+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023
© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..
Ένα χαρακτηριστικό του λαού μας, είναι η ισοπεδωτική διάθεση που έχει για τα πάντα.
Εν προκειμένω, το άρθρο συγκρίνει δύο παντελώς ανόμοια πράγματα : μία γέφυρα απλής κατασκευής στην Κίνα, που εδράζεται σε ρηχό πυθμένα και στηρίζει τελείως διαφορετικά φορτία, με μία υπερκατασκευή-πρόκληση για οποιονδήποτε μεγάλο κατασκευαστή παγκοσμίως, που έχει συνολικό ύψος πυλώνων τα 227 μέτρα. Σε πυθμένα βάθους 65 μέτρων, με έντονα προβλήματα στατικότητας και επικίνδυνη σεισμική δραστηριότητα.
Κι επιπλέον, μιλάμε για ένα έργο στην Κίνα, με τα γνωστά ημερομίσθια, άρα κόστος κατασκευής τελείως διαφορετικό.
Επειδή λοιπόν είμαστε μεγάλοι ανθρωποι και πρέπει να βουτάμε τη γλώσσα μας πρώτα στο μυαλό μας, καλό είναι να σοβαρευτούμε επιτέλους…
Σε τι έδαφος θεμελιώθηκε η κινέζικη γέφυρα? Και πόσο μέρος της είναι κρεμαστό? Βλέπω στη φωτογραφία ένα πολύ μικρό μέρος της να είναι κρεμαστό. Λαμβάνει υπ’ όψη του ο συντάκτης ότι η γέφυρά μας είχε πολύ μεγάλο κόστος θεμελίωσης λόγω βάθους και λασπώδους βυθού? Ασφαλώς και έχουμε μεγάλο πρόβλημα με το κόστος των δημόσιων έργων μας για τους γνωστούς γενικά λόγους. Παρ’ όλα αυτά ας προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί στις κριτικές και τις απόψεις μας.
Μάλιστα… κατανοητόν!!! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΣΧΟΛΙΑ!!!! Α, και η Κίνα επίσης δοκιμάζεται από σεισμούς, λιμούς και …καταποντισμούς για να μην ακούσω επιπλέον διακιολογίες για το κόστος!!!!
Χωρίς να θέλω να το παίξω υπερασπιστής του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ και των εργολάβων, απλά να επισημάνω οτι η γέφυρα στην Κίνα έγινε σε περιοχή μη σεισμογενή και με σημαντικό μικρότερο βάθος απ’ ότι η δικιά μας, γεγονός που ανεβάζει κατακόρυφα και το κόστος και τον ρυθμό εξέλιξης του έργου, ενώ για τα ημερομίσθια των εργατών ας μη το συζητάμε καλύτερα.
Πάλι ενδεχομένως να πέσανε οι σχετικές μίζες και να υπήρξαν και καθυστερήσεις αλλά το παράδειγμα δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για συγκρίσεις
Δέν διάβασα σήμερα τίποτα ως απάντηση, ετσι γιά τήν τιμή τών …οπλων ,συγνώμη τής πέννας τού δημοσιογράφου, πού εγραψε τήν σύγκριση δύο εντελώς διαφορετικών σέ τύπο καί τρόπο κατασκευής εργων. Νά περιμένω?
Ημαρτον ρε παιδιά, ήμαρτον επιτέλους!!!
Ούτε καν 3 γα—-να χιλιόμετρα δεν είναι, σε σύγκριση με 33 των κινέζων, και βρήκατε του κόσμου τις δικαιολογίες για το κόστος που πληρώσαμε.
Ναί, τα πήρανε χοντρά όπως τα πήραν όλοι και για ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ!!!