Η International Life βράβευσε τον κ. Ηλία Αποστολόπουλο στην εκδήλωση των 22ων βραβεύσεων ενεργειών Ε.Κ.Ε και κορυφαίων ασφαλιστών “ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ” 2013, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Athens, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου Moneyshow. Συγκεκριμένα ο κ. Αποστολόπουλος βραβεύτηκε στην Κατηγορία “Πρώτος Ασφαλιστής”.
Στην φωτογραφία ο Πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ κ. Δημήτρης Γαβαλάκης παραδίδει το Βραβείο.
Το insurance daily αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην ανάπτυξη της αγοράς και πιστεύοντας παράλληλα ότι οι απόψεις των Πρώτων είναι χρήσιμες και επιβοηθητικές για το σύνολο των Διαμεσολαβητών, έθεσε στον κ. Αποστολόπουλο τις εξής ερωτήσεις:
Στη μέχρι τώρα καριέρα σας έχετε ζήσει καλές, αλλά και κακές στιγμές της Αγοράς μας. Ποια ήταν η στιγμή που σας “φόβησε” περισσότερο;:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνετε να πω την άποψη μου στην ηλεκτρονική εφημερίδα σας. Ξεκινώντας θα ήθελα να πω ότι αυτή η δουλειά έχει καλές στιγμές που σε γεμίζουν τόσο, ώστε όταν έρχονται οι κακές, είσαι τόσο δυνατός και εκπαιδευμένος που δεν φοβάσαι. Κάθε δύσκολη στιγμή λοιπόν, έρχεται η εμπειρία των πολύ περισσότερων καλών στιγμών, έτσι ώστε να είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω οτιδήποτε.
Τα τελευταία χρόνια το Agency System αμφισβητείται. Ποια είναι η άποψή σας και πως το βλέπετε να εξελίσσεται;:
Το Agency System είναι για τον ασφαλιστή ότι και η οικογένεια για τον κάθε άνθρωπο. Είναι το σπίτι του, μέσα σε αυτή ζει, μοιράζεται χαρές, εκπαιδεύεται, γίνεται καλύτερος.
Το Agency System αμφισβητείται από αυτούς που δεν μπόρεσαν ή δεν θέλησαν να ενσωματωθούν σε μια κουλτούρα ομαδικότητας, αλληλοβοήθειας και συναγωνισμού. Δεν θεωρώ ότι απειλείται από κανένα διαφορετικό μοντέλο, αντίθετα είμαι σίγουρος ότι και στο μέλλον θα πρωταγωνιστεί.
Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση του ΄Έλληνα καταναλωτή οφείλεται και στην έλλειψη εκπαίδευσή του; Αν ναι, ποιος πρέπει να αναλάβει τη πρωτοβουλία αυτή και ποιος ο ρόλος της διαμεσολάβησης;:
Είναι δυστυχώς αναμφισβήτητο ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης ασφαλιστικής συνείδησης. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι μέχρι και σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν φυσικό και λογικό να περιμένουν τις λύσεις για όλα τους τα προβλήματα από το κράτος . Τα τελευταία χρόνια βέβαια και με αφορμή την κρίση που βιώνουμε βλέπουμε δειλά-δειλά μία ελάχιστη στροφή από την συγκεκριμένη νοοτροπία. Αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία για όλους τους επαγγελματίες διαμεσολαβητές, να βγούμε δυνατά στην αγορά να ενημερώσουμε σωστά και υπεύθυνα το καταναλωτικό κοινό, βάζοντας πλέον τα σωστά θεμέλια που θα οδηγήσουν σιγά-σιγά στην διαμόρφωση της περίφημης ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή
Τα εναλλακτικά δίκτυα θεωρούνται απειλή για τα παραδοσιακά δίκτυα. Ποια είναι η άποψη σας και πως τα αντιμετωπίζετε;:
Ο υγιής ανταγωνισμός δεν έβλαψε ποτέ κανένα σοβαρό επαγγελματία, από εκεί και πέρα όμως κανένα εναλλακτικό δίκτυο στον δικό μας χώρο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον επαγγελματία διαμεσολαβητή, ο οποίος βρίσκεται με σάρκα και οστά δίπλα στον πελάτη, ιδιαίτερα σε κάθε δύσκολη στιγμή, έτσι ώστε να παρέχει την γνώση του, την συμβουλή του, αλλά και τελικά να δίνει την λύση που κανένα κομπιούτερ ή κανένας απλός υπάλληλος δεν μπορεί να δώσει.
Τι θα συμβουλεύατε τους νέους Ασφαλιστές, κυρίως ως προς την προσέγγιση Πελατών;:
Θα συμβούλευα να εκπαιδευτούν άριστα και να συνεχίσουν να εκπαιδεύονται γιατί από την γνώση γεννιέται η αυτοπεποίθηση. Επιπλέον, να μην φοβούνται να συστήνονται παντού και σε όλους με την νέα επαγγελματική τους ιδιότητα γιατί αυτό θα μεταδώσει στους υποψήφιους πελάτες τον απαραίτητο ενθουσιασμό και θα λειτουργήσει παρακινητικά. Όπως σε όλες τις δουλειές, όποιος θέλει να πετύχει πρέπει να εργαστεί σκληρά. Τέλος είναι πάρα πολύ σημαντικό να ακούνε τους Manager τους και τους παλαιότερους επιτυχημένους ασφαλιστές.