Η ΑΧΑ έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητα να στέκεται δίπλα στους νέους και υφιστάμενους πελάτες της, προσφέροντας υπεραξία στα χρήματα που διαθέτουν για την ασφάλισή τους, μέσα από συνεχείς βελτιώσεις στο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει.
Με αυτή τη στόχευση, η Εταιρεία προχώρησε σε μια σειρά από ενέργειες στον κλάδο του αυτοκινήτου οι οποίες απαντούν στις ανάγκες που έχουν οι πελάτες, παλαιοί και νέοι.
Πιο συγκεκριμένα:
- Νέοι πελάτες – Μείωση ασφαλίστρου κατά 5% στα νέα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου.
- Υφιστάμενοι πελάτες – Επιβράβευση για όσους ανανεώνουν την ασφάλισή τους, μειώνοντας το ασφάλιστρο ανανέωσης μέχρι και 12,5% στο 2ο έτος και 15% συνολικά στο 3ο έτος ασφάλισης.
- Νέοι & Υφιστάμενοι πελάτες – Αναβάθμιση στις παροχές οδικής βοήθειας χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Σχετικά με τις νέες παροχές οδικής βοήθειας, αυτές συνοψίζονται ως εξής:
- Δεύτερη μεταφορά σε κάθε ατύχημα σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες αν τίθεται θέμα ασφάλειας του οχήματος, φύλαξη του οχήματος, καθώς και μεταφορά σε συνεργείο επιλογής των πελατών.
- Μεταφορά του οχήματος σε διαφορετικό νομό από την έδρα του.
- Σε περίπτωση ταξιδιού, παροχή οχήματος αντικατάστασης.
- Σε περίπτωση ατυχήματος, παροχή δυνατότητας δεύτερης ρυμούλκησης σε άλλο σημείο.
Προσηλωμένοι στις ανάγκες όσων την εμπιστεύονται για την προστασία της περιουσίας τους, οι άνθρωποι της ΑΧΑ επενδύουν στη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από πλευράς της Εταιρείας, με στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών και τη συνεχή προσφορά υπεραξίας.