Από την Ιστοσελίδα της ΕΠΕΙΑ αναδημοσιεύουμε μια απόφαση που αφορά τη δέσμευση των «Αποθεματικών» της:
«1. Απαγορεύεται η Ελεύθερη Διάθεση των Περιουσιακών Στοιχείων που διατίθενται σε Ασφαλιστική Τοποθέτηση της Ασφαλιστικής Εταιρείας με την επωνυμία “ΕΟS Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζημιών” σύμφωνα με τα άρθρα 17γ παρ. 3 και 9 παρ. 2 και 3 ΝΔ 400/70 (δέσμευση).
2. Καλείται η Ασφαλιστική Εταιρεία με την επωνυμία “EOS Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζημιών” να υποβάλει στην ΕΠΕΙΑ έως τις 15-12-2008 Πρόγραμμα Χρηματοοικονομικής Ανάκαμψης σύμφωνα με την παρ. 3 του αρθρ. 17γ ΝΔ 400/70, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Εταιρεία υπέβαλε Εκπρόθεσμα απαραίτητα Οικονομικά Στοιχεία για τον υπολογισμό του Αντασφαλιστικού της Αποτελέσματος».
Επικοινωνήσαμε με την ΕΟΣ Ασφαλιστική, η οποία μας έστειλε μια ανακοίνωση που έστειλε και στους συνεργάτες της:
26/11/08
«Αγαπητοί Συνεργάτες,
Η ΕΟΣ ΑΕΑΖ με σεβασμό στους νόμους και τους θεσμούς καλείται να αντιμετωπίσει τις συνθήκες που οδήγησαν στη λήψη απόφασης και τη δημοσίευση από την ΕΠΕΙΑ των σχετικών οδηγιών για την εταιρεία μας στο πλαίσιο του ελέγχου της χρήσης 2007.
Παρά τα προβλήματα που αναγνωρίζεται από την Πολιτεία ότι αφορούν το σύνολο των εταιρειών της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς, αλλά και την κακή χρηματοοικονομική συγκυρία, η εταιρεία μας βρίσκεται σε ισχυρή θέση.
Ανταποκρινόμενοι στη δική σας στήριξη αυτά τα πέντε χρόνια, οι μέτοχοι της εταιρείας κατόπιν των οδηγιών της ΕΠΕΙΑ σχεδιάζουν ήδη το τριετές επιχειρηματικό πλάνο για την περίοδο 2009-2011, που έχει σαν στόχο να θωρακίσει την εταιρεία ενόψει των μεγάλων απαιτήσεων του “Solvency II”.
Οι αντασφαλιστές της εταιρείας μας με επικεφαλής τη Hannover Re έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους με ποσοστό 50% (λόγω σύμβασης τύπου “quota share”, μοιράζονται και τις ζημιές και τα αποθέματα) στις αυξημένες ανάγκες λόγω των αλλαγών στο πλαίσιο λειτουργίας του κλάδου αυτοκινήτων, ενώ εξίσου σημαντικά δηλώνουν ότι ανανεώνουν την εμπιστοσύνη τους στην ΕΟΣ για τη νέα χρονιά λαμβάνοντας υπόψη και την αύξηση των κατώτατων ορίων κάλυψης Αστικής Ευθύνης αυτοκινήτων.
Έχοντας λοιπόν προνοήσει από ιδρύσεως της εταιρείας μας το 2003 για τα παραπάνω, λόγω της συμμετοχής των αντασφαλιστών αλλά και με τον υπερτριπλασιασμό του αρχικού μετοχικού κεφαλαίου στα 11.800.900 ευρώ μέχρι σήμερα, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα θα υλοποιηθεί. Η ενίσχυση της εταιρείας θα συνεχιστεί με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της, την οποία άμεσα θα αποφασίσουν οι μέτοχοι, οι οποίοι σημειωτέον έχουν ξεκινήσει από τα μέσα του 2008 διαπραγματεύσεις με μεγάλο τραπεζοασφαλιστικό όμιλο του εξωτερικού που ενδιαφέρεται για στρατηγική συνεργασία με την ΕΟΣ.
