Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ζήτησε από τον John Potter, εγκεκριμένο συνεργάτη του CII & Εκπαιδευτικό σύμβουλο στον κλάδο των Ναυτασφαλίσεων, να μας μιλήσει για την εκπαίδευση στη Ναυτιλία, το ρόλο του CII και τις ευκαιρίες της αγοράς μας στο συγκεκριμένο κλάδο. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δημοσιεύεται στο Ασφαλιστικό Marketing Φεβρουαρίου 2015.
Οι ναυτασφαλίσεις περιλαμβάνουν ένα ευρύτερο φάσμα κινδύνων και καλύψεων. Επεκτείνεστε σε όλο αυτό το φάσμα ή εξειδικευμένα στο Hull and Machinery και στο P&I;
Παρέχω εκπαίδευση σε θέματα ασφάλισης φορτίου, μεταφοράς φορτίου, ασφάλισης διακίνησης αποθεμάτων, Ενέργειας (συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων), καθώς και Hull & Machinery και P&I.
Η εκπαίδευση είναι αναγκαία και στους υπαλλήλους των εταιρειών (underwriters) και στους Μεσίτες (Brokers). Τι εκπαιδευτικές διαφορές υπάρχουν;
Πιστεύω ότι η εκπαίδευση στη θαλάσσια ασφάλιση θα πρέπει να είναι προσβάσιμη για όλους όσους εμπλέκονται με ναυτιλιακές εταιρείες. Η εκπαίδευση της θαλάσσιας ασφάλισης είναι το ίδιο για τους υπαλλήλους των ναυτιλιακών εταιρειών, όπως είναι για πράκτορες ναυτασφαλίσεων και τους underwriters. Έχοντας εργασθεί και ως underwriter αλλά και ως manager σε ασφαλιστικές εταιρείες, και ως εγκεκριμένος συνεργάτης με το Charted Insurance Institute (ACII), έχω τα κατάλληλα προσόντα για να διδάξω νέους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα, σε ολόκληρο τον κόσμο, θέματα που σχετίζονται με τη ναυτιλία και στα οποία είμαι ειδικευμένος.
Η εκπαίδευση ενός στελέχους για το χώρο των ναυτασφαλίσεων, αφορά μόνο σε τεχνικά αντικείμενα ή και σε «πωλησιακά», όπως γίνεται στους υπόλοιπους ασφαλιστικούς κλάδους;
Όχι ιδιαίτερα. Οι τεχνικές πωλήσεων προκύπτουν με πολλούς τρόπους και είναι σημαντικό για τον καθένα από εμάς να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ευκαιρίες πωλήσεων, ακόμη και αν δεν είναι εμφανείς. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι προσεγγίζουν ένα πρόβλημα ή μια καταγγελία μπορεί να είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό των πωλήσεων εάν η προσέγγιση είναι σωστή, δηλαδή εάν το πρόσωπο που ασχολείται με την κατάσταση πλησιάζει με ένα θετικό και ανοικτό τρόπο, και μπορεί να προσφέρει πρωτότυπες λύσεις όπου χρειάζεται.
Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης στο asfalistikomarketing.gr