Η AXA Ασφαλιστική για 3η φορά, σε σύνολο οκτώ ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού «Famous Brands», που διεξήγαγαν η Wizzard Insights Strategists και το Reputation Management Institute, κατέκτησε την 3η θέση σε «ψήφο εμπιστοσύνης» των πολιτών μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Ο κύριος Θωμάς Πουφινάς, Offer Director, της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δήλωσε «Είμαστε υπερήφανοι που η ΑΧΑ, 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία, βρίσκεται στην Ελλάδα, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και για τρίτη συνεχή χρονιά, στην κορυφή των εταιρειών με καλή φήμη. Σεβόμενοι τη σημαντική αυτή διάκριση, συνεχίζουμε να προσφέρουμε πραγματική προστασία στους Έλληνες καταναλωτές και τις οικογένειές τους σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Για να το πετύχουμε, δεν σταματάμε να αφουγκραζόμαστε με προσήλωση τις ανάγκες τους, ανανεώνουμε με γνώμονα την αξιοπιστία τις προτεινόμενες υπηρεσίες μας και διασφαλίζουμε τη διαθεσιμότητά μας για να βρισκόμαστε στο πλάι τους, όταν μας χρειαστούν».
Η έρευνα διεξήχθη φέτος για 8η συνεχή χρονιά, την περίοδο 15 Μαΐου έως 25 Ιουνίου 2013, με τη μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviews) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Συνολικά αξιολογήθηκαν 35 κατηγορίες, 34 κατηγορίες Προϊόντων και Υπηρεσιών και 1 κατηγορία ‘Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις’ (Μ.Κ.Ο.). Το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού σε άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18 – 64 ετών. Στην έρευνα συμμετείχαν 805 ερωτώμενοι από το ευρύ κοινό – τυχαία επιλεγμένοι. Oι απαντήσεις ήταν αυθόρμητες και δεν υπήρχε η βοήθεια λίστας.
Για την πληρότητα της είδησης: 1η είναι η INTERAMERICAN (για 6η φορά σε σύνολο 8 ερευνών) και 2η η ΕΘΝΙΚΗ (που υπήρξε και 2 φορές πρώτη στο παρελθόν στις έως σήμερα 8 έρευνες).