Στέλνουμε το Μήνυμα σε όλους τους Σεβαστούς Αναγνώστες: CEO, Διευθυντές Πωλήσεων, Μεσίτες, Πράκτορες, Δ/Κ, Assistant, Unit Mngr και Ασφαλιστές Ζωής. Μη χάσετε την Ευκαιρία! Δεν είναι τυχαίο, που η Limra Αγόρασε το Πρόγραμμα του H.Hoopis και το προωθεί σε όλον τον κόσμο με τεράστια Επιτυχία! Από τις ΗΠΑ μέχρι την Κίνα και τις Ινδίες! Παρόμοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται κάθε μέρα στην Αγορά μας! Από τα πρώτα λεπτά θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από εμάς, λειτουργούμε με το λανθασμένο τρόπο. Πρόχειρα, δύσκολα, ακριβά, επιφανειακά! Θα διαπιστώσετε ότι η απόφασή σας να επενδύσετε €500 το χρόνο στην Επιμόρφωσή σας από τους καλύτερους Επαγγελματίες στον Κόσμο, ήταν η καλύτερη Επένδυση της χρονιάς! Μην ακούτε τους “ξερόλες” που ισχυρίζονται ότι εδώ είναι Ελλάδα και δεν περνάνε οι… Αμερικάνικες Πρακτικές! Οι Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο είναι όμοιοι! Όλοι εκτιμούν και αναγνωρίζουν τον Έντιμο Επαγγελματία, τον Ενημερωμένο, το σοβαρό, τον Οργανωμένο τον Ειλικρινή, το Συγκροτημένο! Με την ίδια ευκολία, δεν αναγνωρίζουν και δεν εκτιμούν τον πρόχειρο, τον ενθουσιώδη, τον επιφανειακό που έχει απαντήσεις για όλα και για όλους! Σημειώστε: Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες είναι πέντε και είναι Παγκόσμιες! Ο αριθμός των Επιφανειακών Πωλήσεων που γνωρίζουμε μειώνεται γρήγορα. Η Επαγγελματική Ουσιαστική Διαμεσολάβηση που Προσφέρει Πρόσθετη Αξία, φαίνεται αμέσως! Η Σκέτη Διαμεσολάβηση, πάλι φαίνεται αμέσως! Οι καλοί πελάτες αναγνωρίζουν αμέσως σε ποια από τις δύο κατηγορίες υπάγεστε! Δεν μπορείτε να τους κοροϊδέψετε! Για αυτό το λόγο νομίζετε ότι οι μεγάλοι πελάτες είναι απροσπέλαστοι! Το πρόβλημα είστε Εσείς, δεν είναι οι “Δύσκολοι Πελάτες”!
Ο Μυημένος Ασφαλιστής που Πιστεύει στην Αναγκαιότητα της Ασφάλισης, προσεγγίζει τον Πελάτη με τη “Νοοτροπία” του “Ιεραπόστολου” που “Προσφέρει τη Θεία Προστασία της Ασφάλισης”! Δεν προσεγγίζει τον πελάτη με την υστερόβουλη Νοοτροπία του “Απιστου” που νομίζει ότι είναι εκεί για να ΄”Κλείσει” την Πώληση! Που είναι χωμένος 100% μέσα στη Νοοτροπία του Αρπάζειν τα Ασφάλιστρα! Αν θέλετε να αναβαθμίσετε το πελατολόγιό σας και να Εξυπηρετείτε Μεγάλους Πελάτες, Επιχειρηματίες, Ελεύθερους Επαγγελματίες και Εύπορους Ατομικούς, θα πρέπει να ξεκινήσετε από τον…εαυτό σας! Οι δύο Εισηγητές, προσφέρουν ερωτηματολόγια που αποκαλύπτουν και Αξιολογούν τη Συμπεριφορά σας. Πόσο Καλοί… Ακροατές είστε, Πόσο…Δημιουργικοί Ακροατές είστε! Πόσο…Ασφαλείς αισθάνεστε με τον εαυτό σας… (Προσοχή, η υπεραυτοπεποίθηση και η δήθεν άνετη Συμπεριφορά περικλείει μεγάλες δόσεις Ανασφάλειας που δεν τη διακρίνουν πολλοί Επαγγελματίες)! Οι Μεγάλοι Πελάτες, όμως τη διακρίνουν και φυσικά χάνετε πόντους! Και οι δύο εισηγητές διδάσκουν και στις δύο Ημερίδες. Των Διευθυντών Καταστημάτων και των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Οι Μεσίτες και οι Πράκτορες που επιθυμούν να αναπτύξουν μικρές ομάδες Επαγγελματιών Ασφαλιστών θα πρέπει να παρακολουθήσουν και τις δύο Ημερίδες. Προσφέρεται έκπτωση 20%. Θα διαπιστώσουν γιατί δεν μπόρεσαν μέχρι σήμερα να δημιουργούσουν Επαγγελματίες Συνεργάτες και θα αποκτήσουν συγκεκριμένα Εργαλεία Εύρεσης και Ανάπτυξης Επαγγελματιών Ασφαλιστών.
H Morax, δέχεται τρίμηνες μεταχρονολογημένες Επιταγές και εγγυάται την Απόλυτη ικανοποίηση σας. Όσοι δηλώσουν ότι δεν ικανοποιήθηκαν από την Ημερίδα, η επιταγή τους επιστρέφεται αμέσως χωρίς ερωτήσεις ή άλλες προϋποθέσεις.