Στο θέμα που αφορά την ανεπάρκεια του ασφαλίστρου του κλάδου αυτοκινήτων που χαρακτηρίζει την αγορά μας η εταιρεία σε συνεννόηση μαζί σας και συνυπολογίζοντας τις δυνατότητες του Έλληνα καταναλωτή αποφάσισε μια αύξηση ασφαλίστρων με ισχύ από 1 Ιανουαρίου 2009, τις λεπτομέρειες της οποίας θα πληροφορηθείτε αναλυτικά από τη Διεύθυνση Πωλήσεων.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας και τις προσεχείς ημέρες θα σας ενημερώσουμε πιο αναλυτικά για τις ευχάριστες εξελίξεις για την εταιρεία μας».
Με εκτίμηση,
Martin Richards
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Δεν ξέρω αν έμαθα καλά το μάθημα.
Παρακαλώ αν κάνω λάθος διορθώστε με.
1.Φτιάχνω μία ασφαλιστική εταιρία αυτοκινήτου.
2.Πουλάω με συνοπτικές διαδικασίες οτι πουλιέται με το χαμηλότερο ασφάλιστρο.
3.Μαζεύω 180,000 πελάτες.
4.Οταν αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί μου ρίχνω μιά αύξηση ασφαλίστρων κι οτι μείνει έμεινε.
5.Αν με συμφέρει έχει καλώς αν δεν με συμφέρει τη κλείνω κι αρχίζω πάλι απο το βήμα 1.
αριστουχος μαθητης…
πριν μας πιασει πανικος, εαν δουμε την ανακοινωση της ΕΠΕΙΑ, δεν αναφερει το ανοιγμα που υπαρχει και δεν αναφερει αν το ανοιγμα αυτο καλυπτεται απο τα στοιχεια που δωθησαν εκπροθεσμα. Αληθεια η ΕΠΕΙΑ γιατι δεν ανακοινωνει και τα αλλα ονοματα ασφαλιστικων εταιρειων και τα νοιγματα που βρηκε???????????? Αν θυμαμαι καλα ο προεδρος της επεια ειπε οτι ΟΛΕΣ οι ασφαλιστικες του κλαδου εχουν προβλημα.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΣ? ΕΧΩ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΚΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΥΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ? ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟΙ….
ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ 6 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ.
Ο ΠΕΤΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΕΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΗΜΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΗΡΩΘΟΥΝ ΣΕ 3 ΔΟΣΕΙΣ ( 40-30-30). ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙ. ΟΛΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΩ ΠΡΙΝ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ 🙂 ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3000000 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2009 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 6000000. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ?
ΛΙΓΟ ΗΡΕΜΑ.ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΙΣΩΣ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΟΛΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ, ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ;
ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΛΑΘΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ.ΕΑΝ ΔΕ ΔΩΣΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ, ΕΙΣΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΟ ΣΚΑΜΝΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ.
dimitris ΤΑ ΛΕΣ ΣΩΣΤΑ.ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ;ΤΟΝ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ;ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΔΑ ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕ ΓΙΑΤΙ “ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ”.Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΦΕΣΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΟΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ….ΟΠΟΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ….
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΡΙΧΝΩ ΚΑΤΑΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΛΑΜΟΓΙΟ ΓΙΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΝΙΚΑΝΟ.
τι γινεται ρε γαμωτο θα μας φαει το ανχος παλι.
που θα παει αυτο.
πληρωσα 52000 ευρω περυσι.
τωρα τι να κανω.
ειναι κατασταση αυτη.
δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει.
στεναχωρηθηκα πολυ.
για ολο το συστημα.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ….ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΚΑΙ 4-5 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ…ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΑΜΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ, ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΘΑ “ΖΗΣΟΥΝ”…ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΑΣΠΙΣ, ΤΗΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΜΚ 100 ΕΚΑΤ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ, ΜΙΚΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ “ΜΟΙΡΑΙΟ”…
ΤΟΛΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ…..ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΥΜΠΟΚΙΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ…ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ.ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΙ ΕΔΩ ΣΥΝΑΨΑΝ ΣΧΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ
Εδώ και δεκαετίες οι έλεγχοι γίνονταν με τόσο χαλαρά κριτήρια ώστε να υπάρξουν δεκάδες εταιρίες που υποχρεώθηκαν τελικά να βάλουν λουκέτο, αφήνοντας εκτεθειμένους τους πελάτες τους και προκαλώντας υψηλότατες ζημίες στις υγιείς επιχειρήσεις μέσω του επικουρικού ταμείου.
Για όλη αυτήν την κατάσταση φταίνε όλοι, οι εποπτικές αρχές που δεν άσκησαν στο παρελθόν έλεγχο στις ασφαλιστικές εταιρείες και άφησαν να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση, οι εταιρείες που σταμάτησαν να βγάζουν ασφαλιστικά προϊόντα στην αγορά αλλά χωρίς μετρήσεις εξευτέλισαν το ασφάλιστρο στον κλάδο αυτοκινήτου για προσέλκυση πελατών. Αλλά πιο πολύ οι μη επαγγελματίες που εισχώρησαν στον κλάδο για το εύκολο κέρδος.Άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με τον χώρο και την “άσκηση” του επαγγέλματος, τον μολύνουν. Σ αυτήν την κατηγορία βάζω και όλα τα πρακτορεία και μεσιτικά που με το που πετύχαιναν καλύτερη συμφωνία (στο προμηθειακό καθεστώς)με μία οποιαδήποτε εταιρεία έκαναν μεταφορά παραγωγής με γνώμονα μόνο το κέρδος. Ο ασφαλισμένος έχει καταντήσει ένα νούμερο σε μία λίστα που αλλάζει εταιρείες ανά τρίμηνο.
Όποιος είναι επαγγελματίας, γνωρίζει πως κινείται η αγορά. Με τόσα χαμηλά ασφάλιστρα είναι αδύνατον μια εταιρεία να έχει μακροζωία και να είναι φερέγγυα απέναντι στους πελάτες της αλλά και στους συνεργάτες της και αυτό είναι αποτέλεσμα μαθηματικής ακρίβειας!
Η εξυγίανση του χώρου είναι αναγκαία και πρέπει να γίνει σε όλα τα επίπεδα, ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και διαμεσολαβούντων.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ,
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΩΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΩΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ. ΑΠ΄ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ Η ΕΑΕΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ, ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ 9-10 ΙΠΠΩΝ ΕΙΝΑΙ 270 €. ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ.
tolis, πως και γιατι πληρωσες 52.000 €. για να μαθαινουμε και μεις οι αλλοι;
ΑΛΕΞΗΣ: Σωστά τα λές.Ετσι είναι.Το μάθημα το εχουμε δει πολλες φορές(ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, κλπ κλπ κλπ).Πόσο θα επιτρέψουμε να διδάσκεται τέτοιο μάθημα;;; Οι ιδιοκτήτες του σχολείου που διδάσκουν τέτοια μαθήματα (Υπουργείο, ΕΠΕΪΑ κλπ επόπτες…) δεν πρόκειτε να σταματίσουν, αφού εχουν μαθητές-κορόϊδα… Δεν εχω συνεργασία με καμιά απο τις εταιρείες που λέτε πως θα κλείσουν. Δεν θελω να κλείσει καμιά εταιρεία. Να είναι πολλες αλλά να λειτουργούν σωστά. Το κριτήριο μου για να διαλέγω εταιρεία είναι ο χρόνος αποζημίωσης, η ποιότητα εξυπηρέτισης, ο δείκτης φερεγγυότητας (τυπικός και ουσιαστικός).Είμαι λοιπόν μαθητής σε άλλο σχολείο…. Διαλέξτε και εσείς πρίν μείνετε στην ίδια τάξη….. Εχω χάσει πελάτες γιατι δεν εχω ΄΄φθηνό΄΄ ασφάλιστρο.Όσους εχω κερδίσει όμως, θα τους εχω για πολύ….. Σπάστε τις κηδεμονίες και τις προστασίες απο κάποιους ανώνυμους κυβερνητικούς υπεύθυνους (αλλά άσχετους με την αγορά μας….). Την Ασφαλιστική Αγορά, την Αγορά μας, εμείς θα τη φτιάξουμε ή εμείς θα τη βουλιάξουμε…..Απομονώστε της εταιρείες που καθυστερούν να αποζημιώσουν, που καθυστερούν προμήθειες, που το επίπεδο εξυπηρέτισης των πελατών τους εξαρτάτε απο την παραγωγική σχέση του διαμεσολαβιτή τους με την εταιρεία (… αν είναι δυνατόν….). Εχει ΄μεγάλη παραγωγή, αποζημιώνει τους πελάτες του σχετικά σύντομα, δεν έχει παραγωγή, να καθυστερεί 2 και 3 και παραπάνω μήνες να αποζημιωθεί ο πελάτης του….Και στελέχη αυτών των εταιρειών, το παρουσιάζουν και σαν φυσιολογικό…..
