Η International Life βράβευσε τον κ. Αντώνη Βαλάκη στην εκδήλωση των 22ων βραβεύσεων ενεργειών Ε.Κ.Ε και κορυφαίων ασφαλιστών “ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ” 2013, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Athens, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου Moneyshow. Συγκεκριμένα ο κ. Βαλάκης βραβεύτηκε στην Κατηγορία “Πρώτος Ομαδάρχης”.
Στην φωτογραφία ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου παραδίδει το Βραβείο.
Το insurance daily αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην ανάπτυξη της αγοράς και πιστεύοντας παράλληλα ότι οι απόψεις των Πρώτων είναι χρήσιμες και επιβοηθητικές για το σύνολο των Διαμεσολαβητών, έθεσε στον κ. Βαλάκη τις εξής ερωτήσεις:
Η έννοια της ομάδας αποτελεί συστατικό στοιχείο της καθημερινής σας εργασίας. Πώς επιτυγχάνετε τη συνοχή της και την άμιλλα μεταξύ των μελών της;
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που η Ομάδα μου απαρτίζεται από άτομα αξιόλογα, υπεύθυνα και επαγγελματικώς καταρτισμένα, γεγονός το οποίο έχει δημιουργήσει συνοχή και άμιλλα μεταξύ των μελών της, σε καθημερινή βάση να ελαχιστοποιούμε υις όποιες δυσκολίες-προβλήματα παρουσιάζονται.
Για να δημιουργηθεί και κυρίως να διατηρηθεί όλο αυτό το θετικό κλίμα απαιτούνται ορισμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να διακρίνουν έναν Ομαδάρχη, όπως είναι: Υπομονή, Αφοσίωση στον Συνεργάτη του, Υποστήριξη στις δύσκολες στιγμές και γενικότερα να είσαι πάντα δίπλα του, οποιαδήποτε στιγμή σε χρειαστεί.
Όλα τα παραπάνω είναι συστατικά της Ομάδας που διοικώ και κατά συνέπεια είναι υπεύθυνα που η Ομάδα αυτή έχει καταφέρει να φτάσει σε ένα πολύ ώριμο επίπεδο, τόσο επαγγελματικό (που είναι και ο πρωταρχικός στόχος), όσο και στο κομμάτι των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μελών της, το οποίο και αυτό θεωρώ πως είναι εξαιρετικά σημαντικό.
Ως ενδιάμεσο στέλεχος της ιεραρχίας δέχεστε πιέσεις και αντιμετωπίζετε προβλήματα, εργασιακά και μη, και από τις δύο κατευθύνσεις. Πώς ισορροπείτε;
Ως Ομαδάρχης είναι φυσιολογικό να αντιμετωπίζω καθημερινά διάφορα προβλήματα (εργασιακά και μη), αλλά από την άλλη θα πρέπει να τα διαχειρίζομαι με υπομονή, σύνεση και διακριτικότητα, επιδιώκοντας να αποφεύγω συγκρούσεις και αντιξοότητες οι οποίες θα κάνουν το έργο μου ακόμη πιο δύσκολο.
Το να ισορροπεί λοιπόν κανείς μέσα σε όλες αυτές τις πιέσεις και τα προβλήματα είναι κάτι που δεν μπορεί να το αποφύγει. Αντίθετα όμως, μπορεί να το ελαχιστοποιεί αντιλαμβανόμενος το πρόβλημα και προχωρώντας άμεσα στη λύση του, όσο είναι αυτό εφικτό φυσικά.
Καθημερινά όλοι θα πρέπει να δουλεύουμε υπό το πρίσμα του ότι “Δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση”.
Όταν η αγορά συνολικά ανεβαίνει, οι επιμέρους επιτυχίες υποβαθμίζονται. Αντίθετα, σε περιόδους ύφεσης, λίγοι ξεχωρίζουν. Τι ευθύνες και τι προοπτικές δημιουργεί η βράβευσή σας αυτή;
Η βράβευση στην δουλειά μας είναι το ‘Α’ και το ‘Ω’ διότι εκείνη τη στιγμή καταλαβαίνει ο καθένας από εμάς τι πραγματικά αξίζει και πόσο έχει μοχθήσει για να το πετύχει.
Σίγουρα τέτοιες στιγμές επιδιώκει να ζήσει ο καθένας ο οποίος ασχολείται με τον χρηματοοικονομικό και ασφαλιστικό τομέα.
Όμως μια βράβευση σαν και αυτή δημιουργεί πολλαπλάσιες ευθύνες, τόσο απέναντι στον εαυτό μας, αλλά κυρίως απέναντι στους Συνεργάτες μας, με αποτέλεσμα οι ευθύνες και οι προσδοκίες να γίνονται ολοένα και περισσότερες.
Είναι βέβαιο ότι αυτή η βράβευση κάνει τον καθένα πιο ώριμο και με περισσότερη διάθεση να δουλέψει παραπάνω αναζητώντας ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες και πλέον νιώθει ικανότερος, δυνατότερος και με αυτοπεποίθηση στα ύψη, αλλά παράλληλα αρκετά πιο διψασμένος για μεγαλύτερες διακρίσεις και επιτυχίες.
Το agency system στηρίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Πόσο έχετε ενσωματώσει στην καθημερινότητα σας τη σύγχρονη τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας όλου του κόσμου, με αποτέλεσμα και εμείς με την σειρά μας να είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε το ρεύμα αυτό.
Είναι αλήθεια ότι πλέον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν έναν σημαντικότατο ρόλο στην ζωή όλων μας, με αποτέλεσμα όλο αυτό να έχει γίνει συνήθεια για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.
Έτσι λοιπόν και εμείς (παρόλο που κανένα μέσο δεν είναι ικανό να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα) έχουμε ενσωματώσει και ενστερνιστεί μέσα στην καθημερινότητά μας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γενικότερα την τεχνολογία, προβάλλοντας καθημερινά θέματα που αφορούν στο επάγγελμά μας, αναζητώντας έτσι τρόπους εύχρηστους, αλλά και πρακτικούς πλέον για να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα ή τουλάχιστον να τους αγγίξουμε με τρόπο απλό, πρακτικό και συνάμα κατανοητό.
Πως βλέπετε τον ανταγωνισμό στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά τα προσεχή χρόνια και με αιχμή ποια προγράμματα;
Η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει κάνει τεράστια άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια, όμως μέσα από αυτό έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός των ασφαλιστικών εταιρειών γενικότερα σε όλους τους κλάδους, αλλά ειδικότερα σε εκείνους που αφορούν στην ασφάλιση ζωής-σύνταξης, αλλά και των νοσοκομειακών προϊόντων.
Είμαι πεπεισμένος ότι οποιαδήποτε εταιρεία καταφέρει και διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τα ισόβια νοσοκομειακά προγράμματα και παράλληλα κρατήσει και ένα αξιοπρεπές εγγυημένο επιτόκιο όσ αφορά τον συνταξιοδοτικό σχεδιασμό, αυτή θα είναι που θα πάρει και το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.
Είναι λογικό ότι όσο ο ανταγωνισμός αυξάνεται τόσο και οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα με το πως κινείται ολόκληρη η ασφαλιστική αγορά, αλλά θεωρώ τα παραπάνω ως τα προγράμματα που θα κάνουν τη διαφορά στο μέλλον.