Στις 13 Φεβρουαρίου η INTERAMERICAN έστρεψε τα φώτα της προβολής πάνω στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής των πωλήσεων, τους συνεργάτες του δικού της Δικτύου Agency και τους πράκτορες, που έφεραν τα πολύ καλά αποτελέσματα στην παραγωγή της περασμένης χρονιάς. Η λαμπρή εκδήλωση σε γνωστό κέντρο διασκέδασης είχε, βέβαια, σε πρώτο πλάνο τους τιμώμενους ως “Βραδιά Νικητών”, όμως η ενθουσιώδης συμμετοχή των συνεργατών από όλη την Ελλάδα έδωσε τον τόνο της μεγάλης δύναμης της εταιρείας, που είναι οι άνθρωποι των πωλήσεων. Ήταν εκεί και όλα τα ανώτερα και ανώτατα διοικητικά στελέχη της INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας την αξία των νικητών και την εταιρική σύμπνοια και συνοχή, αλλά και την προοπτική της εταιρείας πάνω στην κατεύθυνση που η ηγεσία και οι μέτοχοί της έχουν χαράξει: αυτή της οικονομικής ευρωστίας, της αξιοπιστίας και φερεγγυότητας για τον πελάτη, της καινοτομίας, της σύγχρονης διακυβέρνησης και της αξιοποίησης των δυνατοτήτων της ψηφιακής εποχής.
Επιζητώντας όχι μόνο πλουραλισμό στις πωλήσεις με την πολυκαναλική διανομή, αλλά και τις βέλτιστες επιδόσεις από τους διαμεσολαβούντες συνεργάτες της, η INTERAMERICAN ενισχύει το δίκτυο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας με συνεχείς πρωτοβουλίες εκσυγχρονισμού και ανανέωσης. Η εταιρεία διατηρεί ως “αιχμή” της στην αγορά το δίκτυο των συνεργατών της, έχοντας ξεκινήσει τη νέα χρονιά με την πολλά υποσχόμενη εφαρμογή του μοντέλου του “ψηφιακού ασφαλιστή” και παρέχοντας κάθε τεχνολογικό εφόδιο για την επαγγελματική ανάπτυξη των διαμεσολαβούντων που έχει, ήδη, δρομολογήσει.
Σήμερα, για τις πωλήσεις της INTERAMERICAN εργάζονται πανελλαδικά 36 γραφεία αποκλειστικής συνεργασίας με 1.300 ασφαλιστικούς συμβούλους. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το 2014 προστέθηκαν στο δίκτυο 4 νέα γραφεία και 266 νέοι συνεργάτες με πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας, στοιχείο που υπογραμμίζει την ελκυστικότητα του εργασιακού περιβάλλοντος πωλήσεων της εταιρείας. Το δίκτυο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας της INTERAMERICAN κατά το περασμένο έτος παρουσίασε παραγωγή ασφαλίστρων που συνιστά το 23% της συνολικής εταιρικής παραγωγής στα μεικτά εγγεγραμμένα των γενικών ασφαλίσεων, το 67% του χαρτοφυλακίου στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας και το 85% της νέας παραγωγής στον ίδιο τομέα.
Στρατηγικά, η εταιρεία παρέχει το πλεονέκτημα του απόλυτου ψηφιακού γραφείου για κάθε συνεργάτη της στις πωλήσεις, που μπορεί να λειτουργεί μέσω μιας «έξυπνης» συσκευής (κινητού τηλεφώνου, ipad). Το ψηφιακό γραφείο με όλες τις εφαρμογές του μεταφράζεται σε ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, ακρίβεια εκτίμησης αναλαμβανόμενου κίνδυνου, δυναμική τιμολόγηση, υποστήριξη διαδικασιών διαχείρισης πελατών και έκδοσης συμβολαίων και με σειρά ψηφιακών εργαλείων, καθώς και πελατοκεντρικές παροχές μέσα από σύστημα επιβράβευσης πιστών πελατών. Παράλληλα με το ψηφιακό περιβάλλον εργασίας, στο οποίο οι επενδύσεις θα έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το τριετές επιχειρησιακό σχέδιο, η INTERAMERICAN –όπως τόνισε και ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing κατά την πρόσφατη εκδήλωση της ετήσιας βράβευσης των κορυφαίων συνεργατών– υποστηρίζει το δίκτυο της με κίνητρα ανταμοιβής, σταθερό κανονισμό-πλαίσιο συνεργασίας με ανανέωση ανά τριετία, πυκνό και υψηλού επιπέδου πρόγραμμα εκπαίδευσης και επαγγελματικής βελτίωσης, καθώς και με καινοτόμα συστήματα ασφαλιστικών καλύψεων σε όλους τους κλάδους, όπου οι ιδιόκτητες υποδομές στην υγεία και στη βοήθεια αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ανάλογη είναι και η τροφοδοσία της συνεργασίας της εταιρείας με τους πράκτορες και μεσίτες. Η INTERAMERICAN αριθμεί σήμερα 1.018 συνεργαζόμενους, με την προσθήκη 179 νέων συνεργασιών κατά το 2014. Το πρακτορειακό δίκτυο διακρίνεται, κυρίως, στον κλάδο αυτοκινήτου, ενώ πέρυσι σημείωσε αισθητή αύξηση στους κλάδους αστικής ευθύνης, τεχνικών ασφαλίσεων, πλοίων και σκαφών και ιδιαίτερα των ομαδικών ασφαλίσεων.