Σας κούρασα…..ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Μην περιμένετε ΄΄απο μηχανής θεούς….΄΄.
τα ετησια συμβολαια της εγνατιας
ο τολη; προφανως πληρωνε κανονικα στην εταιρια που εκλεισε και του μεινανε τα συμβολαια και για να καλυψει τους πελατες του πληρωσε για να τους ασφαλισει αλλου.ετσι γινεται και στις εταιριες που κλεισαν στο παρελθον δεν ηταν ολοι λαμογια.παντος εγω εφτιαξα ενα δικο μου τροπο ελεγχου των εταιριων,βλαιπω ποσους συναδελφους λαμογια μαζευουν και μαντευω το μελον τους
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ . ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΛΕΞΗ , ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ , ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ? ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ . ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ , ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΦΤΗΝΟ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ? ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ? ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΤΗΝΟ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ? ΕΧΟΥΝ ΛΕΝΕ ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΣΦΑΛΣΙΤΡΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ .ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΦΤΗΝΟΕΡΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ? ΕΤΣΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ? ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ? ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΛΟΙΜΟΜΟ ΜΑΣ .
Καλά μας Χριστούγεννα !!!
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
και πως ρε παιδακι μου παντα οι εκπτωσεισ να διδονται σε συνεργατες λαμογια….
παιδια καλα τα λεει ο γιαννης ,ολοι ξερανε οτι η εγνατια δεν ειχε μελλων,ολοι το κουβενταζανε ,ολοι το λεγανε αλλα ειχε μαζεψει 500.οοο αυτοκινητα . αυτα πως πηγανε εκει με αλαξιπτωτο η δια χειρος θεουλη΄΄΄΄΄ να τους απομωνοσουμε ,το ασφαλιστρο ππρεπει ναναι σωστο,λογικο και προσιτο στον πελατη. να βαλει το υπουργειο ενα πλαφον η μινιμουν ασφαλιστρο και οι εταιρειες επανω . τα κοστη.επισης το υπουργειο θα οφειλε κε φ.μ. να τοποθετειται επι των αυξησεων των νοσοκομειακων και οχι οι εταιρειες να αυθαιρετουν με τις αυξησεις.
Βεβαια, οπως ειδαμε ολοι, η αιτιολογια της ΕΠΕΙΑ ηταν η μη εγκαιρη καταθεση των δικαιολογητικών. Αυτο σημαινει οτι κατεθεσαν τα δικαιολογητικα, καθυστερημενα ισως. Οχι ομως οτι δεν τα κατεθεσαν.
Το ερωτημα ειναι γιατι αναφερουν μονο την ΕΟΣ και οχι τις υπολοιπες εταιρειες που εχουν πολυ πιο σοβαρα προβληματα?
ΙΣΩΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.ΑΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΒΑΛΕΙ ΜΠΛΑΦΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΘΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΤΕΛ.
ΑΛΛΟΣ dimitris, ΥΠΑΡΧΕΙ ; ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ.
ντιμιτρι μου , ντιμιτρι μου… (απο ελληνικη ταινια)
gia λεον …σκεψου πως γινονται οι αυξησεις στα αυτοκινητα ,βαζει πλαφον στο ποσοστο αυξησης ετησιως ως προς το μαξιμουμ …να γινη το ιδιο για τα νοσοκομειακα κλπ
Όσοι είμαστε στην αγορά και υπηρετούμε τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης κυρίως από την δεκαετία του 1980 (έχοντας & τον μεγαλύτερο πόνο)θυμόμαστε πόσα λουκέτα ζήσαμε. Σκέπτομαι κάτι Λακωνικό. “Η ΕΠΕΙΑ και το εκάστοτε ελεγκτικό όργανο δεν μπορεί με αναλογιστική μελέτη να διαμορφώσει ένα ελάχιστο ασφάλιστρο στον κάθε τύπο αυτοκινήτου και αμέσως μετά η κάθε ασφαλιστική επιχείρηση να διαμορφώνει ό,τι τιμολόγια φρονεί?”
