Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις που διοργάνωσε η ALTEC SOFTWARE για το δίκτυο συνεργατών της, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 8 και 10 Δεκεμβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.
Στο πρώτο μέρος των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των νέων εφαρμογών μισθοδοσίας Atlantis Payroll & Atlantis Entry Payroll, της νέας υπηρεσίας σχεδιασμού εταιρικού site και ηλεκτρονικού καταστήματος (B2C) στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P., καθώς και της νέας εφαρμογής διαχείρισης αποθηκών (WMS) Mini Scan.
Στο δεύτερο μέρος των εκδηλώσεων, ο Γενικός Διευθυντής της ALTEC SOFTWARE Νικήτας Κατσαράς παρουσίασε στο δίκτυο συνεργατών το νέο τιμοκατάλογο και την εμπορική πολιτική της Εταιρείας για το 2015, ενώ, παράλληλα ανακοίνωσε την απόσυρση της εφαρμογής xLine E.R.P. και τη δωρεάν αντικατάστασή της από τη νέα εφαρμογή Atlantis Entry E.R.P., γεγονός που ενθουσίασε το σύνολο των παρευρεθέντων συνεργατών.
Στο τελευταίο μέρος των εκδηλώσεων, ο κ. Κατσαράς ανέπτυξε διεξοδικά τη δομή και τον τρόπο διάθεσης των νέων προϊόντων που αναπτύσσονται από την ALTEC SOFTWARE και τα οποία θα κυκλοφορήσουν εντός του 2017. Οι νέες εφαρμογές, εκτός από τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα ενσωματώσουν, θα δώσουν νέα πνοή στην αγορά, καθώς θα ανατρέψουν τις παρωχημένες αντιλήψεις που επικρατούν σήμερα στο χώρο της πληροφορικής αναφορικά με τον τρόπο ανάπτυξης και διάθεσης των τυποποιημένων εφαρμογών μηχανογράφησης.
Στο τέλος των εκδηλώσεων, κατά τη διάρκεια του cocktail που ακολούθησε, δόθηκε η ευκαιρία σε όλους όσοι έδωσαν «το παρών» να συνομιλήσουν με τα στελέχη της ALTEC SOFTWARE και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την αγορά και τα προϊόντα.