Σε μια εντυπωσιακή συνέντευξη Τύπου στο σαλόνι του πλοίου ΕΛΥΡΟΣ της ANEK LINES, ανακοινώθηκε χθες το πρωί η συνεργασία της Interamerican με την πλοιοκτήτρια Εταιρεία.
Πρόκειται για μια Μοναδική στο χώρο της Ναυτιλίας Δωρεάν Παροχή Φροντίδας της Υγείας των Επιβατών της ΑΝΕΚ LINES προς όλους τους Πελάτες της!
Το Πρόγραμμα ονομάζεται «Ασφαλώς Μαζί», είναι ένα πακέτο Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας από την Interamerican, ειδικά σχεδιασμένο για όλους τους ταξιδιώτες της ΑΝΕΚ, και ισχύει από την επιβίβασή τους στο πλοίο μέχρι και για 7 ημέρες μετά το ταξίδι!
Συγχαρητήρια στο CEO της Interamerican Γιώργο Κώτσαλο, ο οποίος όχι μόνο παρήγαγε την ιδέα, αλλά και την υλοποίησε τάχιστα, εξασφαλίζοντας ένα Πρωτότυπο και γενναίο Συμβόλαιο. Επιπλέον, εξασφάλισε και ένα δεύτερο Ομαδικό με την ίδια Εταιρεία, ασφαλίζοντας και το Προσωπικό της ΑΝΕΚ LINES. «Οφείλω να ομολογήσω, όμως», τόνισε ο Γ. Κώτσαλος σε μια συζήτηση που είχε το «Insurance Daily» μαζί του, «ότι, αν δεν ήταν επικεφαλής της ANEK ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, δε θα προχωρούσε η εν λόγω συνεργασία. Πρόκειται για ένα μορφωμένο και αποφασιστικό νέο Μάνατζερ, ο οποίος θυμίζει λίγο τον πατέρα του, που έγραψε ιστορία στη Κρήτη για τον τρόπο με τον οποίο Διοικούσε την επιχείρησή του»!
Τα οφέλη και των δύο Εταιρειών είναι πολύ σημαντικά. Πέρα από το Ασφάλιστρο, που δεν είναι αμελητέο, η Interamerican θα ωφεληθεί με μια τεράστιας εμβέλειας διαφημιστική προβολή στους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες της ANEK LINES.
Από την πλευρά της, η τελευταία πρωτοπορεί προσφέροντας μια σπάνια για τις Μεταφορές Υπηρεσία «Φροντίδας της Υγείας των Επιβατών» της, η οποία σίγουρα θα επηρεάσει θετικά την Αγορά της και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της.
Επαναλαμβάνουμε ότι οι επικεφαλής των δύο Εταιρειών δικαιούνται την ιδιαίτερη μνεία της επιτυχίας, δεδομένου ότι για να ολοκληρωθούν παρόμοιες συνεργασίες απαιτούν πολλά σπάνια γνωρίσματα στις προσωπικότητες των CEO που καλούνται να συνεργαστούν, που δε βρίσκονται εύκολα στην Αγορά.
Για παράδειγμα, οι διαπραγματεύσεις συχνά πυκνά κολλάνε σε παιδαριώδη εγωιστικά θέματα, τα οποία, αν είναι κάποιος «Ώριμος» και «Προσγειωμένος», τα διαπερνάει πολύ εύκολα και γρήγορα. Αν δεν είναι όμως και μπερδεύεται με ψευτοεγωισμούς, δε συνεργάζεται ποτέ με κανέναν, είναι γνωστός ως «ο Καβγατζής» και ζει μέσα στη μιζέρια του, βράζοντας συνεχώς στο ζουμί του.
Το πρόγραμμα «Ασφαλώς Μαζί» εξασφαλίζει, πέρα από τις βασικές παροχές της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας Interamerican, μια σειρά επιπλέον παροχών, που θα βοηθήσουν τον επιβάτη και την οικογένειά του να αντιμετωπίσουν ολοκληρωμένα τις συνέπειες ενός ενδεχόμενου Ατυχήματος ή απρόοπτου περιστατικού Υγείας. Συγκεκριμένα, το «Ασφαλώς Μαζί» εξασφαλίζει σε περίπτωση Ασθένειας ή Ατυχήματος του ταξιδιώτη τις εξής Παροχές:
- Επαναπατρισμό των μελών της οικογένειάς του που συνταξιδεύουν.
- Φροντίδα των παιδιών του.
- Εισιτήριο σε στενό συγγενή για να βρεθεί άμεσα κοντά στον παθόντα.
- Κάλυψη των εξόδων σε ξενοδοχείο για στενό συγγενή στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
- Νοσοκομειακή περίθαλψη στο εξωτερικό, εφόσον ταξιδεύει εκεί το πλοίο της ΑΝΕΚ.
