Απο την επίσκεψη Διευθυντών Καταστημάτων της Interarmerican στο κορυφαίο Κατάστημα του Jonathan Jaramilo, της New York Life, στη Νέα Υόρκη, που πραγματοποιήθηκε περύσι μετά το Συνέδριο της GAMA. Όρθιοι είναι ο Jonathan Jaramilo και ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican. Καθιστοί από αριστερά διακρίνονται οι Χαμουζάς, Φαραντούρης, Δοκούζης και δεξιά ο Τάσος Αντωνάκος, του Άργους.
Θέλετε μερικά στοιχεία της παραγωγής του Καταστήματος του J. Jaramilo; Σημειώστε: Προμήθειες Νέας Παραγωγής, πρώτου έτους,$10.000.000. Αυτό σημαίνει ότι τα πρωτοετή Ασφάλιστρα που παράγουν οι συνεργάτες του είναι πάνω από $25.000.000. Οι Διευθυντές της Interamerican εντυπωσιάστηκαν επίσης από το μεγάλο αριθμό Μελών του MDRT που παρήγαγε κάθε χρόνο. Το Κατάστημα έχει τμήμα Ανάληψης κινδύνων και Εκδόσεων! Το σημαντικότερο, όμως, “Εργαλείο” που διαθέται το συγκεκριμένο Κατάστημα είναι ένα Πρόγραμμα μέσω του οποίου ο Δ/Κ αλλά και ο Διευθυντής Πωλήσεων, μπορούσαν να παρακολουθούν όλες τις Δραστηριότητες των Ασφαλιστών, δηλαδή όλα τα ραντεβού με πλήρη στοιχεία, όνομα υποψήφιου πελάτη, τηλέφωνο, ημέρα και ώρα του ραντεβού καθώς και τα αποτελέσματα των ραντεβού. Το Πρόγραμμα είναι γνωστό στην Ελλάδα από το… 1990, το διέθετε η LIMRA στα μέλη της και η Morax το δίδασκε από το 1980 στους Διευθυντές Καταστημάτων και στους Διευθυντές Πωλήσεων! Όσοι παρακολούθησαν τα εν λόγω Σεμινάρια θα θυμούνται το Μήνυμα του Κεφαλαίου “Εποπτεία”:
“Μη ζητάτε Αιτήσεις! Να Εποπτεύετε την Εφαρμογή των Οργανωμένων Δραστηριοτήτων των Ασφαλιστών σας”! Αυτή είναι η δουλειά σας! Να είστε στο Κατάστημα κάθε Δευτέρα 6 -11 το βράδυ να βεβαιώνεστε ότι οι Ασφαλιστές σας κάνουν τα 50-60 τηλέφωνα που απαιτούνται, προκειμένου να κλείσουν τα απαραίτητα 10 νέα ραντεβού που απαιτεί ο Νόμος των Πιθανοτήτων, για να έχει ο Ασφαλιστής σας τουλάχιστον δύο νέες Αιτήσεις την εβδομάδα!
Θα θυμάστε και το έντυπο που περιελάμβανε το μάθημα το οποίο με το Excel παρακολουθούσε κάθε εβδομάδα τον αριθμό των τηλεφωνημάτων, τον αριθμό των κλεισμένων ραντεβού, τον αριθμό των Αιτήσεων και τα Ασφάλιστα, με αυτό τον τρόπο 2/2000, δηλαδή, τη συγκεκριμένη εβδομάδα είχε δύο Αιτήσεις των 2000 ευρώ σε Ασφάλιστρα, δίπλα στην επόμενη στήλη, τις Παραδόσεις της εβδομάδας, ας πούμε 3/2.700, δηλαδή, τρεία συμβόλαια των 2.700 σε αθροιστικά Ασφάλιστρα, η επόμενη στήλη έπρεπε να έχει τον αριθμό των Συστάσεων που πήρε ο Ασφαλιστής από τα 10 ραντεβού και η τελευατία στήλη, τον αριθμό 50 τουλάχιστον Επιστολών Προσέγγισης σε νέους υποψήφιους. Το κάτω μέρος της εβδομαδιαίας αναφοράς, προέβλεπε χώρα για το όνομα του πελάτη, το είδος του συμβολαίου που αγόρασε, τα προσαρτήματα, τα Ασφάλιστρα, την προκαταβολή, την προμήθεια και το υπόλοιπο των Ασφαλίστρων που έπρεπε να παράγει ο Ασφαλιστής για να εκπληρώσει τον στόχο του.
Από κάτω, συμπλήρωνε τον δεύτερο πελάτη της εβδομάδας, και τα ίδια στοιχεία, ώστε στη στηλη των προμηθειών να βλέπει ο Ασφαλιστής, πόσα κέρδισε την εβδομάδα που πέρασε! Δεν υπάρχει πιο μεγάλη αυτόματη παρακίνηση του Ασφαλιστή, από το να γράφει κάθε εβδομάδα, πόσα κέρδισε από νέες Πωλήσεις!
Όσοι νιώθουν, μπορούν να καταλάβουν την Αξία αυτού του απλού Εποπτικού Εντύπου, που δυστυχώς, ελάχιστοι Δ/Κ εφαρμόζουν. Τους γνωρίζετε. Είναι οι 10-15 κορυφαίοι της χώρας. Ρωτήστε τους!
Βλέπετε πώς μια απλή φωτογραφία από το αρχείο του ID τι Μηνύματα έβγαλε;