κυριακο μου αυτο δεν γινεται διοτι μετα θα εχουμε ενος τυπου διατιμηση που δεν επιτρεπεται.αλλα να σου πω και το αλλο.οι κρταικοδιαιτες θα αναγκαστουν να εχουν λογω εξοδων ακριβοτερο ασφαλιστρο απο το ελαχιστο και θα χασουν τους πελατες τους με μεγαλυτερο ρυθμο απο οτι τωρα.μην νομιζεις καποιοι βολεβονται με το συστημα αυτο.και την αβεβαιοτητα
ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ LEON.
AYTO TO EKANE H EAEE KAI ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΑ 270 €. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;
Τρείς Προτάσεις: 1η.Κατάργηση του επικουρικού ταμείου (είναι ο ΄΄αερόσακος΄΄ για εταιρείες που είναι για κλείσιμο….Ελα μωρέ και να κλείσει η χ εταιρεία, τι σε νιάζει, θα σε καλύψει το επικουρικό.Ετσι δε λένε όσοι εχουν φθηνές εταιρείες;;;). 2η. Καθορισμένο minimun ασφάλιστρο αστικής ευθύνης αυτοκιν;htoy gia όλες τις εταιρείες.Αν κάποια θέλει να έχει χαμηλότερα ασφάλιστρα, να υποβάλει οικονομικά στοιχεία που να δικαιολογούν ότι ΄΄αντέχει΄΄ να έχει χαμηλότερο ασφάλιστρο (αποθεματοποίηση, χρόνοι αποζημίωσης, κλπ). 3η. Μέχρι να υλοποιηθούν οι 2 παραπάνω προτάσεις, να κάνουμε αυτό που προτείνουν και άλλοι παραπάνω (Ο/Η ελλην ανεξαρτητος διαμεσολαβητης, και άλλοι).Να πάρουμε την εξυγίανση στα χέρια μας: ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΚΑΚΕΣ (χρόνοι αποζημίωσης, οικονομική τους κατάσταση κλπ) ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. Εμείς ασφαλίσαμε 500.000 οχηματα στην ΕΓΝΑΤΙΑ και όχι η τότε ΕΠΕΙΑ…..Καλή συνέχεια.
καπιταλισμος
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1998 . ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΕΚΑ ( 10 ) ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΑΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΤΕ 10ΔΙΣ ΔΡΑΧΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΦΟΥ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ . ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΑΜΕ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ .ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2% ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΤΟΤΕ ΣΕ 200.000.000 ΔΡΑΧΜΕΣ .ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΦΑΝΑΤΑΣΤΩ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ .
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΑΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΟΞ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ .
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ .
ΓΙΑΝΝΗ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ.ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΠΩς ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΔΩ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΓΕΝΙΚΩΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.ΜΙΚΡΩΝ ΛΑΜΟΓΙΕΞ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΡΤΕΛΕΞ.
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΛΟΓΟΣ.ΤΙ ΣΥΛΟΓΟΣ;ΗΜΟΥΝ ΝΕΟΣ ΤΟΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΛΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ.ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΙ.
ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ,ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ 180000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ,ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ Α ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ Σ. ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΕΟΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΟΝΕ ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ . ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ,Η ΕΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ 2-3 ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΕΣ.ΕΝΩ ΓΙΑ ΖΗΜΙΑ ΤΗΣ Α…. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΤΡΑΙΝΑΡΟΥΝ,& ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ . ΟΙ ΔΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΜΗΝΑ . ΚΑΙ Κ Α Ν Ε Ι Σ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ,ΠΟΙΝΕΣ ,Η ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝ ΜΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΩΝ .ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ .
ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?? ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΟΣ ΤΙ ΚΑΝΩ
ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΑΞΩ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΗΤΑΝΕ ΦΙΛΟΣ ,ΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????ΛΗΓΕΙ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ….ΚΑΙ ΓΙΑΤΙΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΝΕ
Ηλία σωστά άκουσες,6 είναι οι εταιρίες.
Μπορεί και 16.
Εσύ φρόντισε να συνεργάζεσαι με εταιρίες φερέγγυες προσβλέποντας στο κέρδος και όχι στο εύκολο κέρδος.
