Ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας της υγείας στη χώρα μας περνά μία ιδιαίτερα κομβική περίοδο καθώς η οικονομική κρίση έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια της, με εμφανείς τις αρνητικές επιπτώσεις στα αποτελέσματα των ιδιωτικών παροχών υγείας αλλά και στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στα δημόσια νοσοκομεία. Ανεξάρτητα όμως από τις πρόσκαιρες οικονομικές δυσκολίες, μελετώντας προσεκτικά τις εξελίξεις στο δημόσιο και ιδιωτικό σύστημα υγείας, το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι μία αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών υγείας, και συνακόλουθα μία πολιτική ασφάλισης υγείας, πρέπει να υπηρετεί με επιτυχία τρεις βασικές ανάγκες.
- Η πρώτη πρόκληση είναι να ενισχύει την πρόληψη που είναι η πιο ολοκληρωμένη και η λιγότερο κοστοβόρα πολιτική βελτίωσης της υγείας του πληθυσμού.
- Η δεύτερη είναι να εξασφαλίζεται, ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες, η ευκολία πρόσβασης του πολίτη-ασθενούς στις υπηρεσίες υγείας. Η δυσκολία πρόσβασης είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζονται, κυρίως στο δημόσιο τομέας υγείας.
- Η τρίτη πρόκληση είναι η συγκράτηση, στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, του κόστους παροχής υπηρεσιών και καλύψεων υγείας, με ταυτόχρονη διεύρυνση των καλύψεων.
Η Generali με την πολιτική ασφάλισης υγείας που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια, περίοδος όπου έχει μειωθεί σημαντικά και το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, απαντά και στις τρεις αυτές προσφέροντας ουσιαστικές λύσεις στους ασφαλισμένους της. Με τα δύο νέα ασφαλιστικά προϊόντα Health Keeper και Medical Safety, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην κάλυψη προληπτικών εξετάσεων. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι με το Medical Safety καλύπτονται και ειδικές, υψηλού κόστους, προληπτικές εξετάσεις που πριν καλύπτονταν μόνο από συμβόλαια πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.
Επιπλέον, η Generali ανταποκρίνεται απόλυτα και στην ανάγκη διευκόλυνσης του ασφαλισμένου στην πρόσβαση των υπηρεσιών υγείας, αξιοποιώντας πλήρως την τεχνολογία και σχεδιάζοντας για το κοινό την ειδική πλατφόρμα Generali Health Alert. Με αυτή ο ασφαλισμένος μπορεί να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για τη διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων και να διασφαλίζει σε κάθε περίπτωση τη βοήθεια που χρειάζεται ενώ στη συνέχεια μπορεί να προβεί στη διενέργεια ιατρικών επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να αποστείλει, από όπου και αν βρίσκεται, κλήση για άμεση βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης.
Η Generali με τα ασφαλιστικά προϊόντα υγείας αντιμετωπίζει ολοκληρωμένα και την πρόκληση της συγκράτησης του κόστους με όσο το δυνατόν διευρυμένες καλύψεις. Με προγράμματα όπως το Health Keeper καλύπτει ιατρικές επισκέψεις, διαγνωστικές εξετάσεις, προληπτικό έλεγχο αλλά και φυσικοθεραπείες μετά από ατύχημα ή ασθένειες, οδοντιατρικές παροχές, επισκέψεις ιατρών κατ’ οίκον, μέχρι και ψυχολογική υποστήριξη. Επιπλέον, με το Medical Safety για πρώτη φορά στην ασφαλιστική αγορά, προσφέρονται και καλύψεις τριτοβάθμιας περίθαλψης, όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον, η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης και άλλα. Τέλος, καλύπτονται κατά 100% οι περιπτώσεις επείγουσας εισαγωγής στο νοσοκομείο ή οι επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία.
*της Ελένης Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής, Generali