Πλούσιο υλικό και αρκετές εκπλήξεις κρύβει το Ασφαλιστικό Marketing στο τεύχος Ιουνίου, που κυκλοφορεί μαζί με το ετήσιο Λεύκωμα-θεσμό για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Ο παγκόσμιος επικεφαλής της Belron, Gury Lubner, μιλάει για τους στόχους της Εταιρείας και τις βλέψεις της Carglass στην ελληνική αγορά, ενώ στο κεντρικό θέμα του περιοδικού θα βρείτε έναν πλήρη οδηγό για το πως μπορεί ο σύγχρονος ασφαλιστής να αυξήσει την παραγωγή του.
Παράλληλα, θα ενημερωθείτε – σε ειδικό αφιέρωμα – για τα οφέλη της Νομικής Προστασίας, για καταναλωτές και επιχειρήσεις, και όπως πάντα έχετε την ευκαιρία να δείτε την… άλλη πλευρά των καυτών ζητημάτων του ασφαλιστικού κλάδου.
Στο ένθετο «Λεύκωμα ΕΚΕ 2015» παραθέτουν τις απόψεις τους εκπρόσωποι αρμόδιων φορέων, υπέρμαχοι της εταιρικής υπευθυνότητας και στελέχη των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών σε μία πλήρη έκδοση που αναλύει ζητήματα όπως η ενσωμάτωση της ΕΚΕ στην επιχειρηματική στρατηγική και οι μελλοντικές εξελίξεις στο πεδίο της κοινωνικής υπευθυνότητας.