Ακόμη, για κάθε πρόβλημα Υγείας εν πλω έως και για 7 ημέρες μετά το ταξίδι έμπειροι γιατροί διαφόρων ειδικοτήτων της Interamerican απαντούν στη Γραμμή Υγείας 1010, σε κλήσεις από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, και βρίσκονται στη διάθεση του ασφαλισμένου 24 ώρες το 24ωρο, για να δώσουν υπεύθυνες ιατρικές συμβουλές και οδηγίες. Ειδικευμένο προσωπικό αναλαμβάνει, αν κριθεί αναγκαίο, την οργάνωση και το συντονισμό της υγειονομικής μεταφοράς με το κατάλληλο μέσο (ασθενοφόρο, ελικόπτερο ή αεροπλάνο) σε νοσοκομείο, ώστε να παρασχεθεί η απαραίτητη Ιατρική Φροντίδα.
Κατά την παρουσίαση της συνεργασίας, ο Γ. Σ. Βαρδινογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ LINES, δήλωσε: «Η ΑΝΕΚ, πρωτοπόρος στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας, είναι στην ευχάριστη θέση να προσφέρει μια μοναδική κάλυψη Υγείας προς όλους τους επιβάτες της, κάνοντας το ταξίδι τους σίγουρο, μέσω υπηρεσιών που φέρουν την υπογραφή μιας καθ’ όλα αξιόπιστης και καινοτόμου εταιρείας, της Interamerican».
Ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican, τόνισε: «Δύο μεγάλοι επιχειρηματικοί οργανισμοί, με ηγετική θέση ο καθένας στο χώρο του, συμπράττουν για να προσφέρουν ξέγνοιαστο ταξίδι στους επιβαίνοντες στα πλοία της ΑΝΕΚ με ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας. Εμείς στην Interamerican γνωρίζουμε πολύ καλά την αξία αυτής της παροχής για την υγεία και τη ζωή των ασφαλισμένων μας, από το πλήθος των περιστατικών που έχουμε αντιμετωπίσει στα 18 χρόνια λειτουργίας αυτής της υπηρεσίας».
Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Interamerican, με πολυετή πείρα στον τομέα, ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις δύσκολες περιπτώσεις ενός αιφνίδιου προβλήματος υγείας ή ενός ατυχήματος. Η εταιρεία διακρίνεται για την εξαιρετική υποδομή της και οργανώνει τη μεταφορά με τα δικά της μέσα: 17 ιδιόκτητα ασθενοφόρα, 3 ελικόπτερα, 1 υγειονομικό αεροπλάνο και 70 μόνιμοι εξειδικευμένοι συνεργάτες της βρίσκονται σε συνεχή ετοιμότητα.
Τα στοιχεία της παραγωγής της Interamerican για το α΄ τρίμηνο του 2009 ήταν πολύ καλά. Ο κλάδος Ζωής είχε αύξηση 8% και οι Γενικές 16%. Τα Ομαδικά της Συμβόλαια επίσης αυξήθηκαν σημαντικά, κυρίως γιατί πολλές μεγάλες Εταιρείες έκριναν σκόπιμο να αλλάξουν Ασφαλιστικό Φορέα.
Η ΑΝΕΚ LINES, πρωτοπόρος και κυρίαρχη στον χώρο της ακτοπλοΐας, διαθέτει, με ναυαρχίδα της το υπερπολυτελές ΕΛΥΡΟΣ, τα πιο σύγχρονα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, τα οποία προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τόσο στις γραμμές εσωτερικού (Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα) όσο και στις γραμμές που συνδέουν την Ελλάδα με την Ιταλία.
Η ANEK, η Καλύτερη εταιρεία της χρονιάς 2008 για την επιβατηγό ναυτιλία, όπως ανακηρύχθηκε από τους Lloyd’s List, με αυθεντική κρητική φιλοξενία, επιβεβαιώνει μέσα από το πρόγραμμα «Ασφαλώς Μαζί» τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Φαντάζεστε πόσο θα αυξηθούν οι Πωλήσεις της Interamerican, αν βρει ένα νόμιμο τρόπο να διοχετεύει τα ονόματα των Επιβατών της ΑΝΕΚ LINES στο Δίκτυό της;
Μια προσέγγιση του τύπου:
«Σας τηλεφωνώ από την Interamerican σχετικά με το “Πρόγραμμα Υγείας” που περιλαμβάνεται στο εισιτήριό σας. Γνωρίζετε ότι μπορείτε να το επεκτείνετε για όλο το καλοκαίρι με μια πολύ μικρή επιβάρυνση;».
Ή, ακόμα καλύτερα, κάθε επιβάτης να παίρνει ένα μονόφυλλο με ένα Δελτίο Πληροφοριών και Απαντητικό Φάκελο, με πληρωμένο γραμματόσημο, στο οποίο σύντομα και περιεκτικά να περιγράφεται ένα συγκεκριμένο Πρόγραμμα Φροντίδας της Υγείας, που δύσκολα θα απορρίπτεται και το οποίο θα συμπληρώνεται από τον επιβάτη και θα ταχυδρομείται στα κεντρικά! Και, ακόμα καλύτερα, η ANEK LINES να δημιουργήσει μια θυγατρική Μεσιτική και να προωθεί όλες αυτές τις Πολύτιμες Υπηρεσίες προς τους Επιβάτες Πελάτες της! Για παράδειγμα, πόσοι επιβάτες θα αγνοούσαν μια ερώτηση του τύπου:
«Έχετε Ασφαλίσει το Μισθό σας;».