Σταθερά θετική εικόνα για την πορεία της Interamerican αντανακλούν τα παραγωγικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2010. Με εστίαση στις εμπορικές δραστηριότητές της και με σχεδιασμό στη λογική ανάπτυξης εργασιών προχωρεί η εταιρεία, εδραιώνοντας την πρωταγωνιστική θέση της στο αναδιαμορφούμενο τοπίο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου, η Interamerican παρουσιάζει συνολική παραγωγή σε μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 253,77 εκατ. ευρώ έναντι 241,9 εκατ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2009, αυξημένη κατά 4,9%.
Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής η εταιρεία σημείωσε παραγωγή 138,13 εκατ., με αύξηση 1,9% έναντι α’ εξαμήνου του 2009 (135,61 εκατ.), που οφείλεται κυρίως στις συνεχιζόμενες πωλήσεις επενδυτικών (unit linked) προϊόντων και δευτερευόντως στον υπερδιπλασιασμό της παραγωγής στον κλάδο Υγείας.
Στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών η παραγωγή έφθασε στα 110,31 εκατ. αυξημένη κατά 8,5% έναντι 2009 (101,66 εκατ.), που προήλθε κυρίως από τους κλάδους αυτοκινήτων (αύξηση 8%) και πυρός (αύξηση 11,5%). Ο τομέας Οδικής Βοήθειας απέφερε 2,57 εκατ. ασφάλιστρα εκτός των ασφαλίστρων οδικής βοήθειας που εγγράφονται στις εταιρείες ζημιών και υγείας του ομίλου (12,78 εκατ.), από εσωτερικές συνέργειες, ενώ η Προσωπική (Άμεση Ιατρική) Βοήθεια παρουσίασε 2,76 εκατ. ασφάλιστρα.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν για την Interamerican ιδιαίτερα δημιουργικό ως προς την υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδιασμού για την ετοιμότητά της εν όψει Solvency II και την αναζωογόνηση των εμπορικών δραστηριοτήτων της. Η εταιρεία προώθησε τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα, στη λογική του συστήματος, Family Life για την προστασία εισοδήματος, Business και Ease Business για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Mediplan Senior για τη φροντίδα υγείας της τρίτης ηλικίας σε συνεργασία με την Ευρωκλινική Αθηνών και βελτίωσε τα ομαδικά προγράμματα Microgroup Protection. Παράλληλα, συνέδεσε τη δομή και λειτουργία του δικτύου agency με την κερδοφόρο απόδοση, ενίσχυσε την πολυκαναλικότητα στη διανομή και ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του project Cosmos για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών.
Χαρακτηριστικά, ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, επισημαίνει: «Όλες οι κινήσεις μας στην Interamerican στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των αναλαμβανομένων κινδύνων και στην ενδυνάμωση των θεμελίων της εταιρείας, ώστε να υποστηριχθεί ο ηγετικός χαρακτήρας της σε μια αγορά που βρίσκεται σε φάση ριζικών μεταβολών. Ο περιορισμός των δαπανών από μόνος του, δεν είναι αρκετός για να έχει σήμερα μια εταιρεία προοπτική. Γι’ αυτό, με γνώμονα τα νέα πλαίσια που δημιουργούνται από την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, η Interamerican είναι έτοιμη για την επόμενη ημέρα υποστηρίζοντας με καινοτόμες για την αγορά μας εφαρμογές και υπηρεσίες την πελατοκεντρικότητα και τον επαγγελματισμό των συνεργατών της. Δημιουργείται ένα σύγχρονο μοντέλο εμπορικών διαδικασιών, εισάγονται νέες τεχνολογίες και συστήματα βελτίωσης της παραγωγικότητας, ενδυναμώνονται οι ανθρώπινοι πόροι και διατηρείται σε πολύ υψηλό επίπεδο η κεφαλαιακή υπόσταση και φερεγγυότητα της εταιρείας».
Πολύ ωραίο και καλογραμένο το δελτίο τύπου της Ιντεραμέρικαν. Θα ήθελα να κάνω όμως κάποιες παρατηρήσεις. – Όταν δημοσιεύεις ένα δελτίο τύπου, έχεις αυτόματα και μια δωρεάν διαφήμιση σε όλα τα μέσα ενημέρωσης και βλέπω ότι η Ιντεραμέρικαν βγάζει σωρηδόν δελτία τύπου, σχεδόν κάθε εβδομάδα, για κάθε είδους θέματα, από σοβαρά θεματα, μέχρι και για ψύλου πήδημα. Επίσης όταν βάζεις το δίκτυο να πουλάει αποταμιευτικά προγράμματα τύπου Capital, με πληρωμή μιας καταβολής, δεν είναι σωστό να τα βαφτίζεις περιοδικού ασφαλίστρου, για να γράφεις στην παραγωγή το 100%, αντί του σύνηθες 10%, και να ισχύρίζεσαι μετά ότι αυξήθηκε η νέα παραγωγή στον κλάδο ζωής. Άσε δε που την επόμενη χρονιά που πηγαίνει ειδοποιητήριο στον πελάτη για να βάλει ξανά 10.000 ευρώ, ο πελάτης παθαίνει έμφραγμα και ο ασφαλιστής τρέχει να του εξηγήσει ότι έγινε….. λάθος στα κομπιούτερ!
Ρε παιδιά! Βάλτε και καμιά καινούργια φωτογραφία του κ. Κώτσαλου γιατί με τις παλιές τον αδικείτε τον άνθρωπο. Τώρα έχει αδυνατίσει. Έχει μείνει μισός.