«Η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο της ασφαλιστικής εργασίας και αυτή την πραγματικότητα θέλουμε να την κάνουμε πλεονέκτημα για κάθε συνεργάτη μας στις πωλήσεις» τόνισε, μεταξύ των άλλων, κατά την εκδήλωση των βραβεύσεων ο Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου. Όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της INTERAMERICAN, η τεχνολογία ’’γεφυρώνει’’ όλα τα δίκτυα διανομής -από τις απευθείας πωλήσεις (Anytime) μέχρι τους ασφαλιστικούς συμβούλους και τους συνεργαζόμενους πράκτορες- καθορίζοντας έναν ενιαίο εταιρικό χαρακτήρα. «Η INTERAMERICAN αποσυνδέεται από την αβεβαιότητα των εξελίξεων, ακολουθώντας τη λογική της συνεχούς δημιουργίας αξίας για την εταιρεία και τους πελάτες της, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες» υπογράμμισε ο κ. Κώτσαλος.
Η INTERAMERICAN, λοιπόν, τίμησε με 90 συνολικά διακρίσεις τους εκφραστές των εξαιρετικών παραγωγικών αποτελεσμάτων της κατά το 2014, επιβραβεύοντας τη γνώση, τον επαγγελματισμό, τη συνέπεια και προσήλωση των ανθρώπων που έχουν κάνει ξεχωριστή την εταιρεία και τη διατηρούν πρώτη σε φήμη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με απόλυτη αναγνωρισιμότητα και υψηλότατο δείκτη ικανοποίησης των ασφαλισμένων, όπως κατέδειξε και η πρόσφατη σχετική έρευνα. Πριν τις βραβεύσεις, ανακοινώθηκε με ένα εντυπωσιακό βίντεο το “έπαθλο”-στόχος του φετινού διαγωνισμού πωλήσεων, το μεγάλο ταξίδι του 2016, που θα έχει προορισμό την Αφρικανική Ήπειρο. Η βραδιά των νικητών έκλεισε -πριν πάρουν τη σκυτάλη οι καλλιτέχνες του προγράμματος διασκέδασης του κέντρου- με το κορυφαίο βραβείο “Αλέξανδρος Ταμπουράς”, που φέτος απονεμήθηκε στον απερχόμενο από την αγωνιστική δράση των πωλήσεων αλλά πάντοτε μάχιμο Απόστολο Δοκούζη, κορυφαίο και ιδιαίτερα δημιουργικό συντονιστή επί δεκαετίες, διακεκριμένο για τη σύνεση, το ήθος, την ηγετική του ικανότητα στον χώρο των συνεργατών και προ πάντων, τη σταθερή πίστη του στην INTERAMERICAN. Αυτής της κορυφαίας βράβευσης προηγήθηκε η βράβευση του Νίκου Χαμουζά με το βραβείο Κοινωνικής Υπευθυνότητας, που η εταιρεία έχει θεσμοθετήσει εδώ και πέντε χρόνια για το πιο ενεργό Γραφείο Πωλήσεων στον τομέα των κοινωνικών πρωτοβουλιών. Η βράβευση αυτή, ιδιαίτερης σημασίας, αποδεικνύει ότι η πρωτοπόρος και πλέον πληθωρική στην ελληνική ασφαλιστική αγορά εταιρεία -όσον αφορά και στην έμπρακτη και οργανωμένη έκφραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από το 2003- έχει μεταβολίσει την ιδέα του Υπεύθυνου και Ενεργού Πολίτη και στην κουλτούρα των συνεργατών της στις πωλήσεις.
Δείτε ΕΔΩ τους βραβευθέντες, ανά κατηγορία δραστηριότητας, συνεργάτες.