Λάβαμε μια Επιστολή – Αξιολόγηση για το Επιστημονικό Marketing Management, από έναν από τους πιο Σταθερούς Αναγνώστες του Περιοδικού, τον Παναγιώτη Μίλη, Διευθυντή Marketing στην ΕΨΑ A.E., ενδεικτική της Αξίας και της Προσφοράς του «ΕΜΜ», του Μοναδικού Περιοδικού Μάνατζμεντ στην Ελλάδα. Όπως αναφέρει ο Π. Μίλης, συγκεντρώνει τα Classics στη βιβλιοθήκη του εδώ και 24 χρόνια! Τον ευχαριστούμε είναι μια Έμπρακτη Αναγνώριση της προσπάθειάς μας και δεν είναι τυχαίο ότι το Περιοδικό χαρακτηρίζεται ως «Ο Θησαυρός του Σύγχρονου Ανήσυχου Μάνατζερ». Η Επιστολή έχει ως εξής:
«Η λέξη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ είναι πολύ βαριά κουβέντα. Βασίζεται εξ αντικειμένου στην παρατήρηση, καταγραφή, ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων. Από ένα επίπεδο εμπειρίας και επάνω αυτό γίνεται αυτόματα. Η εμπειρία που αποκτάς με το χρόνο σε κάνει να διακρίνεις τις τάσεις εκ της γενέσεως χωρίς να χρειάζεται μεγάλη διαδρομή. Ποιος να το φανταζόταν όμως, μια διαδρομή 25 χρόνια που την παρακολουθώ σχεδόν από την αρχή!!!
Πολύ συχνά ρωτάω τους συνεργάτες μου πότε ήταν η τελευταία φορά που έμαθαν κάτι καινούργιο. Δεν εννοώ ένα νέο της επικαιρότητας, αλλά μια νέα γνώση ουσίας πάνω στο γνωστικό ή επαγγελματικό τους αντικείμενο. Συνήθως οι περισσότεροι έχουν μείνει με τη γνώση από τα έδρανα των πανεπιστημίων, με το πολύ σημαντικό on the job trainingκαι με συμμετοχή περιστασιακά (λόγω φόρτου ) σε σύντομα σεμινάρια. Η αναζήτηση της «γνώσης» πιθανόν να έχει διευκολυνθεί με τα ηλεκτρονικά μέσα, παρά τούτο στερείται χαρακτηριστικών αξιοπιστίας ή άλλων.
Πιστεύω ακράδαντα στη δια βίου μάθηση και από τα φοιτητικά μου χρόνια προσπαθώ να διαβάζω, κάτι νέο, 10-20 λεπτά κάθε μέρα! Ο χρόνος αυτός δεν είναι πολύς αλλά στο τέλος της χρονιάς ρευστοποιείται σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό.
Είμαι από τους τυχερούς που έχουν τα classics στη βιβλιοθήκη τους από 24ετίας. Έχω μελετήσει ακόμη και τα εκ πρώτης όψεως άσχετα με το δικό μου αντικείμενο π.χ. τα ασφαλιστικά. Αλλά μήπως και αυτά στην παροχή υπηρεσίας, στην επαφή με άλλους ανθρώπους δεν αναφέρονται; Σε έντυπα τέτοιου επιπέδου δεν υπάρχει χαμένη σταγόνα μελάνι, όλα είναι συμπυκνωμένη γνώση της παγκόσμιας εμπειρίας.
Όπως είχα πει και παλιότερα: Ένας σύγχρονος Προμηθέας της γνώσης και ένα κουτί της Πανδώρας στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης στελεχών. Ευχαριστούμε!»
Παναγιώτης Μίλης
Διευθυντής Μάρκετινγκ
ΕΨΑ Α.Ε. – Βόλος