Και μιά παραίνεση προς όλους.
Να σταματήσουμε τη γρίνα και να δείξουμε εμείς το δρόμο της εξυγίανσης δίνοντας παραγωγή στις εταιρίες που σέβονται εμάς και τους πελάτες μας.
Κάθε άλλη ενέργεια δεν είναι ούτε σοβαρή ούτε επαγγελματική.
Θυμίζει τους ασφαλιστές της Συγγρού που ανωνύμως κατηγορούν τους πάντες και επωνύμως καταθέτουν την παραγωγή τους στην εταιρία τους.
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΘΑ Μ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ
γιαννη και κλεφτες υπαρχουν και λοποδιτες.κι εγω ξερω πολλα.αλλα τι να κανεις .αλλος ειναι κουμπαρος του α υπουργου,αλλος σοι του ταδε πολιτικου …τι περιμενεις…
και οι εταιριες τους παιρνουν φεσωνονται,κλεινουν κτλ.η εος ειχε μπλεξει με πολλους τετοιους και αυτους πληρωνει.εγω τους τα ειπα και μου ειπαν …δεν ξερεις εσυ….
Ενισχύοντας τις θέσεις του ΑΛΕΞΗ και του LEON πιστεύω ότι κάποια πράγματα πρέπει να τα καταφέρουμε μόνοι μας οι υγιώς σκεπτόμενοι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές χωρίς να υπολογίζουμε σε βοήθεια τρίτων.
Ως ανεξάρτητοι επιλέγουμε τουλάχιστον 4 εταιρίες (ιδανικός αριθμός) για να στεγάσουμε την παραγωγή μας. Αυτό κρίνεται απαραίτητο ώστε όταν κάποια εταιρεία παρουσιάζει προβλήματα έχουμε να μεταφέρουμε μόνον το 25% της παραγωγής.
Όσοι παρασύρονται από σειρήνες και δεσμεύονται με μεγάλα χαρτοφυλάκια, όταν έρθει η ώρα της μεταφοράς θα υποστούν χειρότερη δέσμευση από τον επόμενο ασφαλιστή με τον οποίο θα προσυμφωνήσουν τη μεταφορά της παραγωγής τους… Βασικός λόγος γιατί ακόμη και οι ανεξάρτητοι νομίζουν ότι είναι ανεξάρτητοι… και η αγορά μας έχει το χάλι της…!
Και όλα αυτά για τις προμήθειες… Το δικαίωμα που έχει φτάσει 25-30+% το κοιτάει κανένας…? Το ποσοστό του δικαιώματος ισοδυναμεί με αντίστοιχη μείωση του εισοδήματος μας. Αυτό που ακούμε ότι οι εταιρίες το παίρνουν για τα έξοδά τους είναι τρίχες. Τα λειτουργικά τους έξοδα υπολογίζονται στα καθαρά ασφάλιστρα μαζί με την προμήθειά μας. Τα φέσια της αγοράς από αυτό το δικαίωμα χρηματοδοτούνται. Δηλαδή οι υγιώς σκεπτόμενοι που εισπράττουμε και αποδίδουμε στην ώρα μας, χρηματοδοτούμε τα λαμόγια (που δεν είναι πολλοί… είναι πάρα πολλοί…) τα όποια όσο υπάρχουν όλες αυτές οι εταιρίες θα παίρνουν μερίδιο από τους επαγγελματίες…!
Όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος!!!
Με την EOS δεν συνεργάζομαι αλλά μου γίνεται όλο και πιο συμπαθής τελευταία (έχω ακούσει δε ότι έχει επιχειρήσει ένα σχετικό ξεκαθάρισμα) και θεωρώ ότι είναι η τελευταία που κινδυνεύει. Στις παρούσες συνθήκες, όσο πιο μικρή και ευέλικτη είναι μία εταιρεία τόσο πιο εύκολα ξεμπλέκει… Το αντίστροφο ισχύει για τους «μεγάλους»…
ΥΓ. Πάλι πολλά έγραψα και για μία ακόμη φορά εναντίον των ασφαλιστών… Βάλτε κύριε συντάκτη κανένα άρθρο υπέρ τους, να υμνήσουμε και τα θετικά τους γιατί αρχίζω και μελαγχολώ…!!!