Ογδόντα οκτώ τοις εκατό των ερωτηθέντων σε σχετική Έρευνα χαρακτήρισαν τη φήμη των Επιχειρήσεων ως «όχι καλή» ή «φρικτή». Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό που έδωσε τέτοιες απαντήσεις στη δεκαετή ιστορία που έχει η συγκεκριμένη δημοσκόπηση στις ΗΠΑ. Τα τελευταία πέντε χρόνια το ποσοστό με την παραπάνω γνώμη κυμαινόταν μεταξύ 68-74%. Οι Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες και οι Αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν δε τη χειρότερη αξιολόγηση όλων. Το θαυμασμό του μέσου Αμερικανού καταναλωτή, ωστόσο, διατηρούν ακόμη οι Εταιρείες Φαρμάκων και Τεχνολογίας.
Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι η Ύφεση τους έκανε να αλλάξουν γνώμη και στάση απέναντι στην «Εταιρική Αμερική» και ότι δε βλέπουν μεγάλες ελπίδες για ανάκαμψη – το 43% εκτιμά ότι οι συνθήκες θα χειροτερέψουν μέσα στους επόμενους 6 με 12 μήνες. Στις πέντε Εταιρείες με τη χειρότερη φήμη συγκαταλέγονται η AIG, η Chrysler LLC και η General Motors Co. Επίσης, η Washington Mutual. Την καλύτερη φήμη έχουν οι Johnson & Johnson, Google Inc., Sony Corp., Coca-Cola Co. και Kraft Foods Inc. Φέτος εμφανίστηκαν στη λίστα με τη χειρότερη φήμη για πρώτη φορά μεταξύ άλλων και οι Εταιρείες American Express Co., JP Morgan Chase & Co., Wachovia Corp., Merrill Lynch και Citigroup.