Η Hyundai Motor Company, επίσημος συνεργάτης της Διεθνούς Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (FIFA), ανακοίνωσε ότι έχουν επιλεγεί ο Ισπανός Iker Casillas και ο Βραζιλιάνος Ricardo Kaka ως Πρεσβευτές της μάρκας για το Παγκόσμιο Κύπελλο “FIFA World Cup Brazil ™”.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε αυτά τα θρυλικά αστέρια του ποδοσφαίρου ως Πρεσβευτές μας στο Παγκόσμιο Κύπελλο», δήλωσε ο κ. Tak Uk Im, Executive Vice President & Chief Operating Officer ( COO ) της Hyundai Motor Company. «Μέσω των Casillas και Kaka, ελπίζουμε να μεταφέρουμε το πάθος και τον ενθουσιασμό του τουρνουά με κάθε γωνιά του κόσμου, ενώ για άλλη μια φορά αποδεικνύουμε τη δέσμευση της Hyundai Motor στο πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο».
Ο Iker Casillas, τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης CF, έχει συμμετάσχει τρεις φορές στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της FIFA και θεωρείται ένας από τους καλύτερους γνώστες του αθλήματος. Ομοίως, ο Ricardo Kaka, αγωνίζεται ως μέσος στη Μίλαν, έχει παίξει επίσης στο Παγκόσμιο Κύπελλο τρεις φορές και τιμήθηκε με το “FIFA World Player of the Year” και το “ Ballon d’Or” το 2007 .
Επιπλέον, στη Βραζιλία, η Hyundai Motor επέλεξε τον Emboaba Oscar ως τοπικό εκπρόσωπο της μάρκας για το τουρνουά . Ο Oscar αγωνίζεται σήμερα ως μέσος στην Τσέλσι F.C.
Οι Πρεσβευτές της μάρκας Hyundai θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στην οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ της Hyundai Motor και των οπαδών του ποδοσφαίρου, μέσα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο έτος. Οι δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν τηλεοπτικές και έντυπες διαφημίσεις, ψηφιακά προγράμματα μάρκετινγκ και διάφορες εκδηλώσεις.
Η συνεργασία της Hyundai με τη FIFA ξεκίνησε το 1999 και έχει συμφωνηθεί να διαρκέσει μέχρι το 2022. Η Hyundai Motor έχει υποστηρίξει επιτυχώς σημαντικά γεγονότα, όπως το FIFA World Cup™ στην Κορέα – Ιαπωνία (2002), στη Γερμανία (2006) και τη Νότιο Αφρική (2010) καθώς και άλλες διοργανώσεις, όπως το FIFA Confederations Cup. Η επιτυχημένη χορηγία του διεθνούς ποδοσφαίρου έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή και συνεχή βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της Hyundai Motor και της εικόνας της μάρκας.