Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αξιοποίησε η INTERAMERICAN για να αναδείξει και να συνδράμει το έργο της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Παιδιών (ΕΛΕΠΑΠ). Ήταν η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η ασφαλιστική εταιρεία ανέπτυξε, κατά την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, μία εύστοχη καμπάνια υπέρ της ΕΛΕΠΑΠ. Η μεγάλη συμμετοχή των φίλων της INTERAMERICAN και του μη κυβερνητικού οργανισμού «μεταφράστηκε» σε ένα σημαντικό ποσόν, που η εταιρεία πρόσφατα επέδωσε στην ΕΛΕΠΑΠ.
Η Μαριάννα Μόσχου, πρόεδρος του οργανισμού, παραλαμβάνοντας την επιταγή από τα στελέχη της εταιρείας, τόνισε τον έξυπνο τρόπο διάδοσης της ιδέας και την πληροφοριών για το έργο της ΕΛΕΠΑΠ, που αποφέρει πολλαπλάσιο όφελος κοινωνικής υποστήριξης του οργανισμού –είναι χαρακτηριστικό ότι έφθασαν τα μηνύματα σε περίπου 1,2 εκατ. χρήστες του Facebook- και υπογράμμισε τη σταθερότητα της συμπαράστασης της INTERAMERICAN, που αποτελεί έναν «κοινωνικό εταίρο» πρώτης γραμμής για την ΕΛΕΠΑΠ, ιδιαίτερης αξίας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. «Η INTERAMERICAN βρίσκεται κοντά μας όχι μόνο με τις διαδικτυακές καμπάνιες, αλλά και με το πρόγραμμα Art & Therapy που υλοποιεί, σε συνεργασία με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών», δήλωσε η κ. Μόσχου. Η συνδρομή της Εταιρείας θα αξιοποιηθεί για την υλικοτεχνική υποστήριξη της θεραπευτικής αγωγής στις εγκαταστάσεις του οργανισμού στην Αθήνα.
Η ΕΛΕΠΑΠ λειτουργεί εδώ και 78 χρόνια, σήμερα με 6 κέντρα πανελλαδικά (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ιωάννινα, Βόλο και Αγρίνιο) και 200 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό, που αγκαλιάζει ετησίως περισσότερα από 1.500 παιδιά με αναπηρία, παρέχοντας εκπαιδευτική και θεραπευτική υποστήριξη, ενώ συνεργάζεται με σημαντικούς ομόλογους οργανισμούς και πρωτοποριακά προγράμματα διεθνώς. H INTERAMERICAN εντάσσει τη σχέση συνεργασίας με την ΕΛΕΠΑΠ στο σχέδιο κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής» που έχει αναπτύξει εδώ και 10 χρόνια και ειδικότερα στον άξονα της υποστήριξης ατόμων με ειδικές ανάγκες.