Τα εγκαίνια των νέων γραφείων της DAS Hellas πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Παρασκευή 28/9/12, στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 411, τα οποία παρακολούθησαν πολλοί συνεργάτες και στελέχη της Ασφαλιστικής Αγοράς. Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου που κατέγραψε την ανάγκη αυτοβελτίωσης των επιχειρήσεων, καθώς και κορυφαία στελέχη της DAS και συγκεκριμένα ο Rainer Huber, CEO της DAS International και η Regina Spieler, Regional Manager για τη Νότια Ευρώπη, οι οποίοι και αποτύπωσαν το ενδιαφέρον της μητρικής εταιρείας για την ελληνική αγορά.
Την τελετή εγκαινίων ξεκίνησε ο κ. Huber, ο οποίος μιλώντας στους παρευρισκόμενους κατέγραψε -σε μεγέθη- την παγκόσμια ανάπτυξη της εταιρείας που στην ευρωπαϊκή αγορά κατέχει μερίδιο 20% και προσδιόρισε την αποστολή της DAS λέγοντας ότι είναι: «προσιτή δικαιοσύνη σε όλους». Επίσης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς τα σημερινά στελέχη της DAS Hellas, δήλωσε ότι στηρίζει την προσπάθεια της διοίκησης και εκτίμησε ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης των εργασιών στην ελληνική αγορά. Τέλος, ευχήθηκε τα νέα γραφεία να αποτελέσουν μια καλή αρχή για ένα επιτυχημένο μέλλον.
Στη συνέχεια, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Νάντια Σταυρογιάννη, χαιρέτισε τους παρευρισκόμενους και ανακοίνωσε ότι η εταιρεία έχει νέο προσανατολισμό που εστιάζει στην δημιουργία καινοτόμων και σύγχρονων προϊόντων που θα δίνουν λύση στις νέες ανάγκες των πολιτών. Επίσης, τόνισε, ότι έχει και σαφή στόχευση που είναι η συστηματική ενημέρωση των καταναλωτών για την νομική προστασία, ώστε να γίνει γνωστή σε κάθε νοικοκυριό, σε κάθε επαγγελματία σε κάθε πολίτη.
Το στίγμα της πολιτείας για τις σχέσεις με την αγορά έδωσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου. Στο χαιρετισμό που απηύθυνε τόνισε την ανάγκη να ξεκινήσει μια νέα εποχή στην αγορά, όπου οι σχέσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους δε θα πρέπει να ρυθμίζονται μόνο μέσα από τις συνεχείς παρεμβάσεις του κράτους και τις νομοθετικές αποφάσεις. Η αγορά τόνισε ο κ. Στεργίου πρέπει να αποκτήσει άλλη νοοτροπία που θα εστιάζει στην αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων για σωστές πρακτικές στις σχέσεις με τους πελάτες, στην εφαρμογή κωδίκων καλών πρακτικών και γενικά σε διαδικασίες σύγχρονες που ευνοούν την επιχειρηματική ανάπτυξη.