Κάν’ το για λιγότερα, κάν’ το καλύτερα, κάνε περισσότερα. Αυτό μας είχε πει ο Philip C. Richards πριν από 8 περίπου χρόνια, το 2006, στην Κρήτη: «Κάν’ το για λιγότερα, κάν’ το καλύτερα, κάνε περισσότερα». Και «κάνε συνεχώς αλλαγές», θα προσέθετα εγώ, γιατί όπως έχει πει και ο Albert Einstein, «ο μεγαλύτερος βαθμός παράνοιας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις άλλο αποτέλεσμα». Σύμφωνα με έναν άλλο μεγάλο δάσκαλο των ασφαλειών, τον Harry Hoopis, τα «κλειδιά της επιτυχίας» για έναν μάνατζερ είναι
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Δημήτρης Φαραντούρης Agency Manager της Interamerican στο Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου 2014.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδώ