Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η AXA κατατάσσεται στα 100 κορυφαία Best Global Brands σύμφωνα με την κατάταξη που παρουσίασε η Interbrand στις αρχές Οκτωβρίου 2012. Συνολικά, η αξία του εμπορικού σήματος της AXA αυξήθηκε κατά 1%, το οποίο αντιστοιχεί σε 6,75 δισεκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας την 58η καλύτερη παγκόσμια μάρκα και το 1ο παγκόσμιο εμπορικό σήμα στον ασφαλιστικό κλάδο.
Η αξιολόγηση του σήματος της AXA και η ηγετική της θέση αντανακλά κυρίως την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της και επιβεβαιώνει την ικανότητά της να είναι διαθέσιμη, προσηλωμένη και αξιόπιστη.
Πέρα από το γεγονός ότι η AXA εμφανίζεται ως ηγέτης στον τομέα της, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι σε ένα σχετικά δύσκολο περιβάλλον για τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, η αξία των εμπορικών σημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών έχει αναπτυχθεί συνολικά. Αυτή είναι μια ισχυρή ανταμοιβή για μια βιομηχανία που όλο και περισσότερο αποδεικνύει ότι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της αποτελεί κύρια προτεραιότητά της.
Η Véronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου AXA, σχολίασε: «Το να κατατάσσεσαι για άλλη μία φορά κορυφαία παγκόσμια μάρκα στον ασφαλιστικό κλάδο είναι μια σημαντική διάκριση και μια μεγάλη αναγνώριση της βαθιάς και καθημερινής μας αφοσίωσης στους πελάτες μας. Δουλεύουμε σκληρά για να τους παρέχουμε προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες που προσθέτουν αξία και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πέρα από τη χρηματοοικονομική μας ευρωστία, βρισκόμαστε καθημερινά στο πλευρό των 101 εκατομμυρίων πελατών μας μέσα από τις ομάδες μας και τα δίκτυα διανομής μας. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω θερμά για τις προσπάθειές τους και για το βασικό ρόλο που διαδραμάτισαν. Για να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, πρέπει να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, η AXA θα παραμείνει στην κορυφή των εμπορικών σημάτων στον ασφαλιστικό κλάδο».
Η AXA περιλαμβάνεται επίσης στην κατάταξη των 50 Best Global Green Brands που δημοσιεύθηκε από την Interbrand στα τέλη Ιουνίου 2012, μια σημαντική αναγνώριση των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της.