Σε ώριμες ασφαλιστικές αγορές, η στρατηγική Marketing έχει ως κεντρικό σχεδιασμό την ανάδειξη των βασικών αξιών (core values) της Εταιρείας, οι οποίες με τη σειρά τους διαμορφώνουν την αξία του εμπορικού σήματος και κατά συνέπεια την τοποθέτηση (positioning) της Εταιρείας στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Επίσης, κατά κανόνα αποφεύγονται οι αποκλειστικά προϊοντικές προωθητικές ενέργειες, εκτός αν η Εταιρεία διαθέτει μία μόνο γραμμή παραγωγής (monoliner carriers), ενώ η προσέγγιση επιβάλλει τη γραμμή «δίπλα και όχι επάνω» (besides and not on top) στον πελάτη, με την τελική επιλογή να ανήκει πάντοτε σε αυτόν. Στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια έντονη τάση στην προβολή τιμολογιακών προσφορών, ιδίως στον κλάδο αυτοκινήτου η οποία, όσο και αν σχετίζεται με την ανάγκη του καταναλωτικού κοινού για εξοικονόμηση πόρων, δεν συνάδει με τα παραπάνω και σε ένα βαθμό αφαιρεί από το ασφαλιστικό προϊόν την προστιθέμενη προσλαμβάνουσα αξία που οφείλει να διαθέτει στα μάτια των ασφαλισμένων μας. Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Θεόδωρος Ζαχαρόπουλος Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων Interasco ΑΕΓΑ.