Το Insurama (https://www.insurama.gr), ένα νέο, καινοτόμο ασφαλιστικό portal, δίνει από σήμερα τη δυνατότητα σε όλους να συγκεντρώνουν εύκολα και γρήγορα προσφορές από εκατοντάδες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, για τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Χωρίς κανένα κόστος, χωρίς εγγραφή.Στο Insurama ο χρήστης μπορεί να βρει την καλύτερη ασφάλεια της αγοράς, εύκολα και γρήγορα, χωρίς να ψάχνει πια δεξιά και αριστερά, στο Internet ή στη γειτονιά του. Απλά συμπληρώνει τη φόρμα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και με τη χρήση του μοναδικού 8ψήφιου κωδικού της αίτησής του, παρακολουθεί όλες τις προσφορές που του στέλνουν οι ασφαλιστές. Επίσης έχει τη δυνατότητα να βλέπει τα προφίλ των ασφαλιστών αυτών και να σχηματίζει πλήρη εικόνα. Έτσι, συγκρίνοντας τιμές και άλλες παροχές των ασφαλιστών (δώρα, εκπτώσεις, κ.ά.) βρίσκει την καλύτερη ασφάλεια που παρόμοια δεν θα βρει πουθενά!
Το Insurama είναι το νέο, σύγχρονο εργαλείο πωλήσεων για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Χωρίς κόστος εγγραφής, χωρίς μηνιαία συνδρομή ή άλλα πάγια έξοδα και μοναδικό κόστος 0,15-0,25 € ανά αίτηση στην οποία στέλνει προσφορές (αν και εφόσον επιθυμεί να απαντήσει), κάθε συνεργαζόμενος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει καθημερινά στην οθόνη του νέους υποψήφιους πελάτες που περιμένουν από αυτόν προσφορές για την ασφάλισή τους. Επίσης, κάθε συνεργαζόμενος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής διατηρεί τη δική του σελίδα-προφίλ, με αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας, χάρτη και κείμενα, με σκοπό την προβολή του μέσω του INSURAMA και τη σωστή και έγκυρη ενημέρωση των χρηστών.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το https://www.insurama.gr.
Το INSURAMA είναι ένα project της εταιρείας IBN. Project Manager: Χρήστος Φραγκογιάννης
Internet Business Network
Ίμβρου 10 14451 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ. 210 2818782 – FAX. 210 2846311 – e-mail: contact@insurama.gr
ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2011 ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ 30.000 ΕΥΡΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΛΟΠΗΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΣΧΥΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΡΕΛΙΤΣΑ.
Τελικά απαγορεύτεαι όχι να δίνουμε εκπτώσεις και δώρα στους πελάτες ; Από την μια κυκλοφορεί “κώδικας δεοντολογίας” και από την άλλη διαφημίζετε site που δίνουν εκπτώσεις από τους διαμεσολαβητές ; Τελικά τι ισχύει θα μας πει κάποιος ; Και αν ισχύει η απαγόρευση τότε εσείς ποιον υπηρετείτε δημοσιεύοντας τέτοια κείμενα ;
TOLIS
ο πελάτης σου οταν παρέλαβε το συμβόλαιο υπέγραψε την ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ, αν δεν την υπέγραψε τότε δεν θα κερδίσει τίποτα.
Σε συμβουλεύω να ζητήσεις την βοήθεια του επαγγελματικού σωματείου που είσαι εγγεγραμμένος για να βοηθήσουν με μαρτυρικές καταθέσεις στο δικαστήριο