικά πληρώνουν το μάρμαρο
Χαρακτηριστικά σας λέω ότι πελάτης μου ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ επι 20 ολόκληρα χρόνια, πάει και πληρώνει 20 ΧΡΟΝΙΑ το ασφάλιστρο στα κεντρικά γραφεία παίρνοντας το συμβόλαιο του αυτοκινήτου του λίγο πριν λήξει η διάρκειά του
Προχθές πήγε στην Εθνική ο ανθρωπάκος που είναι και μεγάλης ηλικίας, όπως κάθε χρόνο να πληρώσει και να πάρει το ασφαλιστήριο και ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ με την αιτιολογία ότι η δική μου θυρίδα είναι κλειστή, λόγω του ότι δεν έχει υπογραφεί η συμπληρωματική σύμβαση για να αναλάβω τα ανείσπρακτα ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
Δηλαδή έδιωξαν ένα πιστό πελάτη τους ασφαλισμένο επί 20 χρόνια, επειδή δεν είχαν απλές λύσεις να του δώσουν για να τον εξυπηρετήσουν
ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Τα στοιχεία του πελάτη είναι στην διάθεση οποιουδήποτε στελέχους της Εθνικής πονάει αυτόν τον οργανισμό και θέλει να δώσει λύσεις στο πρόβλημα. Επικαλούμαι επίσης την μαρτυρία συνδικαλιστικού στελέχους του ΔΣ των πρακτόρων, που άκουσε ο ίδιος αυτήν την περίπτωση απο το κινητό μου και κουνούσε με νόημα και λύπη το κεφάλι του
Όσο για μένα ήδη συμβουλεύομαι τον δικηγόρο μου για αντιμετωπίσω την κατάσταση γιατί δεν βρίσκω άκρη με τον παραλογισμό αλλά και με την απώλεια των εσόδων της εταιρίας μου απο την αυτήν την αντισυμβατική συμπεριφορά και τις ακυρώσεις των ασφαλιστηρίων μου εξαιτίας αυτής της μονομερούς και καταχρηστικής συμπεριφοράς της Εθνικής, προς εμένα που δεν έχω ευθύνη για το πρόβλημα
Πότε επιτέλους θα βρεθεί λύση και θα ΞΕΚΟΥΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ?
ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ οι υπαλληλοι ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ?
Θα τους συμπαρασταθούν ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ?
ΜΗΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΗΣ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ?
Καληνύκτα και καλή τύχη ΕΘΝΙΚΗ
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων