Αν, λέμε αν, μερικές Εταιρείες ασκούσαν “Στρατηγικό Μάνατζμεντ” δεν θα επέλεγαν να εμπλακούν στις εκδόσεις Ασφαλιστικών Συμβολαίων Αυτοκινήτων ή Νοσοκομειακών Προγραμμάτων, εκτός ορισμένων Συμβολαίων Ασφάλισης που μπορούν να αποβούν κερδοφόρα. Π.χ. επιλεγμένα Αυτοκίνητα με αυστηρό (Underwriting) που αν συνοδευτεί με καλή Εξυπηρέτηση Πελατών, παρουσιάζει μεγάλο ποσοστό “Αφοσίωσης” ή Nοσοκομειακά, με υψηλό περιθώριο καλύψεων με μεγάλη συμμετοχή του Ασφαλισμένου είτε στις πρώτες δαπάνες είτε με μια μικρή συμμετοχή δική του σε όλες τις καλύψεις (Deductible) ή (Participating).
Αν συνέβαινε αυτό, δεν θα έτρεχαν σήμερα μερικές Εταιρείες να πιέζουν τα Δίκτυά τους να… ακυρώσουν παλαιά Συμβόλαια που τους έχουν ρημάξει στις Αποζημιώσεις και ταυτόχρονα να χάνουν την Αξιοπιστία τους από τους συνεργάτες τους. Ποιος τα έβγαλε αυτά τα Συμβόλαια στην Αγορά; Δεν είχε ήδη ένα ιστορικό αποζημιώσεων από άλλες Εταιρείες που στην κυριολεξία γονάτισαν και έχασαν σχεδόν ολόκληρα τα Δίκτυά τους;
Ένα απλό Στρατηγικό Πλάνο μιας Ασφαλιστικής, δεν θα κατέληγε ποτέ στις εκδόσεις Συμβολαίων που έχουν αποδειχτεί επανηλλειμμένα ζημιογόνα. Δεν εξετάζουμε τους λόγους! Οι λόγοι είναι πολλοί και δύσκολα ανατρέπονται! Εξετάζουμε τις επιλογές των Εταιρειών να μη τολμούν να περιοριστούν σε πολύ χρήσιμα “Συμβόλαια Ασφάλισης” και να αρνούνται να Σχεδιάσουν ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για να το λανσάρουν στην Αγορά χρησιμοποιώντας όλα τα πιθανά Δίκτυα Διανομής. Το “Μάρκετινγκ Πλαν” δεν είναι μια και έξω. Κάνεις ένα Σχέδιο το Μελετάς όσο μπορείς πιο προσεκτικά, δόξα τω Θεω, υπάρχουν πολλοί Οδηγοί “How to”, και Καλά Σεμινάρια που σου επιτρέπουν να κάνεις τις Δοκιμές σου! Αν αποτύχεις την πρώτη φορά, δεν λες το ασυγχώρητο: “Τα δοκιμάσαμε αυτά και δεν έπιασαν” γιατί αυτή η φράση αποδεικνύει ότι είσαι “φυλακισμένος” στις εμπειρίες σου και στις προσωπικές σου αντιλήψεις, που ίσχυαν πολλά χρόνια πριν, και αρνείσαι να παρακολουθήσεις τις Εξελίξεις! Το Μάρκετινγκ σου δίνει τη δυνατότητα να “Δοκιμάζεις” και να “Αναλύεις” τα αποτελέσματα της κάθε Εκστρατείας σου ώστε να αποκτήσεις το πολυπόθητο “Δικό σου Αρχείο” Αποτυχιών και Επιτυχιών”! Αυτό είναι το κεντρικό σημείο ενός Μαρκετίερ! Καμία συνταγή δεν μπορεί να εγγυηθεί αποτελέσματα γιατί οι συνθήκες αλλάζουν καθημερινά. Η δε Τεχνολογία μας έχει τρελάνει στην κυριολεξία! Αυτή είναι εξάλλου και η Αξία των Μελετών Περίπτωσης!
Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος σχεδόν από τις προηγούμενες εκλογές για να συνειδητοποιήσουν ορισμένες Εταιρείες ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τη συνέχιση της προσφοράς κάθε είδους εγγυήσεων σε Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Ζωής και Υγείας!
Όλες οι Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων σε μεταπτυχιακό επίπεδο “MΒΑ” σε όλο τον κόσμο διδάσκουν αποκλειστικά το “Στρατηγικό Επιτελικό Μάνατζμεντ” το Μήνυμα είναι τόσο απλό όσο και τρομερά δύσκολο:
Η Διοίκηση μιας Οργάνωσης, είτε είναι μικρή είτε είναι μεγάλη, πρέπει να γνωρίζει ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ!
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!
ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΫΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ! (R. Alec Mackenzie, How to save two hours a day)
Η Διοίκηση, οφείλει για τρία τουλάχιστον χρόνια να κάνει “ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟΧΩΝ” Εσόδων και Εξόδων και τους Αναλυτικούς Τρόπους με τους οποίους θα Επιδιώξει να ΕΚΠΛΗΡΏΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ! ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!
Αν ο CEO τα καταφέρει, ανανεώνουν τη σύμβασή του, αν δεν τα καταφέρει, χαρακτηρίζεται “Κακός Μάνατζερ” και πάει σπίτι του!
ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ), ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΩΣ ΧΩΡΑ.
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ & ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!
Εδώ που 9 στους 10 δεν τα έχει καταφέρει γιατί δεν τους βλέπω σπίτια τους αλλά σε άλλες εταιρίες;;;;;;;;;;;;;