Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών πραγματοποιεί Σεμινάριο με θέμα:
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.
Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας 20 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του ΕΙΑΣ, Λεωφ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, ένα πρωινό και δύο απογεύματα, στο τέλος Νοεμβρίου 2008.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι: οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν πρακτικά και άμεσα τα διεθνή πρότυπα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, να εξοικειωθούν με τις Διαδικασίες Οργάνωσης, Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης της Εκπαίδευσης, να αναλύουν τις Εκπαιδευτικές Ανάγκες, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν Αποτελεσματικά και Οικονομικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα, να αξιολογούν την Εκπαίδευση και να προτείνουν ανάλογα. Απώτερος σκοπός είναι η βελτίωση της Παραγωγικότητας των Στελεχών, η αύξηση της Απόδοσης και η Αποτελεσματική Επικοινωνία με τους Συνεργάτες, τα μέλη της κάθε ομάδας εργασίας και τους υφισταμένους.
Η Μέθοδος Εκπαίδευσης που ακολουθείται είναι το εργαστήριο (workshop) με βασικό άξονα την πρακτική άσκηση πάνω στο case study της Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και κατόπιν τη θεωρητική τεκμηρίωση.
Το Σεμινάριο απευθύνεται: σε όλα τα Στελέχη επιχειρήσεων που εκπαιδεύουν ανθρώπινο δυναμικό, που διεξάγουν παρουσιάσεις σε μεγάλο ή σε μικρό ακροατήριο, που απασχολούνται στη διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού και είναι επιφορτισμένα με την εκπαίδευση συνεργατών ή πελατών, σε όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά δεν είναι εκπαιδευτές , σε έμπειρους και νέους εκπαιδευτές.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα τα οποία θα αναπτυχθούν:
- Βασικές αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας Πρακτική εφαρμογή της ψυχολογίας μάθησης (με έμφαση στη χρήση διαδραστικών μέσων σε συνδυασμό με την κατάλληλη κάθε φορά επιλογή μεθόδων και τεχνικών εκπαίδευσης)
- Αρχές ομαδικής και συνεργατικής εκπαίδευσης εργαζομένων
- Πλήρης ανάπτυξη μεθοδολογίας εκπαίδευσης (Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση, αξιολόγηση)
- Ανάλυση Αναγκών Εκπαίδευσης που βοηθούν στον προσδιορισμό απαιτήσεων εκπαίδευσης και την ανάπτυξη κατάλληλων αντικειμενικών σκοπών
- Σχεδίαση, ανάπτυξη και διαπίστωση της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης (σύνταξη εκπαιδευτικού πλάνου και σχεδίου μαθήματος καθώς και δημιουργία κατάλληλου υλικού εκπαίδευσης)
- Αποτελεσματική υλοποίηση της εκπαίδευσης, θεωρία και πράξη μέσα από ατομικές μικρο-διδασκαλίες από τους εκπαιδευόμενους με εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύσσεται εργαστηριακά με την καθοδήγηση του εκπαιδευτή (Facilitator)
- Αξιολόγηση της εκπαίδευσης Βασικές αρχές της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) και νέες τεχνολογίες στην επαγγελματική εκπαίδευση
- Πρακτικές ασκήσεις.