Η Hyundai κατακτά την κορυφή ανάμεσα στις non-premium μάρκες, ως η πιο αξιόπιστη μάρκα ευρείας παραγωγής, στην έρευνα APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout) της J.D.Power.
Ταυτόχρονα αποκτά την υψηλότερη βαθμολογία στην έρευνα «2014 Initial Quality Study» της J.D. Power διάκριση που την καθιστά τη μοναδική μάρκα που κατακτά πρωτιές και στις δύο έρευνες την ίδια χρονιά!
Η APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout), είναι μία έρευνα που διεξάγεται τα τελευταία 19 χρόνια από την J.D. Power και δείχνει την ικανοποίηση των αγοραστών από το αυτοκίνητο που επέλεξαν. Η μελέτη αυτή χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές για να τους βοηθήσει στις αποφάσεις αγοράς τους αλλά και από τους κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο για να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν πιο ελκυστικά αυτοκίνητα. Η μελέτη “2014 APEAL” βασίστηκε στις απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν από τον Φεβρουάριο έως και τον Μάιο του 2014 από περισσότερους από 86.000 αγοραστές και μισθωτές νέων μοντέλων, οι οποίοι ερωτήθηκαν μετά από τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας τους.
Η Μελέτη APEAL συμπληρώνει τη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study- IQS), η οποία επικεντρώνεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών της ιδιοκτησίας.
Η μελέτη αυτή εστιάζειστην απόδοση των μοντέλων και τα συγκρίνει με παρόμοια μοντέλα στις αντίστοιχες κατηγορίες. Με τον τρόπο αυτό βοηθά τους κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο στο σχεδιασμό και την παραγωγή υψηλότερης ποιότητας οχημάτων που ξεπερνούν τις προσδοκίες των καταναλωτών.
Στις επόμενες θέσεις κατάταξης μετά την Hyundaiβρέθηκαν κατασκευαστές όπως oι Toyota, Kia, Honda, BMW,Audi, Volvo, Mercedes-Benzκ.α.
Την αντίστοιχη πρώτη θέση στην έρευνα APEALστις premium μάρκες κατέκτησε η Porsche. Επίσης ηDodge ισοφάρισε την Porsche αφού και εκείνη βραβεύτηκε για τα Challenger, Charger και Dart ενώ αντίστοιχα η Porsche για τα 911, Boxster and Cayenne.